Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

Wszystkie (212)
Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
1
~aaa 2019-05-15 (21:44) 16 godzin i 45 minut temu

Ludzie o czy wy piszecie... Widzę wypowiadają się Fachowcy którzy pewnie nawet za kierownicą takiego auta nie siedzieli. Tak samo ktoś kto opisał ten film "kierowca wozu stracił nad nim panowanie" gdyby nie on to ta druga osobówka która stała na przeciwko też by była zmiażdżona

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
1
~addaad 2019-05-15 (21:34) 16 godzin i 55 minut temu

skoda kierowal glucho ciemny...

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
7
Zgadzam się z opinią
1
~TS 2019-05-15 (21:34) 16 godzin i 55 minut temu

Ale w tym przypadku straż byłą na drodze z pierwszeństwem, inną sprawą jest kiepski kunszt kierowcy wozu strażackiego !!!!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 3

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
4
~bleble 2019-05-15 (21:28) 17 godzin i 1 minutę temu

A chałupa,do której jechali,się spaliła......,nikt już o tym nie mówi,a znawców kodeksu widze tu w ch..j. Po co Policja,Sądy,jak wystarczy w necie filmik puścić,i odrazu wiadomo kogo wina......

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
29
Zgadzam się z opinią
2
~strazak 2019-05-15 (21:19) 17 godzin i 10 minut temu

Ktos dobrze napisal straz zachowoje sie iak Swiete krowy . DRUGA sprawa dyspozytor przyjmujacy zgloszenie ma obowiazek rozpoznac stopien zagrozenia czy pali sie kosz na smieci czy autobus zludzmi , areszta adekwatnie reagowac STATYSTYKI nie klamia 70 procent interwenci strazakow to zabawa na koszt podatnika . TEGO WIDAC SKUTK.i .

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 4

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
1
~ja 2019-05-15 (21:14) 17 godzin i 15 minut temu

dlaczego zawsze te pieprzone reklamy!!!!!!!!!!!!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~Podlasianin 2019-05-15 (20:57) 17 godzin i 32 minut temu

Pod samym sanktuarium taka akcja!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
6
Zgadzam się z opinią
7
~Leon 2019-05-15 (20:53) 17 godzin i 36 minut temu

Sygnał uprzywilejowanego pojazdu to jedno a wyobraźnia kierowcy wozu strażackiego ?, chyba zabrakło. Straż wjechała pełną prędkością na skrzyżowanie mimo że było czerwone światło !!. Kierowca poj. uprzywilejowanego wjeżdżając na skrzyżowanie nie zachował szczególnej ostrożności. A powinien, bo mając czerwone światło musi przewidzieć że nie każdy go widzi i słyszy. O winie pewnie zdecyduje sąd. To zdarzenie może da do myślenia innym kierowcą poj. uprzyw. że na skrzyżowaniu to nie prędkość się liczy tylko rozwaga. Nie dość że nie dojechał na miejsce zdarzenia to jeszcze naraził innych. Dobrze że nikt nie zginą.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 3

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
6
~DECYBELE 150 dB 2019-05-15 (20:48) 17 godzin i 41 minut temu

"Jako uczestnik ruchu nie wolno słuchać głośno radioodtwarzacza które uniemożliwiło usłyszenie pojazdu uprzywilejowanego z 200 metrów " - tak powinien brzmieć paragraf kodeksu drogowego i za takie decybele powinny być mandaty .... a Policja nawet nie reaguje na motocyklistów których tłumiki wyją na 200 decybeli

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
4
Zgadzam się z opinią
6
~krzysiek 2019-05-15 (20:47) 17 godzin i 42 minut temu

kierowca skody miał szczęście w nieszczęściu że to strażacy jechali na akcję a nie policjanci po kebaby bo wtedy nie miałby co marzyć że zostanie orzeknięta wina kierowcy pojazdu uprzywilejowanego

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 3

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
4
~Marek 2019-05-15 (20:45) 17 godzin i 44 minut temu

To jest chore żeby ludzie którzy dla innych narażają swoje życie w takich sytuacjach nie mieli pierwszeństwa. Należy zmienić prawo ruchu drogowego tylko co wtedy będzie z tymi co kierują pojazdami w słuchawkach na głowie.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~ewaa 2019-05-15 (20:23) 18 godzin i 6 minut temu

słabe światła i nie wiadomo czy sygnały były włączone ?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
4
~Za 2019-05-15 (20:20) 18 godzin i 9 minut temu

Straż pożarna powinna mieć z przodu solidny zderzak umożliwiający taranowanie.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
3
~dobra rada 2019-05-15 (20:04) 18 godzin i 25 minut temu

Czas najwyższy zmienić sygnały dźwiękowe w pojazdach uprzywilejowanych! te obecnie stosowane są za bardzo "melodyjne" po prostu zlewają się z muzyką płynącą z głośników w wewnątrz samochodu. I wcale nie trzeba głośno słuchać radia by przeoczyć (nie usłyszeć) zbliżającego się pojazdu uprzywilejowanego. Kto doświadczył tego będzie wiedział o czym mowa.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
8
Zgadzam się z opinią
8
~edek 2019-05-15 (19:57) 18 godzin i 32 minut temu

tylko , że to nie wóz strażacki wjechał w skodę, ale skoda w wóz strażacki..... Dla mnie wina skody. Nie zwolnił przed skrzyżowaniem, do czego ma obowiązek nawet na zielonym...czyli nie zachował ostrożności

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 3

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
2
~z daleka 2019-05-15 (19:56) 18 godzin i 33 minut temu

Nawet na sygnale przed skrzyżowaniem straż ,karetka czy policja zwalnia bo ktoś może niespodziewanie wjechać na drogę. Nie ma wtedy takich wypadków.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
2
~KKK 2019-05-15 (19:55) 18 godzin i 34 minut temu

Tak czytam te komentarze i ludzie czy wy wiecie co oznacza zielone światło? Zielone światło umożliwia wjazd za sygnalizator/wejście na pasy. I to jest wszystko co oznacza. Jest szereg przypadków gdy mając zielone nie można jechać czy wejść na pasy. Niestety wielka szkoda że widząc światło zielone ludzie wyłączają całkowite myślenie.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
3
~kkk 2019-05-15 (19:55) 18 godzin i 34 minut temu

Co by nie było to wina po stronie kierowcy wozu strażackiego. Wjechał na czerwonym

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
35
Zgadzam się z opinią
9
~mrk1 2019-05-15 (19:39) 18 godzin i 50 minut temu

No to mandacik lub sąd dla kierowcy wozu strażackiego jak nic. Jego wina jest oczywista, to nie "święta krowa", której wszystko wolno na drodze.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 4

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
2
~Już emeryt 2019-05-15 (19:31) 18 godzin i 58 minut temu

Miałem kiedys wypadek , maluch wjechał mi pod Jelcza (takie kiedyś były wozy ) przejechałem malucha lewym kołem ale kierownicy nie puściłem i zatrzymałem się na drodze pomimo że był wąska . Kierowca strażak ,beznadziejny.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1