Programy

Trybunał Stanu dla Dudy? „To nieuniknione. Pytanie, czy Kaczyński uniknie odpowiedzialności” Wydanie: 23 października 2018

-
Strzelałeś do komunistów w Afganistanie? – zapytał Adam Hofman. – Strzelałem – odparł Radosław Sikorski, który był gościem programu „Gabinet Cieni”. Tym mocnym akcentem rozpoczął się program, w którym były szef MSZ nie ukrywał, co myśli o obecnej władzy.- Wynik jest ciekawy w kontekście wyborów parlamentarnych. PiS z Kukizem dostali 38 proc. głosów, a Koalicja Obywatelska plus PSL plus SLD – 48 proc. To wystarcza nie tylko na sformowanie rządu, to wystarcza na Trybunał Stanu. Stąd nerwowość rzekomo zwycięskiego PiS – oceniał Sikorski. Hofman przypomniał, że za rządów PO było głosowanie nad Trybunałem Stanu dla Zbigniewa Ziobry i Jarosława Kaczyńskiego i Platformie nie udało się wówczas przepchnąć tego wniosku przez Sejm. Sikorski ocenił, że wówczas panowała „inna filozofia”. – Donald Tusk pozostawił człowieka opozycji, Mariusza Kamińskiego, jako szefa służb specjalnych, pokazując, że chce kontrolować też swoich. Dziś zaś jest potrzeba pokazania, że łamanie konstytucji nie może być bezkarne. - To co, Trybunał Stanu dla Dudy? – pytał Hofman.- Prezydent Duda stanął parę razy przed wyborem: czy być lojalnym wobec własnej przysięgi prezydenckiej, czy wobec prezesa. Podjął złe decyzje. Już wiemy, że niektóre były niezgodne z Konstytucją – odparł Sikorski. - To jest nieuniknione. Pytanie, czy prezes Kaczyński uniknie odpowiedzialności za sprawstwo kierownicze – dodał. – Jest zwykłym posłem – ripostował Hofman.  

... więcej »

Radosław Sikorski, Adam Hofman, Gabinet Cieni 16:58

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

Wszystkie (4)
Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~Pola 2018-10-30 (20:23) 19 godzin i 1 minutę temu

Już wiem wszystko o Doppelhertz. Mogę w końcu posłuchać Sikorskiego? Polityk z mózgiem i niewykastrowany przez szefa partii to w Polsce jak na lekarstwo

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~:) 2018-10-29 (11:40) 3 godziny i 44 minut temu

I to mówi człowiek co zniszczył życie opozycjonistom na Białorusi wysyłając im PITy, co Ukrainie kazał oddać ziemie na korzyść Rosji, co wywiady przeprowadzał z nim jego zastępca, co wedle tego co podawał w ciągu roku okrążał swoim samochodem na koszt podatnika - 1,5 równik Ziemi... ten co zapomniał umieścić organy o wartości kilku milionów na oświadczeniu majątkowym... Ten co kłamał o swoim wykształceniu - nie ma magistra, a licencjat.... I tak dalej...

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~Park 2018-10-28 (21:04) 18 godzin i 20 minut temu

Nie wolno burzyć! Symbol to jest dla tych ludzi z tamtych lat, a nie dla nas, młodych.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
2
~hubik 2018-10-24 (00:54) 14 godzin i 30 minut temu

sikorski ten mega pajac 7 lat po układze śmie nas pouczać.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Zobacz także

Powódź grozi Wadowicom Górnym. Nasz reporter jest na miejscu

Powódź grozi Wadowicom Górnym. Nasz reporter jest na miejscu

Wiadomości
Gmina Wadowice Górne należy do najbardziej poszkodowanych przez ulewy i gwałtowny wzrost poziomu rzek na południu Polski. Wisła przerwała tam wał powodziowy i zalała 120 domów. Na miejscu jest nasz reporter Klaudiusz Michalec.
#Newsroom odc. 1

#Newsroom odc. 1

Odcinek: 1
#Newsroom to wspólny program Wirtualnej Polski i Polsat News. Składa się z dwóch części. W pierwszej Tomasza Machała rozmawia z gościem, a w drugiej dwóch komentatorów będzie dyskutować o bieżących tematach politycznych i społecznych. Program jest emitowany w niedziele o godz. 18:00 ze studia Wirtualnej Polski. Można go oglądać w Polsat News oraz na stronie głównej WP.
Zbigniew Ziobro jakiego nie znacie. Mówił o strachu przed dentystą

Zbigniew Ziobro jakiego nie znacie. Mówił o strachu przed dentystą

#Newsroom
Jaki Zbigniew Ziobro jest prywatnie? Jego matka jest stomatologiem, czy minister boi się dentysty? Takie pytania padły w programie #Newsroom. - Jako dziecko przebywałem z pacjentami. Tak mnie nastraszyli, że przez pewien czas bardzo się bałem siadać na fotel, ale od pewno czasu zupełnie się nie boję - odpowiedział Ziobro. Zapytany o kuchnię o. Rydzyka, zapewnił, że jest skromna. - Jest pani, która przychodzi i świetnie gotuje. Warunki życia u ojca dyrektora są bardzo skromne na tle tego, co słyszę . Jest taki malutki maybach, z którego ojciec się śmieje, ale oczywiście to bajka - zaznaczył minister.
Zbigniew Ziobro ostrzega przed Donaldem Tuskiem. "Nie ufam mu"

Zbigniew Ziobro ostrzega przed Donaldem Tuskiem. "Nie ufam mu"

#Newsroom
Na tydzień przed wyborami do Europarlamentu, podczas marszu "Polska w Europie" w Warszawie, Donald Tusk skierował mocne słowa pod adresem obozu rządzącego. W programie #Newsroom odpowiedział mu minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro. - Czy warto głosować na kogoś, kto grzmiał, że wprowadzi kastrację chemiczną pedofilów, a potem złagodził konsekwencje prawne czynów pedofilskich? To świadectwo braku wiarygodności. Nie ufam panu premierowi. Pięknie używa słowa, ale po czynach go poznacie - podkreślił.
Film "Tylko nie mów nikomu" atakiem na Kościół? Zbigniew Ziobro odpowiada

Film "Tylko nie mów nikomu" atakiem na Kościół? Zbigniew Ziobro odpowiada

#Newsroom
Fundacja ojca Tadeusza Rydzyka twierdzi, że film braci Sekielskich "Tylko nie mów nikomu" jest atakiem na Kościół. Zdaniem Zbigniewa Ziobro Kościół ma prawo czuć się atakowany. W programie #Newsroom minister sprawiedliwości przypomniał, że kiedy on chciał, by Roman Polański poniósł odpowiedzialność za swoje czyny, środowisko artystyczne stanęło w obronie reżysera. - Przedstawienie filmu o pedofilii w Kościele jest związane z pewną grą środowisk. Zjednoczona Prawica jest za komisją śledczą, ale przeciwko próbie stworzenia fałszywego wrażenia, że  problem pedofilii dotyczy jednego środowiska - podkreślił.
Zbigniew Ziobro widział film braci Sekielskich. "Jest we mnie smutek przemieszany z żalem i złością"

Zbigniew Ziobro widział film braci Sekielskich. "Jest we mnie smutek przemieszany z żalem i złością"

#Newsroom
Minister sprawiedliwości, prokurator generalny Zbigniew Ziobro w programie #Newsroom przyznał, że oglądał film braci Sekielskich "Tylko nie mówi nikomu". Jak powiedział, docenia odwagę tych, którzy mówią o swojej traumie, przeżyciu gwałtu. - Ja to szanuję i zawsze będę takich osób broni - podkreślił. Dodał, że po zobaczeniu filmu, jest w nim "smutek przemieszany z żalem i złością". Jednocześnie stwierdził, że „jest słabość kościoła instytucjonalnego”.
"Wyborczy Grill". "Mamy całą armię dyplomatołków"

"Wyborczy Grill". "Mamy całą armię dyplomatołków"

Wyborczy Grill
Władysław Teofil Bartoszewski przyznał, że w polskie interesy wciąż reprezentuje "armia dyplomatołków". - Twierdzą, że wynik głosowania 27:1 to nasze zwycięstwo - powiedział kandydat PSL i Koalicji Europejskiej.
ZNP nie chce okrągłego stołu z rządem. Publicyści komentują

ZNP nie chce okrągłego stołu z rządem. Publicyści komentują

Wyborczy Grill
Strajk nauczycieli 2019 nie zostanie zawieszony na czas rozmów z rządem. Szef ZNP Sławomir Broniarz nie chce brać udział w okrągłym stole dla oświaty. Goście "Wyborczego Grilla" komentują.
Jarosław Kaczyński: Platforma chce euro, my mówimy

Jarosław Kaczyński: Platforma chce euro, my mówimy "nie"

Wiadomości
- Nie chcemy wysokich europejskich cen – mówił w sobotę podczas konwencji PiS prezes partii Jarosław Kaczyński. Jak dodawał, Niemcy bronią swoich interesów nawet, gdy godzi to w interesy innych państw (np. Nord Stream). - I my też będziemy bronili interesów naszych obywateli. Europejskie płace "tak", europejskie ceny "nie" i mamy w tym poparcie większości Polaków – zaznaczył odnosząc się do chęci przyjęcia euro przez część polityków Platformy Obywatelskiej i Koalicji Europejskiej.