Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

Wszystkie (204)
Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
28
~klepa 2019-06-18 (18:19) 17 godzin i 28 minut temu

Jest tu ewidentna wina kierowcy.Na skrzyżowaniu nieoznakowanym pierwszeństwo ma zawsze uczestnik ruchu drogowego z prawej strony.Ja żadnych znaków nie widziałem,ale może się mylę.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
5
Zgadzam się z opinią
27
~Jacek 2019-06-19 (08:08) 3 godziny i 39 minut temu

spanikowała, zjechała na lewo i walneła w rowerzystę ! gdyby pojechała prosto nic by się nie stało !!! nie widzicie ???

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 2

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
21
~Policjant 2019-06-19 (05:50) 5 godzin i 57 minut temu

Nieprawda. Na Google jest też znak ograniczenia do 30, a na filmie nie ma. Ktoś usunął znak ustąp pierwszeństwa. Wina kierowcy oczywista. Jeszcze drogę zajechała bezczelnie zamiast widząc (lub właśnie nie widząc) rowerzystę jechać przy prawej krawędzi drogi, a nie pokonuje skrzyżowanie lewą stroną. TRZY OCZYWISTE BŁĘDY - PRAWO JAZDY DO ZATRZYMANIA za rażące naruszenie przepisów ruchu drogowego.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
6
Zgadzam się z opinią
26
~hej 2019-06-18 (18:16) 17 godzin i 31 minut temu

Nie zauważyła od razu bo pewnie nos w telefonie. Hamowanie dużo za późno! i odbicie w lewo zamiast w prawo! Nie widać znaków że ma samochód pierszeństwo, a w takim wypadku zasada prawej strony. Dobry prawnik i rowarzysta ma wygraną w kieszeni.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
5
Zgadzam się z opinią
21
~Pier Dgrochowy 2019-06-18 (20:15) 15 godzin i 32 minut temu

Dla wszystkich, którzy wypisują, że baba mogła skręcić w prawo - z kamerki tak to może łagodnie wyglądało, ale popatrzcie z Google Earth. Skrzyżowanie Plebiscytowej z Kościelniaka, może nie jest pod kątem prostym, ale życzę powodzenia komuś, kto przy 50 na godzinę będzie chciał skręcić w Kościelniaka, do tego hamując awaryjne. Rolka murowana. Jeszcze by się po zawodniku na rowerze przeturlała. Rowerzysta miał znak ustąp pierwszeństwa - to dla uzupełnienia. Czy zdołałaby wyhamować - moim zdaniem - zdołałaby. Ale to nie zmienia faktu, że winny spowodowania wypadku jest rowerzysta.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 6

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
16
~gość niedzielny we wtorek 2019-06-18 (23:29) 12 godzin i 18 minut temu

Ciekawy jestem skąd kierowca wie, że jest na drodze z pierwszeństwem? Od samego początku tej ulicy nie ma znaku D1 więc ustąpienie pierwszeństwa z prawej powinno go obowiązywać. Dopiero wyraźnie zwalniając i upewniając się, że na ulicy z prawej strony jest znak "ustąp pierwszeństwa" wiemy, że nikt inny nie będzie go miał (jeżeli kierujący jedzie na wprost). Jeżeli pani jest "tamtejsza" to akurat to wiedziała więc trochę to tłumaczy "ślepe" wciskanie gazu. W prawie o ruchu drogowym jest jednak zapis o ograniczonym zaufaniu - tu na prawdę jest widoczne, że rowerzysta wjedzie na skrzyżowanie, a pani go chyba chciała jeszcze dla zasady ukarać skręcając w lewo kierownicą (a potem jeszcze publikując film w sieci). ps. Cmentarze są pełne tych co mieli pierwszeństwo...

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
6
Zgadzam się z opinią
20
~dziadek56 2019-06-19 (08:40) 3 godziny i 7 minut temu

Niestety tu winna jest kierująca autem i jak bym miał taką sytuację walczyłbym jak lew o swoja rację . Po primo - jechał z prawej , po drugie primo ( :) ) odbiła w lewo a nie było powodu .

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 4

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
14
~ja 2019-06-18 (22:25) 13 godzin i 22 minut temu

po lewej stronie widać znak ustąp ale po prawej nie. reguła prawej ręki wskazuje że to kierujący rowerem miał pierwszeństwo a z kolei kierująca pojazdem jest winna a zjeżdżając jeszcze na lewo zamiast na prawo mogła ominąć rowerzystę a tak wjechała prosto w niego.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
16
~FFF 2019-06-18 (17:49) 17 godzin i 58 minut temu

Nie widzę znaków, przypuszczam, że to skrzyżowanie dróg równorzędnych. A więc to rowerzysta miał pierwszeństwo, bo był z prawej strony.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
5
Zgadzam się z opinią
17
~kierowca 2019-06-20 (07:58) 3 godziny i 49 minut temu

dlaczego ona zjechała na łuku na lewy pas drogi

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 3

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
15
~njfadjlgvkd 2019-06-19 (09:48) 1 godzinę i 59 minut temu

a czemu go nie ominęła? patrząc na wideo same ręce skręcają w prawo. Było dużo czasu.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 2

Nie zgadzam się z opinią
4
Zgadzam się z opinią
15
~rajdowiec janusz 2019-06-21 (08:03) 3 godziny i 44 minut temu

nie mogła nic zrobić?! wystarczyło jechać prawą stroną jezdni a nie skręcać w lewo.... no i jest takie coś w aucie jak HAMULEC.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 2

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
11
~maruder 2019-06-19 (07:38) 4 godziny i 9 minut temu

Nie znam tej okolicy- jak tam ze znakami drogowymi? KObieta nie miala zadnego, a na drodze z prawej, z ktorej wyjezdza rower tez nic nie widac, jest tylko trojkacik PO LEWEJ stronie- na innej drodze. Nie ma tam pierwszenstwa z prawej przypadkiem?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
9
~123 2019-06-19 (07:23) 4 godziny i 24 minut temu

mogła machnąć kierownicą w prawo

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
12
~Robert 2019-06-18 (19:02) 16 godzin i 45 minut temu

Rowerzysta winny, ale dlaczego ta kobiete odbiła w lewo? Był czas, nawet nie zaczęła hamować.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
9
~slas 2019-06-18 (18:31) 17 godzin i 16 minut temu

Mogła skręcić lekko w prawo a nieco w lewo

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
10
~nikt 2019-06-18 (18:02) 17 godzin i 45 minut temu

zamiast kurła w prawo to odbija w lewo, wypadek do unikniecia

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
10
~ed 2019-06-19 (19:42) 16 godzin i 5 minut temu

Zamiast hamulca tylko "YYY"? Dojeżdżając do skrzyżowania równorzędnego? I jeszcze to pieprzenie wielkimi literałami o "bocznej drodze". To jakaś znajoma policjantów?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
5
Zgadzam się z opinią
13
~yonnek 2019-06-19 (06:21) 5 godzin i 26 minut temu

Kierowca ewidentnie winien - brak znaku podporzadkowania stawia go w roli uzytkownika podrzednego na tym skrzyzowaniu - poza tym czas na ocene sytuacji i podjecie decyzji o hamowaniu byl wystarczajaco dlugi , zeby to mozna bylo zrobic. - jednak, zeby nie doszlo do kolizji , to rowerzysta tez powinien podjac probe jej unikniecia. Tutaj spotkalo sie dwoch miszczof prostej... niestety.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
9
~fizyk 2019-06-18 (22:15) 13 godzin i 32 minut temu

Szkoda, że uciekała na jego stronę tam gdzie go wynosiło z zakrętu, zamist odbić kierą w prawo na swoją, skończyło by się na strachu a tak facet w szpitalu a Pani zgarnia tu komentarze znafców.

odpowiedz

zgłoś do moderacji