Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

Wszystkie (204)
Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
2
~ech te baby zakala szos 2019-06-19 (09:33) 16 godzin i 51 minut temu

Co za baba kierowca za dyche. Jeszcze w niego wjechała.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
6
~333 2019-06-19 (08:49) 17 godzin i 35 minut temu

ale ona zjeżdża na lewy pas !!!!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
4
Zgadzam się z opinią
2
~boorock 2019-06-19 (08:46) 17 godzin i 38 minut temu

Spokojnym leszczem mogła ominąć gościa skręcając w prawo.Ale ona przecież nie jechała w prawo więc jeszcze bardziej skręciła w lewo.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
6
Zgadzam się z opinią
8
~El Baba 2019-06-19 (08:28) 17 godzin i 56 minut temu

nie wiadomo czy nie miał on pierwszeństwa, skrzyżowanie a on z prawej. To raz. Po drugie skręciła w niego. Krótko mówiąc - baba na drodze

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
5
Zgadzam się z opinią
27
~Jacek 2019-06-19 (08:08) 18 godzin i 16 minut temu

spanikowała, zjechała na lewo i walneła w rowerzystę ! gdyby pojechała prosto nic by się nie stało !!! nie widzicie ???

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 2

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
2
~Stary szofer 2019-06-19 (08:35) 17 godzin i 49 minut temu

Miała dużo czasu , by uniknąć zderzenia ! No , ale to tylko baba i spanikowała .

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
6
~Stefan 2019-06-19 (08:25) 17 godzin i 59 minut temu

NIe zauwazyłem znaków drogowych świadczacych o pierwszeństwie auta. Jeżeli nie ma znaków to p-rawa strona ma pierwszeństwo czyli rowerzysta !!! C wy na to ?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
9
Zgadzam się z opinią
12
~Kierowca7 2019-06-18 (20:30) 5 godzin i 54 minut temu

Dla mnie w duzej czesci tez wina kierowcy, nie musialo sie to wydazyc. Nie wiem gdzie ta kobieta patrzyla ale napewno nie na droge, pewnie na telefon. Szkoda ze tez nie ma kamery z srodka. Okolo 2 sekundy mijaja od pojawienia sie rowerzysty a kiedy dochodzi do zderzenia, i slychac jak byk kiedy kierowca dopiero widzi rowerzyste. Nie uwaznie prowadzila. Schowajcie te cholerne smarfony i nie logujcie sie do fejsa jak prowadzicie samochod.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 2

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
11
~maruder 2019-06-19 (07:38) 18 godzin i 46 minut temu

Nie znam tej okolicy- jak tam ze znakami drogowymi? KObieta nie miala zadnego, a na drodze z prawej, z ktorej wyjezdza rower tez nic nie widac, jest tylko trojkacik PO LEWEJ stronie- na innej drodze. Nie ma tam pierwszenstwa z prawej przypadkiem?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
1
~observer 2019-06-19 (07:28) 18 godzin i 56 minut temu

gdyby nawet zwolniła i jechała wolno będąc JUŻ na skrzyżowaniu to rowerzysta jadąc tak szybko uderzyłby w bok auta....

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
9
~123 2019-06-19 (07:23) 19 godzin i 1 minutę temu

mogła machnąć kierownicą w prawo

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
7
~Net 2019-06-19 (07:15) 19 godzin i 9 minut temu

no nie wiem czy nic nie mogła zrobić. W 15 sekundzie filmu widać już rowarzystę i moim zdaniem mozna było przynajmniej spróbowac zahamować. prowadziła kobieta?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
5
Zgadzam się z opinią
13
~yonnek 2019-06-19 (06:21) 20 godzin i 3 minuty temu

Kierowca ewidentnie winien - brak znaku podporzadkowania stawia go w roli uzytkownika podrzednego na tym skrzyzowaniu - poza tym czas na ocene sytuacji i podjecie decyzji o hamowaniu byl wystarczajaco dlugi , zeby to mozna bylo zrobic. - jednak, zeby nie doszlo do kolizji , to rowerzysta tez powinien podjac probe jej unikniecia. Tutaj spotkalo sie dwoch miszczof prostej... niestety.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
21
~Policjant 2019-06-19 (05:50) 20 godzin i 34 minut temu

Nieprawda. Na Google jest też znak ograniczenia do 30, a na filmie nie ma. Ktoś usunął znak ustąp pierwszeństwa. Wina kierowcy oczywista. Jeszcze drogę zajechała bezczelnie zamiast widząc (lub właśnie nie widząc) rowerzystę jechać przy prawej krawędzi drogi, a nie pokonuje skrzyżowanie lewą stroną. TRZY OCZYWISTE BŁĘDY - PRAWO JAZDY DO ZATRZYMANIA za rażące naruszenie przepisów ruchu drogowego.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
16
~gość niedzielny we wtorek 2019-06-18 (23:29) 2 godziny i 55 minut temu

Ciekawy jestem skąd kierowca wie, że jest na drodze z pierwszeństwem? Od samego początku tej ulicy nie ma znaku D1 więc ustąpienie pierwszeństwa z prawej powinno go obowiązywać. Dopiero wyraźnie zwalniając i upewniając się, że na ulicy z prawej strony jest znak "ustąp pierwszeństwa" wiemy, że nikt inny nie będzie go miał (jeżeli kierujący jedzie na wprost). Jeżeli pani jest "tamtejsza" to akurat to wiedziała więc trochę to tłumaczy "ślepe" wciskanie gazu. W prawie o ruchu drogowym jest jednak zapis o ograniczonym zaufaniu - tu na prawdę jest widoczne, że rowerzysta wjedzie na skrzyżowanie, a pani go chyba chciała jeszcze dla zasady ukarać skręcając w lewo kierownicą (a potem jeszcze publikując film w sieci). ps. Cmentarze są pełne tych co mieli pierwszeństwo...

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
14
~ja 2019-06-18 (22:25) 3 godziny i 59 minut temu

po lewej stronie widać znak ustąp ale po prawej nie. reguła prawej ręki wskazuje że to kierujący rowerem miał pierwszeństwo a z kolei kierująca pojazdem jest winna a zjeżdżając jeszcze na lewo zamiast na prawo mogła ominąć rowerzystę a tak wjechała prosto w niego.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
9
~fizyk 2019-06-18 (22:15) 4 godziny i 9 minut temu

Szkoda, że uciekała na jego stronę tam gdzie go wynosiło z zakrętu, zamist odbić kierą w prawo na swoją, skończyło by się na strachu a tak facet w szpitalu a Pani zgarnia tu komentarze znafców.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
8
Zgadzam się z opinią
14
~driver 2019-06-18 (20:10) 6 godzin i 14 minut temu

Wymusił pierwszeństwo?? Kurczaki nie ma znaku , że to droga główna - a pani kierująca wyraźnie ma go na prawej stronie? Skąd więc werdykt , że rowerzysta winny???

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 2

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
7
~Krzysztof KOM 2019-06-18 (21:53) 4 godziny i 31 minut temu

Nie wiadomo jak jest aktualnie ze znakami na tej drodze. Zdjęcia w Google Erth są najlepszym przypadku z przed miesięcy lub paru lat. Jeżeli nie było znaku o pierwszeństwie, wina kobiety oczywista, nawet pomijając reakcję skręt w lewo.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
6
~rowerzysta-terrorysta 2019-06-18 (21:13) 5 godzin i 11 minut temu

na Google maps jest widoczny "trójkąt", czyli rowerzysta jednak wymusił... zastanawia tylko dlaczego na "głównej" nie było znaku a skoro nie było to pani chyba powinna zastosować się do przepisów o "prawej ręce"... dziwna sytuacja

odpowiedz

zgłoś do moderacji