Ciekawostki

Trójkąt Bermudzki. Naukowcy twierdzą, że rozwiązali zagadkę

Sięgające 30 metrów fale mogą być przyczyną tajemniczych zaginięć w Trójkącie Bermudzkim. Fale takie mogą powstać, kiedy w jednym miejscu spotkają się trzy fronty burzowe. Do takich wniosków doszli naukowcy z University of Southampton. Pierwszy raz pojawiające się gwałtownie 30-metrowe fale zostały zaobserwowane przez satelity w 1997 roku u wybrzeży Afryki Południowej. Naukowcy swoją hipotezę oparli na wynikach symulacji, którą przeprowadzono wykorzystując prawdziwe informacje z przypadku zatonięcia USS Cyclops w 1918 r. Zginęło wtedy 300 osób. Trójkąt Bermudzki to część Atlantyku między Florydą, Bermudami a Puerto Rico. Uważa się, że w ciągu ostatnich stu lat, zginęło tam ponad 100 osób.

... więcej »

trójkąt bermudzki, fale, burze, zagadka 1:30

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

Wszystkie (47)
Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
10
~chris 2018-08-05 (22:07) 15 godzin i 23 minut temu

No wlasnie a co z samolotami ? tez zginely od 30 metrowych fal ?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
2
~jfyh 2018-08-05 (15:55) 21 godzin i 35 minut temu

To klatraty już nieaktualne?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
9
~ha ha ha 2018-08-05 (13:46) 23 godzin i 44 minut temu

A samoloty też znikały prze fale morskie?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
4
~dodać 2 lub 3 zera 2018-08-05 (12:19) 1 godzinę i 11 minut temu

Chyba się zera zgubiły - i to nie jedno - w tekście: "Trójkąt Bermudzki to część Atlantyku (...). Uważa się, że w ciągu ostatnich stu lat, zginęło tam ponad 100 osób.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
1
~mic 2018-08-05 (10:15) 3 godziny i 15 minut temu

jak tam pojedziesz to sie przekonasz

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
1
~tami 2018-08-05 (09:13) 4 godziny i 17 minut temu

kolejna kompromitacja - zainteresowanym : rozdział :" portale - historia ziemi " z cyklu podróży poza ciałem bruca moena

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
6
~Unknown 2018-08-05 (08:30) 5 godzin temu

Która to już z rzędu "rewelacyjna" hipoteza? Co za bzdety.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
4
~Ce Te 2018-08-05 (03:02) 10 godzin i 28 minut temu

Co za bzdety. Już dawno wykazano, że tam nie ginie więcej statków niż samolotów (uwzględniając ilość przelotów). Zresztą - gdyby było inaczej, towarzystwa ubezpieczeniowe byłyby pierwszymi, które by zauważyły zwiększone ryzyko.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
2
~Prodziż 2018-08-04 (22:36) 14 godzin i 54 minut temu

niektórzy wiedzą dokładnie czyja to wina. Tuska ...

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
6
Zgadzam się z opinią
3
~Ron 2018-08-03 (03:19) 10 godzin i 11 minut temu

Nie istnieje cos takiego jak "zagadka trójkąta bermudzkiego". W tym miejscu nie odnotowuje się większej ilości zaginięć niż gdzie indziej - uwzględniając "gęstość" komunikacji. Co więcej, stwierdzono to już kilka lat po opublikowaniu książki w której wymyślono "trójkąt". I tyle...

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
6
~bleble 2018-08-04 (20:25) 17 godzin i 5 minut temu

załoga zniknęła a statek cały, też przez fale???

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
6
~dandak 2018-08-04 (20:21) 17 godzin i 9 minut temu

Tym da sie wyjasnic zaginiecie jedynie bardzo nisko latajacych samolotow ;)

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
5
~Damaso 2018-08-04 (20:15) 17 godzin i 15 minut temu

Po pierwsze tą hipotezę naukowcy przedstawiali już dość dawno. Po drugie a jak wytłumaczyć zaginione samoloty ? Co też fale je zatopiły. A po trzecie panie redaktorze słabo pan odrobił lekcję.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
38
~mk 2018-08-02 (11:00) 2 godziny i 30 minut temu

W katastrofie Cyclops-a zginęło 300 osób, ale w ciągu 100 lat w Trójkącie Bermudzkim zginęło ponad 100 osób? To jakaś wyższa matematyka?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 4

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
7
~sceptyk 2018-08-04 (16:03) 21 godzin i 27 minut temu

A samoloty też zaginęły przez fale???

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
4
~1ED 2018-08-04 (15:59) 21 godzin i 31 minut temu

TAJEMNICZE FALE ZABIERAJĄ SAMOLOTY ...CO ZA BZDURA

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
3
~Mateo 2018-08-04 (13:43) 23 godzin i 47 minut temu

100 ofiar w ciągu 100 lat to dość słaby wynik jak na tak rozległy obszar morski.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
5
~Wędkarz 2018-08-04 (11:49) 1 godzinę i 41 minut temu

Na fali ryba się wali ale samoloty?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
6
~12 2018-08-04 (11:22) 2 godziny i 8 minut temu

30 metrowe fale sięgały też samolotów, które tam " znikały "? Muszę szefowi powiedzieć przy wypłacie, że wg najnowszych badań teraz 100 złotych to już 300, będzie podwyżka.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
8
~Ela 2018-08-03 (23:15) 14 godzin i 15 minut temu

Czy ktoś przytomny mógłby czytać teksty przed ich opublikowaniem. Logika denna. Najpierw piszą, że w 1918 r. w jednym wypadku zginęło 300 osób, a potem, że w ciągu ostatnich stu lat razem 100 osób.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Zobacz także

Powódź grozi Wadowicom Górnym. Nasz reporter jest na miejscu

Powódź grozi Wadowicom Górnym. Nasz reporter jest na miejscu

Wiadomości
Gmina Wadowice Górne należy do najbardziej poszkodowanych przez ulewy i gwałtowny wzrost poziomu rzek na południu Polski. Wisła przerwała tam wał powodziowy i zalała 120 domów. Na miejscu jest nasz reporter Klaudiusz Michalec.
#Newsroom odc. 1

#Newsroom odc. 1

Odcinek: 1
#Newsroom to wspólny program Wirtualnej Polski i Polsat News. Składa się z dwóch części. W pierwszej Tomasza Machała rozmawia z gościem, a w drugiej dwóch komentatorów będzie dyskutować o bieżących tematach politycznych i społecznych. Program jest emitowany w niedziele o godz. 18:00 ze studia Wirtualnej Polski. Można go oglądać w Polsat News oraz na stronie głównej WP.
Zbigniew Ziobro jakiego nie znacie. Mówił o strachu przed dentystą

Zbigniew Ziobro jakiego nie znacie. Mówił o strachu przed dentystą

#Newsroom
Jaki Zbigniew Ziobro jest prywatnie? Jego matka jest stomatologiem, czy minister boi się dentysty? Takie pytania padły w programie #Newsroom. - Jako dziecko przebywałem z pacjentami. Tak mnie nastraszyli, że przez pewien czas bardzo się bałem siadać na fotel, ale od pewno czasu zupełnie się nie boję - odpowiedział Ziobro. Zapytany o kuchnię o. Rydzyka, zapewnił, że jest skromna. - Jest pani, która przychodzi i świetnie gotuje. Warunki życia u ojca dyrektora są bardzo skromne na tle tego, co słyszę . Jest taki malutki maybach, z którego ojciec się śmieje, ale oczywiście to bajka - zaznaczył minister.
Zbigniew Ziobro ostrzega przed Donaldem Tuskiem. "Nie ufam mu"

Zbigniew Ziobro ostrzega przed Donaldem Tuskiem. "Nie ufam mu"

#Newsroom
Na tydzień przed wyborami do Europarlamentu, podczas marszu "Polska w Europie" w Warszawie, Donald Tusk skierował mocne słowa pod adresem obozu rządzącego. W programie #Newsroom odpowiedział mu minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro. - Czy warto głosować na kogoś, kto grzmiał, że wprowadzi kastrację chemiczną pedofilów, a potem złagodził konsekwencje prawne czynów pedofilskich? To świadectwo braku wiarygodności. Nie ufam panu premierowi. Pięknie używa słowa, ale po czynach go poznacie - podkreślił.
Film "Tylko nie mów nikomu" atakiem na Kościół? Zbigniew Ziobro odpowiada

Film "Tylko nie mów nikomu" atakiem na Kościół? Zbigniew Ziobro odpowiada

#Newsroom
Fundacja ojca Tadeusza Rydzyka twierdzi, że film braci Sekielskich "Tylko nie mów nikomu" jest atakiem na Kościół. Zdaniem Zbigniewa Ziobro Kościół ma prawo czuć się atakowany. W programie #Newsroom minister sprawiedliwości przypomniał, że kiedy on chciał, by Roman Polański poniósł odpowiedzialność za swoje czyny, środowisko artystyczne stanęło w obronie reżysera. - Przedstawienie filmu o pedofilii w Kościele jest związane z pewną grą środowisk. Zjednoczona Prawica jest za komisją śledczą, ale przeciwko próbie stworzenia fałszywego wrażenia, że  problem pedofilii dotyczy jednego środowiska - podkreślił.
Zbigniew Ziobro widział film braci Sekielskich. "Jest we mnie smutek przemieszany z żalem i złością"

Zbigniew Ziobro widział film braci Sekielskich. "Jest we mnie smutek przemieszany z żalem i złością"

#Newsroom
Minister sprawiedliwości, prokurator generalny Zbigniew Ziobro w programie #Newsroom przyznał, że oglądał film braci Sekielskich "Tylko nie mówi nikomu". Jak powiedział, docenia odwagę tych, którzy mówią o swojej traumie, przeżyciu gwałtu. - Ja to szanuję i zawsze będę takich osób broni - podkreślił. Dodał, że po zobaczeniu filmu, jest w nim "smutek przemieszany z żalem i złością". Jednocześnie stwierdził, że „jest słabość kościoła instytucjonalnego”.
"Wyborczy Grill". "Mamy całą armię dyplomatołków"

"Wyborczy Grill". "Mamy całą armię dyplomatołków"

Wyborczy Grill
Władysław Teofil Bartoszewski przyznał, że w polskie interesy wciąż reprezentuje "armia dyplomatołków". - Twierdzą, że wynik głosowania 27:1 to nasze zwycięstwo - powiedział kandydat PSL i Koalicji Europejskiej.
ZNP nie chce okrągłego stołu z rządem. Publicyści komentują

ZNP nie chce okrągłego stołu z rządem. Publicyści komentują

Wyborczy Grill
Strajk nauczycieli 2019 nie zostanie zawieszony na czas rozmów z rządem. Szef ZNP Sławomir Broniarz nie chce brać udział w okrągłym stole dla oświaty. Goście "Wyborczego Grilla" komentują.
Jarosław Kaczyński: Platforma chce euro, my mówimy

Jarosław Kaczyński: Platforma chce euro, my mówimy "nie"

Wiadomości
- Nie chcemy wysokich europejskich cen – mówił w sobotę podczas konwencji PiS prezes partii Jarosław Kaczyński. Jak dodawał, Niemcy bronią swoich interesów nawet, gdy godzi to w interesy innych państw (np. Nord Stream). - I my też będziemy bronili interesów naszych obywateli. Europejskie płace "tak", europejskie ceny "nie" i mamy w tym poparcie większości Polaków – zaznaczył odnosząc się do chęci przyjęcia euro przez część polityków Platformy Obywatelskiej i Koalicji Europejskiej.