Telewizja naziemna Wirtualnej Polski- WP.TV


Styl życia

Walentynki to nie najlepsza data na ślub

Walentynki - wydaje się, że to najbardziej romantyczny dzień w roku, aby zdecydować się na ślub. Tymczasem według naukowców z Uniwersytetu w Melbourne u par, które biorą ślub 14 lutego, szanse na rozwód są o 37 proc. większe. Małżeństwa zawarte 14 lutego mają też o 45 proc. mniej szans na obchodzenie 3. rocznicy ślubu. Według badaczy na małżeństwo w święto zakochanych decydują się bardziej impulsywne pary, które przed ślubem były ze sobą krótko. Badanie 1,1 mln holenderskich wesel wykazało, że 6 proc. małżeństw zawartych w walentynki rozwiodło się w ciągu trzech lat. To więcej niż średnia kraju, która wynosi 4 proc. Początek roku nie jest popularnym okresem na zawarcie związku małżeńskiego. W Wielkiej Brytanii wyjątkiem od tej reguły są właśnie Walentynki. Średnia liczba wesel w dzień powszedni wynosi 313, ale 14 lutego to już 1039.

... więcej »

walentynki, ślub, badania, naukowcy, święto zakochanych, małżeństwo, rozwód 227 138 1:03

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

Wszystkie (29)
Nie zgadzam się z opinią
7
Zgadzam się z opinią
8
~Max 2018-02-13 (10:00) 5 godzin i 51 minut temu

w ogóle odradzam ślub w tych czasach. Bo po kilku latach małżeństwa kobietom totalnie odbija

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
2
~moja opinia 2018-02-13 (13:22) 2 godziny i 29 minut temu

A po co komu ślub, przed rozstaniem nie uchroni a wydatek nie mały.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
4
~ono 2018-02-13 (12:29) 3 godziny i 22 minut temu

o kurde... zakochani biorą slub... a po co?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
4
~Szczęśliwa mężatka 2018-02-13 (09:56) 5 godzin i 55 minut temu

A ja obchodzę dziś 3 rocznicę... piątku 13-go, bo 14 lutego trzy lata temu nie dawali ślubów, pozdrawiam

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
9
~Aron 2018-02-13 (09:01) 6 godzin i 50 minut temu

Bo normalni w zadne walentynki nie wierzą tylko normalność !! Napalona bezmyślność bierze w tym dniu ślub nie z miłości tylko z głupoty !

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
6
~Barbara 2018-02-13 (08:15) 7 godzin i 36 minut temu

Ślub braliśmy w dniu 14 lutego 1976r. i od tego dnia jesteśmy nierozłączni. W tym roku minie 42 rocznica.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
4
Zgadzam się z opinią
1
~``````````llll 2018-02-13 (07:46) 8 godzin i 5 minut temu

BO w karmiczne liczby nie bierze się ślubu , bo biedzie lekcja do przerobienia. a wiec są to liczby karmiczne.' 13,14, 16,19 , 26.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
6
Zgadzam się z opinią
5
~yurek 2018-02-12 (23:41) 16 godzin i 10 minut temu

bo kto teraz bierze slub ludzie puknijcie sie w czolo ...pozniej same problemy sa

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
2
~Rydz 2018-02-12 (22:03) 17 godzin i 48 minut temu

Już o tym pisałem..Szanowni Państwo nie mogę tego czytać czy Wy macie dobrze ułożone pod włosami, ślubu się nie bierze, raczej ślubujemy jedno drugiemu przy świadkach, (wypowiadamy słowa honoru) i co, później łamiemy co jesteśmy warci, smutne to, na pewno było by dużo mniej rozwodów, jak wzięliśmy no to oddajemy,niesamowite. Mówi Wam doświadczony 58 lat i jeszcze może być 20 bo głośno śpiewali 100 lat a zdrowie super nie znam żadnej grypy nawet kataru bo mam sposób. Pozdrawiam myślących po co żyjemy na tej planecie.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
3
~Rydz 2018-02-12 (22:02) 17 godzin i 49 minut temu

Już o tym pisałem..Szanowni Państwo nie mogę tego czytać czy Wy macie dobrze ułożone pod włosami, ślubu się nie bierze, raczej ślubujemy jedno drugiemu przy świadkach, (wypowiadamy słowa honoru) i co, później łamiemy co jesteśmy warci, smutne to, na pewno było by dużo mniej rozwodów, jak wzięlismy no to oddajemy,niesamowite. Mówi Wam doświadczony 58 lat i jeszcze może byc 20 bo głosno spiewali 100 lat a zdrowie super nie znam żadnej grypy nawet kataru bo mam sposób. Pozdrawiam myslących po co żyjemy na tej planecie.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
3
~polka 2018-02-12 (21:54) 17 godzin i 57 minut temu

PRZESTAŃCIE WYPISYWAĆ GŁUPSTWA .Ja brałam ślub 17 Pażdziernika czyli wg,przesądów w miesiącu gdzie w nazwie występuje literka r małzeństwo ma być szczęsliwe .Guzik PRAWDA po bardzo bolesnym roku rozwiedliśmy się.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
8
~Kazimierz z U$A 2018-02-12 (21:40) 18 godzin i 11 minut temu

ja slubowalem 6 listopada na dodatek zgasla swieca na oltarzu i wyobrazacie sobie jaki byl szumek miedzy goscmi , ze szybko nasze drogi sie rozejda ( oczywiscie smierc ) i co? mamy wspanialych czterech dzieci , czterech wnuczat i przezyte razem 46 lat , zycze kazdemu takiego wyniku .

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
8
~Lutowa rocznica 2018-02-12 (21:23) 18 godzin i 28 minut temu

Brałam ślub 12 lutego i dzisiaj obchodzimy 46- stą rocznicę ślubu .

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
6
~Marian 2018-02-12 (20:35) 19 godzin i 16 minut temu

A ja brałem ślub 14 lutego 1976r. i nadal jesteśmy zgodnym małżeństwem

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
5
~GOSTEK766 2018-02-12 (20:31) 19 godzin i 20 minut temu

Tak samo jak nieszczęśliwy jest miesiąc bez literki R . A ja właśnie 6-tego Lutego tego roku wraz z małżonką obchodziliśmy 30-tą rocznicę ślubu.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
8
~Anna 2018-02-12 (20:10) 19 godzin i 41 minut temu

Dla nas najlepsza! Za 2 dni będziemy świętować 42 rocznicę ślubu. Był rok 1976, i nikt nie słyszał o walentynkach. A teraz obchodzimy je razem z rocznicą ślubu. Jest bardzo romantycznie i wciąż jesteśmy w sobie zakochani! Myślę, że to nie data ma znaczenie, ale to jacy dla siebie jesteśmy .

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
8
~Walentynki 2018-02-12 (20:09) 19 godzin i 42 minut temu

Bzdura. Wyszłam za mąż 14 lutego. I jestem od 19 lat szczęśliwą mężatką.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
2
~ADI 2018-02-12 (19:51) 20 godzin temu

Chyba NIENAJLEPSZE...

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
6
~hhh 2018-02-12 (19:01) 20 godzin i 50 minut temu

bo to jest data w stylu. 7,7.2007. nic nie warta numerologia, zwlaszcza ludzie niedojrzali lubią takie daty

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
10
~Obserwator 2018-02-12 (18:08) 21 godzin i 43 minut temu

Z miłością jest jak z owocem. Jeżeli ktoś szybko go zerwie nie zazna prawdziwego jego smaku. Miłość musi dojrzewać. Wielu nie zaznało nigdy prawdziwej miłości. Są w życiu nie szczęśliwi. Szukają jej w innych kobietach lub mężczyznach ale jej nie znajdują, Bo został na samym początku popełniony grzech pierworodny. Przecież nawet rzecz na którą się czeka i zbiera pieniądze przynosi większą radość gdy w końcu się ją posiądzie. Natomiast przedmiot zdobyty bez wysiłku nie przynosi takiej radości. Tak samo jest z miłością dwojga osób. Szczęśliwi są młodzi którzy to zrozumieją.. Widać to po małżeństwach gdy dwie sobie bliskie osoby można spotkać prawie zawsze razem, a nie osobno.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Zobacz także

Publicyści o meczu Polski z Senegalem. Padają polityczne porównania

Publicyści o meczu Polski z Senegalem. Padają polityczne porównania

Moja strona. Bitwa redaktorów
- Była wielka nadzieja. Po paru minutach było widać, że coś jest nie tak. Nie było planu na mecz. Wszyscy grali jak spętani. To było coś przerażającego. W pierwszej połowie nie oddaliśmy żadnego strzału na bramkę – komentował mecz Polski z Senegalem Paweł Lisicki. - To było klasyczne 27:1 – dodał Jacek Żakowski.
Jacek Żakowski: Komisja Europejska nie dba o interesy Polski

Jacek Żakowski: Komisja Europejska nie dba o interesy Polski

Moja strona. Bitwa redaktorów
- W interesie Komisji Europejskiej jest integralność UE. Jak Polacy nie są w stanie przestrzegać obowiązujących w UE reguł to ich nas w niej nie będzie – stwierdził w "Moja strona. Bitwa redaktorów" Jacek Żakowski. - Jak ktoś wchodzi na boisko piłkarskie i gra w rugby to jest z niego usuwany – dodał.
Żakowski zaskoczył. Oto, co powiedział o Kaczyńskim

Żakowski zaskoczył. Oto, co powiedział o Kaczyńskim

Moja strona. Bitwa redaktorów
Jacek Żakowski i Paweł Lisicki komentowali w programie "Moja strona. Bitwa redaktorów" pogłoski o rzekomo nadchodzącym odejściu Jarosława Kaczyńskiego z polityki. - Trzeba sobie zdawać sprawę, że nikt nie może prezesa zastąpić. I nie mówię tego, bo chciałbym kłaść się plackiem i hołdy składać. Jest liderem jak de Gaulle, Thatcher, Blair, Piłsudski, których nie da się zastąpić. Odchodzą, ktoś przejmuje schedę i na ogół to się wszystko rozchodzi. Tak było z Solidarnością - mówił Żakowski. Wtórował mu Lisicki, który stwierdził, że "prezes jako nie tylko polityk, ale charyzmatyczny przywódca, jest czymś zdecydowanie więcej". Publicysta zwrócił również uwagę na "stopniowy wzrost pozycji Mateusza Morawieckiego". -  I nie chodzi tylko usunięcie ministra rolnictwa. Z tygodnia na tydzień jego władza, drobnymi krokami, rośnie. Coraz częściej zachowuje się jak polityk - komentował.
Psychiatra przez lata uczestniczył w wielu egzorcyzmach. Już nie ma wątpliwości

Psychiatra przez lata uczestniczył w wielu egzorcyzmach. Już nie ma wątpliwości

Wiadomości
Dr Richard Gallagher to amerykański profesor psychiatrii i pobożny katolik. Przez ostatnie 25 lat uczestniczył w wielu egzorcyzmach. Pomagał diagnozować czy dany przypadek jest opętaniem czy tylko zaburzeniem psychicznym. Jak mówi, w swojej karierze widział ok. 100 prawdziwych przypadków demonicznego opętania. Gallagher głosi teorię, że demony istnieją od tysiącleci. Są sprytne, bardzo inteligentne i mówią w wielu językach. Profesor zapewnia, że słyszał głosy przemawiające m.in. po łacinie, grecku, chińsku, hiszpańsku czy francusku.
Stanowcza reakcja Cymańskiego na pytanie dziennikarza. Zaczęło się od Pawłowicz

Stanowcza reakcja Cymańskiego na pytanie dziennikarza. Zaczęło się od Pawłowicz

Tłit
Z doniesień mediów wynika, że podczas spotkania z Mateuszem Morawieckim, Angela Merkel wyraziła zdziwienie liczbą Ukraińców w Polsce. Do sprawy odniosła się w mediach społecznościowych m.in. posłanka PiS Krystyna Pawłowicz. Pojawiły się głosy, że PiS oszukuje swój elektorat. - Nie oszukujemy. Mówiliśmy bardzo jasno i czytelnie: nie damy sobie narzucić żadnych kwot, mamy prawo do samostanowienia w tej kwestii. Nigdy Polska na granicy matki z dziećmi, która ucieka przed pożogą wojenną, nie zatrzyma - zapewniał poseł Tadeusz Cymański w programie "Tłit". - Jesteśmy wiarygodni i mamy serce, ale mamy też rozum. Jeśli opinia publiczna w Polsce mówi wyraźnie, żeby nie robić błędu Niemiec, nie odstąpimy.Polska jest dużym, silnym krajem. Nie rozdajemy może kart, ale nie jesteśmy Kopciuszkiem - dodał. Uderzył przy tym w opozycję. - To jest sabotaż, to jest dywersja! - mówił, komentując ich rzekome "działanie za plecami" i "bieganie do Brukseli".
Tadeusz Cymański: obcemu brudnemu paluchowi wara od Polski

Tadeusz Cymański: obcemu brudnemu paluchowi wara od Polski

Tłit
Ta wypowiedź jest hiciorem - ocenił poseł PiS Tadeusz Cymański w programie "Tłit" Wirtualnej Polski. W ten sposób odniósł się do słów Rafała Trzaskowskiego, dotyczącym "zamrożenia środków unijnych" dla Polski, które mają zostać odblokowane po dojściu PO do władzy. - Jeśli ta teza, która wyłania się z tych słów, okazałaby się prawdą, to mamy do czynienia z megaskandalem i to kompromitującym nie tylko kolegów i koleżanki z PO, ale również samą Komisję Europejską - stwierdził polityk Solidarnej Polski. - Polska jest państwem, tu mamy to państwo i obcemu brudnemu paluchowi wara od tego - dodał.
Chińska skamielina. Stworzenie wcześniej nieznane nauce

Chińska skamielina. Stworzenie wcześniej nieznane nauce

Wiadomości
Zespół chińskich i brytyjskich naukowców odkrył skamielinę morskiego gatunku podobnego do pierwotnych gąbek. Starożytne stworzenie określono jako "Allonnia nuda", swoim kształtem przypominało potężny balon. Naukowcy zaklasyfikowali morskie stworzenie do rodziny Chancelloriids. Zwierzę było dość duże, mierzyło ok. 50 centymetrów. Okaz był "nagi", tzn. posiadał tylko kilka drobnych kolców na ciele.
Tadeusz Cymański: Jarosław Kaczyński nie odejdzie z polityki

Tadeusz Cymański: Jarosław Kaczyński nie odejdzie z polityki

Tłit
- Nigdy nie byłem pochlebcą Jarosława Kaczyńskiego, ale przez pryzmat doświadczenia uważam, że jest nieoceniony. Nie ma ludzi niezastąpionych, ale niektórych trudno zastąpić. Paradoks polega na tym, że wielu w Kaczyńskim widzi samo zło, ale on jest spinaczem – mówił w programie Wirtualnej Polski "Tłit" Tadeusz Cymański.  - Kto zastąpi Jarosława Kaczyńskiego? To nie jest temat na dzisiaj – dodał.
"Tłit". Cymański komentuje przegraną z Senegalem. "Jeszcze wiara we mnie jest"

"Tłit". Cymański komentuje przegraną z Senegalem. "Jeszcze wiara we mnie jest"

Tłit
- Jestem szczekaczem, ale tu mi brakuje słów. Nie było skandalu, ale były pechowe dwie bramki. Wynik jeszcze bym przeżył. Boję się, co będzie dalej - tak komentował wczorajszą porażkę naszej reprezentacji Tadeusz Cymański w programie "Tłit". - Wczoraj mieliśmy trzy komisje finansów. Wszyscy się podporządkowali, nie kłócili, by szybciej skończyć. To było urocze. Skończyliśmy wcześniej, żeby zdążyć na mecz - przyznał. Następny mecz będzie oglądał z synami.  - Jeszcze wiara we mnie jest - podkreślił. Pokazał też plakat: "To są oni, nasze orły".