Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

Wszystkie (212)
Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
4
~bleble 2019-05-15 (21:28) 18 godzin i 43 minut temu

A chałupa,do której jechali,się spaliła......,nikt już o tym nie mówi,a znawców kodeksu widze tu w ch..j. Po co Policja,Sądy,jak wystarczy w necie filmik puścić,i odrazu wiadomo kogo wina......

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
6
~DECYBELE 150 dB 2019-05-15 (20:48) 19 godzin i 23 minut temu

"Jako uczestnik ruchu nie wolno słuchać głośno radioodtwarzacza które uniemożliwiło usłyszenie pojazdu uprzywilejowanego z 200 metrów " - tak powinien brzmieć paragraf kodeksu drogowego i za takie decybele powinny być mandaty .... a Policja nawet nie reaguje na motocyklistów których tłumiki wyją na 200 decybeli

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
6
Zgadzam się z opinią
9
~olo 2019-05-16 (09:57) 6 godzin i 14 minut temu

Ewidentna wina strazaka. Wjazd na czerwonym swietle. Miał prawo wjazdu na czerwonym swietle jako pojazd uprzywilejowany ale nie zachował szczególnej ostrozności i spowodował wypadek drogowy. Koniec i kropka. To nie jest pierwszy taki przypadek w kraju. W tym wypadku winien strazak

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
6
~Ja 2019-05-16 (09:07) 7 godzin i 4 minuty temu

Skoda to jednak stan umysłu...

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
6
~XXXis 2019-05-15 (16:40) 23 godzin i 31 minut temu

ZNOWU jakiś cieć słuchał radia na full , czy słuchanie radia na full powinno być zakazane ? karane mandatem ?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
3
~Krzysiek 2019-05-17 (14:37) 1 godzinę i 34 minut temu

Niektórzy się upierają, że pojazd uprzywilejowany na sygnale ma zawsze pierwszeństwo. A to jest totalna bzdura i nieprawda - gdyby je miał to by wpadał na skrzyżowanie jak pocisk, właśnie tak jak ten z filmu i zabijał wszystkich. Dlatego nie ma ani jednego słowa w Kodeksie, że pojazd na sygnale ma pierwszeństwo. Bezustannie zapadają wyroki sądowe ORZEKAJĄCE WINĘ LUB WSPÓŁWINĘ kierowcy pojazdu uprzywilejowanego, który jadąc na sygnale uczestniczył-spowodował wypadek. Brak wiedzy to śmiertelne zagrożenie na drodze - to ku przestrodze niektórym wpisującym tutaj swoje hm... wypowiedzi.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
2
~Waler 2019-05-16 (14:57) 1 godzinę i 14 minut temu

Oczywiście uprzywilejowany może jechać ale z zachowaniem ostrożności a każdy musi mu ustąpić bez względu na światło. Właśnie niedawno tak się spotkałem z karetką na skrzyżowaniu ale ona zwolniła a ja ją oczywiście puściłem!.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
2
~pepe 2019-05-16 (08:51) 7 godzin i 20 minut temu

co za bzdury, że wóz strażacki nie wróci do służby. Polscy eksperci z zakresu blacharstwa i mechaniki pojazdowej go wyklepią, naprawią i będzie jak nówka sztuka. Jeszcze zostanie dobrze sprzedany jako samochód bezwypadkowy.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
4
~orzel-ek 2019-05-16 (08:46) 7 godzin i 25 minut temu

sprawa jasna, gosciu zawinil, to byl pojazd uprzywilejowany. i jechal do pozaru. nie wspomne ile budynkow sie przez tego idiote spalilo , miejmy nadzieje ze ludziom nic sie nie stalo.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
4
Zgadzam się z opinią
6
~krzysiek 2019-05-15 (20:47) 19 godzin i 24 minut temu

kierowca skody miał szczęście w nieszczęściu że to strażacy jechali na akcję a nie policjanci po kebaby bo wtedy nie miałby co marzyć że zostanie orzeknięta wina kierowcy pojazdu uprzywilejowanego

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 3

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
4
~Marek 2019-05-15 (20:45) 19 godzin i 26 minut temu

To jest chore żeby ludzie którzy dla innych narażają swoje życie w takich sytuacjach nie mieli pierwszeństwa. Należy zmienić prawo ruchu drogowego tylko co wtedy będzie z tymi co kierują pojazdami w słuchawkach na głowie.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
4
~Za 2019-05-15 (20:20) 19 godzin i 51 minut temu

Straż pożarna powinna mieć z przodu solidny zderzak umożliwiający taranowanie.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
2
~KKK 2019-05-15 (19:55) 20 godzin i 16 minut temu

Tak czytam te komentarze i ludzie czy wy wiecie co oznacza zielone światło? Zielone światło umożliwia wjazd za sygnalizator/wejście na pasy. I to jest wszystko co oznacza. Jest szereg przypadków gdy mając zielone nie można jechać czy wejść na pasy. Niestety wielka szkoda że widząc światło zielone ludzie wyłączają całkowite myślenie.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
1
~Maxx 2019-05-16 (15:36) 35 minut temu

Jestem kierowcą w straży wiadomo że jadąc alarmowo trzeba zachować szczególną ostrożność , jadąc wozem bojowym, który ma ok.20 t. inaczej to wygląda w tym przypadku widać, że pozostali kierowcy stoją mając zielone światło nie rozumiem dlaczego kierowca skody nie skojarzył faktu, że cos jest nie tak, a kierowca straży widząc, że wszyscy stoją to jechał .Na nauce jazdy powinno się wbijać do głów przyszłym kierowcom, że mając pierwszeństwo też trzeba zachować szczególną ostrożność. Tacy kierowcy jak ten ze skody nie potrafią myśleć i tacy powinni ponosić karę. Rządzący powinni zmienić przepis, żeby tacy bezmyślni kierowcy ponosili karę, bo jadąc ratować czyjeś życie i zdrowie musieli ratować swoje i kierowcy skody.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
3
~olo 2019-05-16 (10:00) 6 godzin i 11 minut temu

Ja nie twierdze, że tak powinno być, ale takie są przepisy. Nawet samochód uprzywilejowany jadący na wszystkich sygnałach nie może wymuszać pierwszeństwa. Kierowca skody miał obowiązek umożliwić przejazd, ale, to kierowca samochodu uprzywilejowanego może przejechać na czerwonym dopiero, jak się upewni, że wszyscy go widzą i ustępują mu pierwszeństwa, dlatego i tak sprawcą kolizji zostanie uznany kierowca samochodu strażackiego, ponieważ wymusił pierwszeństwo.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
4
Zgadzam się z opinią
5
~qqq 2019-05-16 (09:45) 6 godzin i 26 minut temu

Kierowca wozu strażackie zawalił, miał czerwone i obowiązek upewnienia się czy ma wolną drogę.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
4
~pop 2019-05-16 (08:47) 7 godzin i 24 minut temu

ewidentna wina tego capa z VW !!! zabrac prawdo dozywotnio !!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
1
~Poldy-man 2019-05-15 (21:56) 18 godzin i 15 minut temu

Czeska skodovka to dobry wóz . Po takim dzwonie akumulator na swoim miejscu. Jak mi przed laty kobieta przytorbiła sieną w mojego poldka to akumulator odnalazłem na drugiej posesji.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
1
~aaa 2019-05-15 (21:44) 18 godzin i 27 minut temu

Ludzie o czy wy piszecie... Widzę wypowiadają się Fachowcy którzy pewnie nawet za kierownicą takiego auta nie siedzieli. Tak samo ktoś kto opisał ten film "kierowca wozu stracił nad nim panowanie" gdyby nie on to ta druga osobówka która stała na przeciwko też by była zmiażdżona

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
6
Zgadzam się z opinią
7
~Leon 2019-05-15 (20:53) 19 godzin i 18 minut temu

Sygnał uprzywilejowanego pojazdu to jedno a wyobraźnia kierowcy wozu strażackiego ?, chyba zabrakło. Straż wjechała pełną prędkością na skrzyżowanie mimo że było czerwone światło !!. Kierowca poj. uprzywilejowanego wjeżdżając na skrzyżowanie nie zachował szczególnej ostrożności. A powinien, bo mając czerwone światło musi przewidzieć że nie każdy go widzi i słyszy. O winie pewnie zdecyduje sąd. To zdarzenie może da do myślenia innym kierowcą poj. uprzyw. że na skrzyżowaniu to nie prędkość się liczy tylko rozwaga. Nie dość że nie dojechał na miejsce zdarzenia to jeszcze naraził innych. Dobrze że nikt nie zginą.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 3