Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

Wszystkie (90)
Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
2
~waluś 2019-04-08 (18:09) 16 godzin i 56 minut temu

Ta teoria znana jest od bardzo dawna. I w czym ona wg. WP ma być taka rewolucyjna?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~dupa 2019-04-08 (18:06) 16 godzin i 59 minut temu
Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
6
~Gal Anonim 2019-04-08 (18:06) 16 godzin i 59 minut temu

serio??? Może ten podróżnik odkrywca obejrzał "Asterix i Obelix: Misja Kleopatra" już tam reżyser pokazywał jak Galowie pomagają Egipcjanom transportować kamienie barkami po Nilu :)

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
7
~Ha Ha Ha 2019-04-08 (18:04) 17 godzin i 1 minutę temu

Tak oczywiście. Tylko kamienie 1/3 wagi tego co powinno być postawione na łodzi za pomocą dźwigów!! zatapiały te łodzie a już nie wspomnę i ich sterowności.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
5
~kord 2019-04-08 (17:59) 17 godzin i 6 minut temu

O tym, że bloki do budowy transportowano Nilem wiadomo od dziesięcioleci. Natomiast jak je układano to inna historia.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
9
~ART 2019-04-08 (17:57) 17 godzin i 8 minut temu

Mnie już nawet przestały śmieszyć te tytuły "kolejna zagadka starożytności rozwiązana", bo już wiem bez czytania, że nie tylko nic nie zostało rozwiązane, ale treść w 90% składa się z nieistotnych dyrdymałów dla półgłówków. W przypadku piramid podstawowy problem polega nie na tym, jak transportowano budulec, tylko kto, jak i po co zbudował obiekty o takiej skali, konfiguracji i zupełnie nieznanym nam przeznaczeniu (nie były to żadne grobowce i nikt przez tysiące lat nie został w nich pochowany.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
2
~sfd 2019-04-08 (17:53) 17 godzin i 12 minut temu

to tam ruch wiekszy niz na ulicy nowego yorku Lub w swiatyni opatrznosci jakiejs tam

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
3
~polok 2019-04-08 (17:53) 17 godzin i 12 minut temu
Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
6
~zenon 2019-04-08 (17:47) 17 godzin i 18 minut temu

takie teorie to kpina z ludzi myślących.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
9
~Robik 2019-04-08 (17:33) 17 godzin i 32 minut temu

Żenada! Ale rewelacja. Jak chodziłem do przedszkola to na obrazkach pokazywano jak barki transportowały bloki skalne na piramidy.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
9
~Fax 2019-04-08 (17:18) 17 godzin i 47 minut temu

To ta firma od fejk niusów oraganizuje takie treści?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
9
~Max 2019-04-08 (17:15) 17 godzin i 50 minut temu

Ci naukowcy muszą się jeszcze dużo nauczyć

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
4
~Dystans 2019-04-08 (14:25) 20 godzin i 40 minut temu

No dobra , a czym obrabiali bloki kamienne do kształtu sześcianów............... dłutem z brązu ??? To czekam na pokaz takiej obróbki..........................

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
7
~ech 2019-04-08 (13:50) 21 godzin i 15 minut temu

I znowu news w stylu nie dali ale zabrali,nie rower a samochód..... O tym,że kamienie transportowano NILem słyszałem już dobre naście lat temu.... Do dzisiaj panowie ekspercie tejaemnicą jest nie sam transport kamieni (ma dscovery temat wraca) ale sposób budowy piramidy z tak potężnych bloków przy użyciu ówczesnych technologii..... Nie wiadomo,czym obrobiono chciażby sarkofagi z głównej komory (precyzja obróbki).

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
5
~Andre 2019-04-08 (13:39) 21 godzin i 26 minut temu

Niech spróbują załadować na tratwę jeden blok , a nastepnie wwciągnąć go kilkadziesiąt metrów w górę. Myślę o archeologu.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
5
~rafa 2019-04-08 (13:12) 21 godzin i 53 minut temu

Z Gizy do Luksoru to będzie z 650 km. Jechałem kiedyś pociągiem. Odjeżdżał o 20:00 z Gizy. Zapytaliśmy "zawiadowcę" o której będziemy w Luksorze. Zdziwił się ... i tak nieśmiało stwierdził, że "jak Bóg da, to koło 4:00 rano". Ponieważ odpowiedź nie wydała nam się dostatecznie precyzyjna, zapytaliśmy "wagonowego" o to samo. "Jak Bóg da to koło 7:00 rano". Zmęczeni zasnęliśmy. Obudziłem się zlany potem o 10:30. Patrzę przez okno. Ani chybi Sudan. Biegnę do "wagonowego", a on spokojnie mówi, że jak będziemy na godzinę przed Luksorem to da znać. W Egipcie wszyscy maaają czas. Piramidy też.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
7
~Ola 2019-04-08 (13:03) 22 godzin i 2 minuty temu

To dopiero. A tratwy kamienie sie same uniosły i ustawiły. Proszę , nie piszcie takich bzdur.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
5
Zgadzam się z opinią
1
~Mateo 2019-04-08 (13:01) 22 godzin i 4 minuty temu

Dobrze, że niektórzy z tu komentujących jeszcze nie uważają smartfonów za magiczne pudełka dostarczone nam przez kosmitów ;)

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
5
~rici 2019-04-08 (13:00) 22 godzin i 5 minut temu

Egipcjanie wszystko opisywali co robili, a na temat piramid nic.Poza tym jeden z pracownikow pracujacy przy okryciach piramiy z jednym takim angielskim lordem , ktory chcial zaslynac jako egiptolog, zeznal w sadzie jak byl falszowany napis na piramidzie Cheopsa.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
3
~antyNWO 2019-04-08 (12:58) 22 godzin i 7 minut temu

Przecież to już było wiadomo od dawna.. asterix i obeliks przy tym pomagali.

odpowiedz

zgłoś do moderacji