Statistica

Statistica: Kim naprawdę są frankowicze?

Zarabiają więcej, zapożyczali się na wyższe kwoty, spłacają kredyty lepiej niż inni. To prawdziwy obraz frankowców wyłaniający się ze statystyk. Czy należy im pomagać?

... więcej »

franki, frankowcy, statystyki, statistica 2:43

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

Wszystkie (23)
Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~Sprzeciw 2017-11-24 (20:51) 14 godzin i 9 minut temu

Uprzejmie proszę o podanie nazwiska tego dziennikarza! Chcę go zareklamować jako osobę, której wiedzy i poglądów uczciwe firmy, uczciwi ludzie powinni się wystrzegać!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
1
~Tomasz 2017-09-03 (21:41) 13 godzin i 19 minut temu

Bzdura !!! to sponsorowany przez baki przekaz...

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
8
~polacco 2017-08-30 (00:49) 10 godzin i 11 minut temu

nie wiem co ten filmik miał pokazać bo na pewno nie pokazał prawdy i problemu o tzw. franciszku. A ten redahtorek to chyba spadł z księżyca i mu trochę we łbie pociemniało....

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
10
~Marcin 2017-08-29 (22:51) 12 godzin i 9 minut temu

Żenujący ten filmik, jeśli to jest poziom WP to ja wysiadam

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
11
~Marek 2017-08-29 (21:42) 13 godzin i 18 minut temu

Zapisy w umowach frankowych to przestępstwo i tu jest problem. Dlaczego rząd i prezydent roztoczyli parasol ochronny nad bankowymi przestępcami , a dla okradanych wymyślają kłamstwa i bzdurne projekty,którymi próbuje podzielić i skłócic frankowiczów,bo podzielonych łatwiej zdeptać

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
7
~Zbyniu 2017-08-29 (21:19) 13 godzin i 41 minut temu

Totalny cym..ł. Powiedz jak wzrósł kapitał po 10 latach spłaty w PLN i w niby-frankach

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
8
~Statysta 2017-08-29 (21:19) 13 godzin i 41 minut temu

Przychodzi statystyczny polak do banku i chce kredyt na mieszkanie 300tys. w PLN. Bank mówi zdolność ma tylko do 100tys. Ale jak weźmiesz w CHF to ci nawet 500 tys. damy i rata będzie niższa.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
11
~jozefaa13 2017-08-29 (20:05) 14 godzin i 55 minut temu

Co za brednie. To nie kredyt tylko oszustwo człowieku czyli kredyt z umowami abuzywnymi, banki oszukały klientów na wiele tysięcy złotych. Nie chodzi o pomoc frankowiczów tylko o to aby kredyty były zgodne z prawem . Nie wprowadzać w błąd opinii publicznej. Manipulanci.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
9
~ZOFIA 2017-08-29 (18:33) 16 godzin i 27 minut temu

Kosmicznie odlecial

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
6
~Paweł 2017-08-29 (18:21) 16 godzin i 39 minut temu

kredyty walutowe są wypłacane w walucie innej niż pln więc zgodnie z prawem te kredyty to oszustwo

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
17
~Njd 2017-08-29 (17:31) 17 godzin i 29 minut temu

Zgłosimy to pomówienie. Kredyt nibyfrankowy to oszustwo. PROKURATOR SIE ZA WAS WEŹMIE

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
17
~Kama 2017-08-29 (17:22) 17 godzin i 38 minut temu

Nazwisko autora! Powinien przeprosić za kłamstwo, obrazę oraz brak wiedzy w temacie. Nie zostawimy tego!!!!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
15
~Ugcv 2017-08-29 (17:19) 17 godzin i 41 minut temu

Rozumiem, że ktoś może być ciemny jak tabaka w rogu. Ale tak się z tym obnosić publicznie?? Żałosne...

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
14
~Wojciech 2017-08-29 (17:17) 17 godzin i 43 minut temu

co za pacan zeobil ten filmik,byla w nim tylko jedna w miare rzetelna informacja odnosnie ilosci umow pseudo kredytow,ale gdzie sie podzialo te 450 tys umow to juz pan sie nie zaglebil.bo po co jeszcze wyjdzie najaw kolejny oszukanczy mechanizm bankow😱artykuw ewidentnie sponsorowany przez zwilazek gangow w polsce

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
15
~ala 2015-07-10 (18:42) 16 godzin i 18 minut temu

Moim zdaniem tzw."frankowicz" stracił kilka razy w porównaniu do "złotówkowców". Rata kredytu wzrosła od 40 - 50%, zadłużenie/kredyt/ wzrósł o około 100%, wartość mieszkania stanowi trochę ponad połowę nowego/wirtualnego /kredytu, brak realnej możliwości sprzedaży mieszkania/ przecież trzeba oddać bankowi różnicę/, i jest się przywiązanym np. do kawalerki, mimo,że się założyło rodzinę.Innego kredytu na większe mieszkanie żaden bank nie udzieli, bo jest się zadłużonym. Czarna rozpacz!A człowiek pracuje, stara się spłacać regularnie swoje zobowiązania, ale chce również poprawić swoje warunki życiowe.Kredyt "frankowy" to jednak wielkie oszustwo!Mogłam płacić wyższe raty, ale nie mogę pogodzić się z prawie podwójnym kredytem, którego nie brałam. Sam mi urósł!Obrzydliwe oszustwo!!!!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 2

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
17
~Prezes SBB 2017-08-29 (17:12) 17 godzin i 48 minut temu

Z pewnością taki paszkwil zasłużył na Sprawe w sądzie. Najlepiej wobec samego autora.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
16
~Irmina 2017-08-29 (17:11) 17 godzin i 49 minut temu

AUTOR przed SĄD!!!!!! Kto autor???

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
16
~Elwira 2017-08-29 (17:10) 17 godzin i 50 minut temu

Jaki wstyd! KAZDY DZIENNIKARZYNO, który za bankową kase oklamuje czytelników i każdy polityk ochraniający masową grabież na franka STANIE PRZED SĄDEM!!!!! A boska kara też powinna was dopaść za krzywdę ludzka, za samobójstwa za rujnowanie mln. polskich rodzin. Mam nadzieje, że ten, kto to napisał będzie musiał odchorować każde zakłamane słowo! O to poproszę boga!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
15
Zgadzam się z opinią
0
~sibi 2015-08-18 (23:40) 11 godzin i 20 minut temu

jak brałem kredyt w złotym to byłem dla "frankowiczów" frajerem bo płacę więcej i wyliczali mi ile to tracę po prostu alfa i omega, a teraz to zostali oszukani ,pierwszy raz słyszą o zmianie kursu walut . Ale i ta pewnie w sumie będę "frajerem " bo nieuki posłowie mają kredyty we frankach to pomogą

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
14
antyspak 2015-07-08 (14:18) 20 godzin i 42 minut temu

Informacje podane w tym opracowaniu sa oparte na klamstwie i nie sa prawdziwe poniewaz nie obejmuja statystyk rzekomych badan o oplatach za media , nie podaja w jaki sposob bankowcy namawiali kredytobiorcow na branie duzych kredytow a obecnie glupkowaty lektor podaje jak krasc to milony ,Kto i poco sieje narodowi takie klamstwa , czy to lobby bankowe? .A moze zrobmy jak w grecji referendum nad przewalutowanie,m tych kredytow !!!!Nikt nie mowi ile banki na frankowiczach zarobily dotychczas a jedynie podaje sie ich straty jakie poniosa, ryzyko dzialalnosci gospodarczej takie same jak dla kowalskiego z kioskiem gazetowym. co sady zawsze dopisuja do swoich uzasadnien wyrokow gospodarczych, tyle ze kowalski nie posiada zadnej wiedzy o grach bankowych i najczesciej jest ofiara bankow i otym nalezy krzyczec

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Zobacz także

Powódź grozi Wadowicom Górnym. Nasz reporter jest na miejscu

Powódź grozi Wadowicom Górnym. Nasz reporter jest na miejscu

Wiadomości
Gmina Wadowice Górne należy do najbardziej poszkodowanych przez ulewy i gwałtowny wzrost poziomu rzek na południu Polski. Wisła przerwała tam wał powodziowy i zalała 120 domów. Na miejscu jest nasz reporter Klaudiusz Michalec.
#Newsroom odc. 1

#Newsroom odc. 1

Odcinek: 1
#Newsroom to wspólny program Wirtualnej Polski i Polsat News. Składa się z dwóch części. W pierwszej Tomasza Machała rozmawia z gościem, a w drugiej dwóch komentatorów będzie dyskutować o bieżących tematach politycznych i społecznych. Program jest emitowany w niedziele o godz. 18:00 ze studia Wirtualnej Polski. Można go oglądać w Polsat News oraz na stronie głównej WP.
Zbigniew Ziobro jakiego nie znacie. Mówił o strachu przed dentystą

Zbigniew Ziobro jakiego nie znacie. Mówił o strachu przed dentystą

#Newsroom
Jaki Zbigniew Ziobro jest prywatnie? Jego matka jest stomatologiem, czy minister boi się dentysty? Takie pytania padły w programie #Newsroom. - Jako dziecko przebywałem z pacjentami. Tak mnie nastraszyli, że przez pewien czas bardzo się bałem siadać na fotel, ale od pewno czasu zupełnie się nie boję - odpowiedział Ziobro. Zapytany o kuchnię o. Rydzyka, zapewnił, że jest skromna. - Jest pani, która przychodzi i świetnie gotuje. Warunki życia u ojca dyrektora są bardzo skromne na tle tego, co słyszę . Jest taki malutki maybach, z którego ojciec się śmieje, ale oczywiście to bajka - zaznaczył minister.
Zbigniew Ziobro ostrzega przed Donaldem Tuskiem. "Nie ufam mu"

Zbigniew Ziobro ostrzega przed Donaldem Tuskiem. "Nie ufam mu"

#Newsroom
Na tydzień przed wyborami do Europarlamentu, podczas marszu "Polska w Europie" w Warszawie, Donald Tusk skierował mocne słowa pod adresem obozu rządzącego. W programie #Newsroom odpowiedział mu minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro. - Czy warto głosować na kogoś, kto grzmiał, że wprowadzi kastrację chemiczną pedofilów, a potem złagodził konsekwencje prawne czynów pedofilskich? To świadectwo braku wiarygodności. Nie ufam panu premierowi. Pięknie używa słowa, ale po czynach go poznacie - podkreślił.
Film "Tylko nie mów nikomu" atakiem na Kościół? Zbigniew Ziobro odpowiada

Film "Tylko nie mów nikomu" atakiem na Kościół? Zbigniew Ziobro odpowiada

#Newsroom
Fundacja ojca Tadeusza Rydzyka twierdzi, że film braci Sekielskich "Tylko nie mów nikomu" jest atakiem na Kościół. Zdaniem Zbigniewa Ziobro Kościół ma prawo czuć się atakowany. W programie #Newsroom minister sprawiedliwości przypomniał, że kiedy on chciał, by Roman Polański poniósł odpowiedzialność za swoje czyny, środowisko artystyczne stanęło w obronie reżysera. - Przedstawienie filmu o pedofilii w Kościele jest związane z pewną grą środowisk. Zjednoczona Prawica jest za komisją śledczą, ale przeciwko próbie stworzenia fałszywego wrażenia, że  problem pedofilii dotyczy jednego środowiska - podkreślił.
Zbigniew Ziobro widział film braci Sekielskich. "Jest we mnie smutek przemieszany z żalem i złością"

Zbigniew Ziobro widział film braci Sekielskich. "Jest we mnie smutek przemieszany z żalem i złością"

#Newsroom
Minister sprawiedliwości, prokurator generalny Zbigniew Ziobro w programie #Newsroom przyznał, że oglądał film braci Sekielskich "Tylko nie mówi nikomu". Jak powiedział, docenia odwagę tych, którzy mówią o swojej traumie, przeżyciu gwałtu. - Ja to szanuję i zawsze będę takich osób broni - podkreślił. Dodał, że po zobaczeniu filmu, jest w nim "smutek przemieszany z żalem i złością". Jednocześnie stwierdził, że „jest słabość kościoła instytucjonalnego”.
"Wyborczy Grill". "Mamy całą armię dyplomatołków"

"Wyborczy Grill". "Mamy całą armię dyplomatołków"

Wyborczy Grill
Władysław Teofil Bartoszewski przyznał, że w polskie interesy wciąż reprezentuje "armia dyplomatołków". - Twierdzą, że wynik głosowania 27:1 to nasze zwycięstwo - powiedział kandydat PSL i Koalicji Europejskiej.
ZNP nie chce okrągłego stołu z rządem. Publicyści komentują

ZNP nie chce okrągłego stołu z rządem. Publicyści komentują

Wyborczy Grill
Strajk nauczycieli 2019 nie zostanie zawieszony na czas rozmów z rządem. Szef ZNP Sławomir Broniarz nie chce brać udział w okrągłym stole dla oświaty. Goście "Wyborczego Grilla" komentują.
Jarosław Kaczyński: Platforma chce euro, my mówimy

Jarosław Kaczyński: Platforma chce euro, my mówimy "nie"

Wiadomości
- Nie chcemy wysokich europejskich cen – mówił w sobotę podczas konwencji PiS prezes partii Jarosław Kaczyński. Jak dodawał, Niemcy bronią swoich interesów nawet, gdy godzi to w interesy innych państw (np. Nord Stream). - I my też będziemy bronili interesów naszych obywateli. Europejskie płace "tak", europejskie ceny "nie" i mamy w tym poparcie większości Polaków – zaznaczył odnosząc się do chęci przyjęcia euro przez część polityków Platformy Obywatelskiej i Koalicji Europejskiej.