Telewizja naziemna Wirtualnej Polski- WP.TV


Wiadomości

PSL "z Witosem na piersiach"

- My jako ruch ludowy, jako Polskie Stronnictwo Ludowe rozpoczęliśmy już obchody stulecia polskiej niepodległości - w Wierzchosławicach. W miejscu, w którym spoczywa premier naszej wolności - Wincenty Witos. Dziś z dumą, w najbardziej odświętnym, galowym stroju - z Witosem na naszych piersiach - idziemy na Zgromadzenie Narodowe, żeby uczcić stulecie niepodległości. Uczcić wszystkich ojców niepodległego państwa polskiego - powiedział dziennikarzom w Senacie, jeszcze przed orędziem prezydenta Dudy, Władysław Kosiniak-Kamysz. Szef PSL pytany, dlaczego konferencja nie odbyła się na galerii powiedział, że on i grupka posłów PSL nie zostali tam wpuszczeni. - Chcieliśmy to zrobić na tle biało-czerwonej flagi, orła w koronie - naszych symboli narodowych, które są dla nas wszystkich, nie dla wybranych. Nie zostaliśmy tam wpuszczeni. Powiedziano nam, że nasza konferencja nie może się tam odbyć. Dziękujemy za waszą życzliwość - państwa ze wszystkich stacji, rozgłośni - dziękujemy, że mogliście nas wysłuchać w Senacie. Jest to niepojęte, że w dniu takiego święta nie można w taki jasny sposób wyrazić swoich poglądów.

... więcej »

władysław kosiniak kamysz, wincenty witos, psl, niepodległość, andrzej duda 12 948 4:30

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

Wszystkie (102)
Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
1
~mr.Ed kon ,ktory mowi!! 2017-12-07 (19:57) 14 godzin temu

Zabraklo jednego od wiekow atrybutu jaki mieli chlopi bo Wy to od dekad nie z chlopami a obok chlopow stoicie " Z Y W I A I B R O N I A " ???Jeszcze troche a chlopi polscy chlopi z Sejmu was papierowi /chlopscy/wodzowie -p o g o n i a ??

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
1
~saj 2017-12-07 (18:17) 15 godzin i 40 minut temu

psl ma tyle wspolnego z Witosem jak ub wsi komorowski kwasniewski bierut itp.z POLSKOSCIA

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
1
~ABC 2017-12-07 (15:21) 18 godzin i 36 minut temu

Widać wyraźnie iż PIS ma "uczulenie" niczym diabeł na wodę święconą , na wszystko co kojarzy się z demokracją i wolnością, za to chętnie pozwala się kojarzyć z faszyzmem, dyktaturą, przemocą, ksenofobią czy nienawiścią. Nie dajmy się zwieść wielkim słowom, bo za nimi czai się zło i zaraza gorsza od wszystkich plag egipskich.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
0
~krakus 2017-12-07 (14:24) 19 godzin i 33 minut temu

pisowcy po prostu boją się PSL. bo mówcie co chcecie - ale to jedyna partia z ideowym przesłaniem i jedyna demokracja w tym kraju. W PSL nie zagryza się prezesów, którzy odchodzą, a poprzedni prezesi wspierają aktualnego. i to dla tego przetrwali tyle lat i dlatego partyjki w stylu PiS - kaczystów, czy PO -aferzystów ich nienawidzą. ale ja jak ich teraz obserwiję - to na nich zagłosuję. i wam też radzę jak nie chcecie wojny domowej

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
12
Zgadzam się z opinią
5
~olo 2017-12-07 (11:19) 22 godzin i 38 minut temu

PSLowi dziszejszemu daleko jest do WITOSA okradliście nas polaków razem z platformą a teraz chcecie się odnaleść w historii precz z historii i wara od WITOSA

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
1
~ABC PRAWIOSCI 2017-12-07 (11:04) 22 godzin i 53 minut temu

Co to za nowy bozek. Jeden czci Pape. Drugi Witosa. Trzeci Rydzyka. Ludzie jak kazdy inny omylny. Stanie w prawdzie to obowiazek kazdego obywatela.Zwykle zasady do rangi bozka urosly.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
5
Zgadzam się z opinią
7
~Baca 2017-12-07 (09:21) 36 minut temu

Fałszywe PSL w końcu założyło okulary i zobaczyli że emeryci sa krzywdzeni =a gdzie byli jak współ rzadzili ze złodziejami i agentami niemieckimi PO=że tego nie widzieli.Czy sa tak ciemni że nie wiedza że obiecywać a coś dokonać to są dwie różne sprawy.Witosa niech zdejma z klapy aby ich po zakłamanych twazyczkach nie kopał bo to był prawdziwy Polski patriota a nie jak WY.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
5
~gargulec 2017-12-07 (09:16) 41 minut temu

Witos gdyby żył,zapadł by sie pod ziemię ze wstydu,że takie łachudry znajdują się w szeregach organizaci zwane PSL-em.Tam nie ma prawdziwych chłopów są tylko fałszywe,przemalowane lisy.mam nadzieję,że po nastepnych wyborach znikna definitywnie ze sceny politycznej.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
4
Zgadzam się z opinią
1
~Ja 2017-12-07 (09:13) 44 minut temu

Choć każde ugrupowanie i każdy człowiek z osobna ma prawo do powoływania się na spuściznę Ruchu Ludowego, to jedynie obecne PSL czyni to godnie i szczerze. Co prawda PiS podszywa się także pod tradycje Ruchu Ludowego, Naczelnik próbuje- w propagandzie - odwiedzać Grób Wincentego Witosa w Wierzchosławicach, ale gdy idzie już np. o kasację wyroku brzeskiego przeciw temu przywódcy, czy miejsce Ruchu Ludowego w szkolnych programach nauczania, w mediach publicznych, firmowanych przecież przez PiS, to lepiej było za komuny. Dziś wytykanie młodym ludowcom ZSL-u i rzekomego komunizmu to bardziej niż śmiesznie, zwłaszcza kiedy aktywni funkcjonariusze aparatu partyjnego, i organów bezpieczeństwa PRL, są cenionymi harcownikami w obecnym obozie władzy. PSL, to jedyna przewidywalna, racjonalna i tradycyjna partia polityczna w Polsce. Nie ma, niestety, szczęścia do mediów i do salonowych oraz tzw. antysalonowych dziennikarzy.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
6
~ochla 2017-12-07 (08:47) 1 godzinę i 10 minut temu

.....My jako ruch ludowy, jako Polskie Stronnictwo Ludowe...... ty siny skamieniały kumysie nie uzurpuj sobie prawa do PSL - u , szarchole wace

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
2
~aaa 2017-12-07 (07:21) 2 godziny i 36 minut temu

no i Po Sprawie Ludowcy

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~pisior 2017-12-07 (00:11) 9 godzin i 46 minut temu

Same obchody urodzin Marszałka to za mało!Moi dziadkowie byli w PSL, ale ono się skończyło w 1947 roku wraz z ucieczką Mikołajczyka do USA. Później był kolaboracyjny, komunistyczny ZSL, a ten co się powołuje na PSL, to kolejne pokolenie na zewnątrz zielone, wewnątrz czerwone.Jeśli chodzi o Witosa, zgadzam się. Co do Piłsudzkiego, pisowcom się poprzestawiało w głowach! Naród to nie tylko PiS, jak to mówił poeta, to zbiorowy obowiązek. Wykluczjąc Witosa tworzą kłamstwo historyczne!!! To na zawołanie Witosa, chłopi prosto z wsi, zaopatrzeni w broń przez wojsko szli w krwawy bój z tzw. czerwoną klasą robotniczo-chłopską ze wschodu!!! Szli na całym froncie, nie zapominając o krwawej bitwie nad Niemnem, może kluczowej dla polskiego zwycięstwa!Znowuż odbija tzw. inteligencja socjalistyczna?! Bez Piłsudzkiego,Witosa,Dmowskiego i innych nie byłoby ZBIOROWEGO OBOWIĄZKU, czyli RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~wl 2017-12-06 (23:09) 10 godzin i 48 minut temu

Chamskie komentarze pisiorów.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
4
Zgadzam się z opinią
0
~kwlod 2017-12-06 (18:31) 15 godzin i 26 minut temu

ZSL nie ma żadnego związku z niepodległością Polski ! To była przybudówka PZPR i PO ! Antypolska ! Hańba.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
1
~nacjonalista 2017-12-06 (15:11) 18 godzin i 46 minut temu

pedały z psl nie obrażajcie Witosa !!!bo nie macie z nim nic wspolnego!!!!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
5
Zgadzam się z opinią
1
~kuba 2017-12-06 (14:04) 19 godzin i 53 minut temu

Ale wy jesteście komunistycznym ZSL.Prawdziwy PSL wykończyli wasi ojcowie

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
4
~dsa 2017-12-06 (13:53) 20 godzin i 4 minuty temu

pilsudzki to nie moj hero nalezal do polina. Witos przy nim jest pozytywna postacia,, wtracil go do wiezienia, pod pretekstem uzdrowienia panstwa a wlasciwie to rozprawil sie z Polakami obozem endeckim, z Polska,, ,zamach za pieniadze Rotszyldow nie byl legalny

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
4
~dsa 2017-12-06 (13:49) 20 godzin i 8 minut temu

Witos byl ludowcem pozytywna postacia, wieziony w Berezie,, ten obecny PSL nie ma nic wspolnego z dawnymi ludowcami,, a kysz,,

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
4
~zaq1 2017-12-06 (13:46) 20 godzin i 11 minut temu

PSL to GRU komunisci, gdzie jest Pawlak agent Rosji co wynegocjowal ceny gazu dla korzysci Rosji,, a gdzie jest twarz Kamysza,, ktory wynalazl aby Polacy fundowali emerytury UKr, to jest pond 100tys na lebka,, niech zmienia ten zapis,, sami agenci w tyum PSL a kysz,, polinie,,

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
5
Zgadzam się z opinią
3
~PSL-wiesniaki 2017-12-06 (13:18) 20 godzin i 39 minut temu

Ano dobrze ,ze idziecie w koszulkach z witosem jak CHAMY -bez Krawata- cytat z J.Pilsudskiego

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Zobacz także

Michał Kamiński nie ma wątpliwości. "Czego Morawiecki się nie dotknie to zaczyna się sypać"

Michał Kamiński nie ma wątpliwości. "Czego Morawiecki się nie dotknie to zaczyna się sypać"

Tłit
Poseł PSL-UED oskarża premiera Morawieckiego o skłamanie na konwencji PiS. W porannym programie "Tłit" WP polityk stwierdza, że PiS złapano teraz na "gorącym uczynku" - Albo kłamią Komisji Europejskiej, albo kłamią Polakom mówiąc, że są pieniądze - mówi. - Bo ich nie ma - ocenia. Chyba, że - jak twierdzi - dla ojca Rydzyka i książąt Czartoryskich. Dla nich pieniądze "są na bank".
Tadeusz Cymański: w Warszawie może dojść do niespodzianki

Tadeusz Cymański: w Warszawie może dojść do niespodzianki

Kto nami rządzi?
- Ugryzłem się w język i przeprosiłem, że się zagalopowałem ws. kandydatury Patryka Jakiego – przyznał w "Kto Nami Rządzi?" polityk Solidarnej Polski Tadeusz Cymański. - Jeśli partia wyznaczy na kandydata w wyborach w Warszawie Patryka Jakiego, nie będzie to łatwy bój. Warszawa jest liberalna, otwiera się. Jednak uważam, że ma szanse na zwycięstwo – dodał.
Kamiński o prezesie PiS. "Całkowicie utracił kontrolę"

Kamiński o prezesie PiS. "Całkowicie utracił kontrolę"

Tłit
Michał Kamiński w programie "Tłit" WP skomentował atak wicemarszałka Terleckiego na protestujących rodziców osób niepełnosprawnych. Polityk zwrócił uwagę na "całkowitą utratę kontroli nad tym co się dzieje" przez prezesa Kaczyńskiego. - Mamy do czynienia z gigantycznym chaosem informacyjnym tej ekipy - mówi. Jako przyczynę Kamiński podaje m.in. rządy Morawieckiego. - On sobie wyraźnie nie radzi z rządzeniem - ocenia. - Frustracja w obozie władzy wynika tez z tego, że oni doskonale widzą, że ta zamiana nic nie dała - tłumaczy.
Tadeusz Cymański: po co Szydło miała być u protestujących? Przecież był premier

Tadeusz Cymański: po co Szydło miała być u protestujących? Przecież był premier

Kto nami rządzi?
- Kogo, jak kogo, ale akurat Beaty Szydło nie można podejrzewać o nieczułe serce. Ale skoro do protestujących w Sejmie przyszedł sam premier Mateusz Morawiecki to czy obecność Beaty Szydło coś zmieniła? – przekonywał w "Kto Nami Rządzi?" polityk Solidarnej Polski Tadeusz Cymański.
Tadeusz Cymański: nie będzie sprawiedliwego świata. Nam chodzi o mniej niesprawiedliwości

Tadeusz Cymański: nie będzie sprawiedliwego świata. Nam chodzi o mniej niesprawiedliwości

Kto nami rządzi?
- Żadnej klasy średniej ani bogatych podatek solidarnościowy nie obejmie – zapewnia w "Kto Nami Rządzi?" poseł PiS Tadeusz Cymański. - Znajdźcie mi jednego na 200 osób, którego można skubnąć. Oczywiście trzeba będzie się z tego wytłumaczyć, ale czy 199 zaprotestuje? – dodaje Tadeusz Cymański.
Tadeusz Cymański jest w zespole ds. nordic walking. Kijki dostał od WP

Tadeusz Cymański jest w zespole ds. nordic walking. Kijki dostał od WP

Kto nami rządzi?
- Zespół miał dwa posiedzenia. Na pierwszym też mnie nie było – szczerze przyznaje w "Kto Nami Rządzi?" poseł PiS Tadeusz Cymański. I dodaje, że jego te kijki to nawet denerwują. Tadeusz Cymański powiedział też kogo chce "skubnąć" rząd. - Wielki krzyk, wielkie larum, skandal. Już dziś jestem wkurzony, że chcę skubnąć dla najuboższych – dodaje.
"Obrośliśmy w piórka? A może w rogi? Każdej władzy to grozi". T. Cymański w "KNR" o 9

"Obrośliśmy w piórka? A może w rogi? Każdej władzy to grozi". T. Cymański w "KNR" o 9

Kto nami rządzi?
- Obrośliśmy w piórka? A może w rogi? Każdej władzy to grozi. Przestrzegam moich kolegów i moje koleżanki – opowiadał z uśmiechem Tadeusz Cymański, który będzie gościem najnowszego programu „Kto nami rządzi?”. Jeden z najbarwniejszych bohaterów polskiej sceny politycznej odpierał zarzuty pod adresem rządu ws. protestu rodziców osób niepełnosprawnych oraz po raz pierwszy uprawiał nordic walking. "Namawiał" też Łukasza Mężyka do polecenia go premierowi Morawieckiemu na stanowisko rzecznika rządu. Cały odcinek o 9:00 na WP.pl.
Polacy podrabiali mleko w proszku i wysyłali je do Chin

Polacy podrabiali mleko w proszku i wysyłali je do Chin

Wydanie: 25 kwietnia 2018
Czterech Polaków, którzy podrabiali mleko w proszku w Hiszpanii, pójdzie do więzienia. Para prezydencka z Francji przyjechała z wizytą do Stanów Zjednoczonych. Gospodarze podjęli ich z serdecznością i ogromną czułością. Zapraszamy na "Obiegówkę" z Kubą Jankowskim. 
Wypadek na basenie. Chłopiec spędził pod wodą prawie 10 minut

Wypadek na basenie. Chłopiec spędził pod wodą prawie 10 minut

Wiadomości
Prawie 10 minut pod wodą spędził chłopiec, którego stopa utknęła w otworze zasysającym wodę z basenu. Całą sytuację nagrała kamera monitoringu. Do wypadku doszło w poniedziałek w mieście North Myrtle Beach, we wschodniej części stanu Karolina Południowa. Chłopiec z kolegą bawili się na basenie. W pewnym momencie nie był w stanie wypłynąć na powierzchnię. Najpierw na pomoc rzucili się inni, dorośli użytkownicy basenu. Po prawie 4 minutach na miejscu pojawili się pracownicy obiektu. Na koniec do wody wskoczyli funkcjonariusze policji i wtedy udało się chłopca uwolnić. Przeprowadzono reanimację i dziecko z wyczuwalnym pulsem pojechała do lokalnego szpitala. W sprawie toczy się postępowanie. Do wypadku najprawdopodobniej doszło, ponieważ przy otworze zasysającym wodę nie było zabezpieczającej go kratki.