Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

Wszystkie (115)
Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
1
~patryk 2011-04-23 (21:23) 17 godzin i 29 minut temu

9,26-27s mika jakas wstawiona klatka ciezko ja zlapac ale jest to mozliwe nie wiem co to ma znaczyc przyjzycie sie i wypowiedzcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 2

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
1
www.filmy-dokumentalne.com 2013-11-08 (11:50) 3 godziny i 2 minuty temu

Witam, zobaczcie kim naprawdę jest bohater reportażu: filmy-dokumentalne.com/?video,1055,0,kurs-jasnowidzenia

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~kinax21 2010-02-17 (11:35) 3 godziny i 17 minut temu

Panie Pawle mówi Pan,że" w czasie podróży astralnej wchodzimy w przestrzeń przeznaczoną dla Boga" gdyby Bóg nie chciał byśmy w tę przestrzeń ingerowali,nie dałby nam takich umiejętności ,a jednak one istnieją .Pytam więc dlaczego Kościół i księża celowo, i zreszta jak widac po komentarzach wielu ludzi skutecznie odalają ludzi od Boga,który daje nam mozliwość bezpośredniego doświadczenia jego miłości i obecności.Jestem podróżnikiem astralnym tak jak i Pan! różnica polega tylko na tym,że ja mogę świadomie doświadczać tego, a Pan nie i dlatego Pan nie pamięta tych podróży.Każdy bowiem w najgłębszej fazie snu podróżuje astralnie i odwiedza wiele innych rzeczywistości,które są tak samo realne i odczuwalne jak świat fizyczny. Musi Pan więc oduczyć siebie i wszystkich swoich parafian spać by nie uprawaili okultyzmu:).Nie zamierzam Pana krytykować to jest scieżka ,którą pan wybrał poprostu nie korzysta Pan z daru danego nam przez Boga,Czy nie szkoda Panu? z miłością JA:)

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 4

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
0
~robercik101 2012-08-15 (23:36) 15 godzin i 16 minut temu

@Paweł Szuppe tak ograniczona duchowo istota jak pan nie dowie się nigdy jakie korzyści może przynieść podróże astralne Polecam o tym poczytać

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
0
~Mira1989 2012-01-14 (20:54) 17 godzin i 58 minut temu

Nie raz chciałam chociaz sprobowac tego OOBE, ale panicznie boje sie,że nie wroce. Niby to sie nie zdarza, ale jaka jest tego pewnosc?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
logosos 2011-08-01 (14:09) 43 minut temu

Witam Mam do pana pytanie. Ale najpierw opisze swoje doświadczenia. Jako małe dziecko odznaczałem się dużą wrażliwością i wyczuciem w przeróżnych sytuacjach. Nigdy nie miałem problemów z przejawianiem empatii. Dzięki czemu potrafiłem rozumieć rzeczy, których inni nie rozumieli. Nie rozwijałem tych darów ale w dalszym ciągu je posiadam choć nie wiem czy w równym stopniu. Ale do rzeczy. Jako 5 -latek myśle że miałem do czynienia z czymś co mogło mnie zachęcić do podróży po za ciałem. NIe wiem skąd, ale wiedziałem, że głębokie skupienie może prowadzić do nowych nieznanych doświadczeń, że nie ruszając się z miejsca można usłyszeć i zobaczyć rzeczy daleko od siebie albo się tam w jakiś sposób znaleźć. Gdy byłem sam w domu przy całkowitej ciszy utkwiłem wzrok na oknie i skoncentrowałem się na tym co może być po za nim, żeby się tam znaleźć. Wciągu niedługiego czasu zacząłem słyszeć głosy dzieci. Nie były to dźwięki z podwórza. To były krzyki, jęki może tez szepty, ale nie zrozumiałe. Zaczęły być coraz głośniejsze i głośniejsze a obraz okna zaczynał mi się rozmazywać. Wtedy przestraszyłem się i więcej tego nie powtarzałem. Od tamtego czasu przez kilka lat co jakiś czas męczył mnie jeden i ten sam koszmar. Sen był niewyraźny ale wyobrażał pędzący pociąg. Silniejsze były emocje, które temu towarzyszyły. Obraz mi się oddalał i przybliżał a dźwięki ściszały i zgłaśniały. Zawsze budziłem się z przerażeniem. Niekiedy nawet po przebudzeniu obraz mi sie oddalał i przybliżał. Ale zawsze towarzyszył temu duży niepokój. Poza tym zdarzało się wielokrotnie że przewidziałem dokładnie co do sekundy co i kiedy się zdarzy. Ale miało to miejsce wtedy gdy skoncentrowałem sie na tej sprawie i nic nie wątpiąc mówiłem krok po kroku co właśnie się dzieje. Jeżeli zacząłem wątpić nie sprawdzało się. Dotyczyło to zdarzeń w czasie teraźniejszym nigdy w przyszłym. Czy spotkał się pan z podobnymi przypadkami? Jak je wytłumaczyć?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
logosos 2011-08-01 (11:48) 3 godziny i 4 minuty temu

Jestem człowiekiem duchowym choć nie doznałem OOBE ani nie medytuje. Nie w tym kryje się klucz do mądrości i szczęścia. Czy o Jezusie można powiedzieć że był człowiekiem duchowym? OCZYWIŚCIE!! Czy uprawiał takie rzeczy? NIE! To skąd wzięła się jego mądrość, wiedza o przyszłych wydarzeniach i moc uzdrawiania? Odpowiedź jest krótka i prosta - od Boga. Był nie tylko doskonale obeznany ze Świętymi Pismami ( wtedy były tylko święte księgi wchodzące w skład obecnego starego testamentu) miał też niebywałą życiową mądrość. To co najważniejsze zostało opisane w Ewangeliach dla dobra wszystkich ludzi. Wszystko co możemy zrobić najlepszego możemy zrobić bez opuszczania swego ciała! Wystarczy brać z Niego przykład! ,,Gdybyście mieli wiarę wielkości ziarnka gorczycy powiedzielibyście tej górze przenieś się stąd tam i tak by się stało".

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
1
~tomasz 2009-08-23 (18:35) 20 godzin i 17 minut temu

jestem praktykujacym szamanizm szczesliwym czlowiekiem dzieki podrozom astralnym wjem wjecej na tematy nurtujace nasze zycie zrozumialem ze niema wazniejszej wjary jak wjara w siebie i w nieograniczonom milosc do siebie i wszechswiata podroze astralne niewszystkim sluzom dobrze zanim dotrze sie do tej drogi rozwoju duchowego należy upożądkowac swoj swiat duchowy poprzez regresjie uozadkowac przedewszystkim swoje dziecinstwo pod okiem wachowca karzdy kto zajmuje sie rozwojem swjadomosci wje o opetani jak rowniez wje ze to wlasnie ignorancia i brak wjedzy do tego prowadzi dogmaty kosciolow i ograniczenia ktore za sobom niosom robiom z ludzi roboty i niewolnikow dla wszystkich polecam ceremonie z ayahuascom dzieki tej roslince otworzysz umysl i serce na milosc

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 2

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
1
~kosmos 2010-09-17 (21:02) 17 godzin i 50 minut temu

jednak jedno było ciekawe...tego dnia oglądałem \"iron man-a\",później wieczorem miałem wyjście z ciała-trochę polatałem po mieście bez wyraźniejszego celu i postanowiłem pierwszy raz opuścić planetę-nigdy wcześniej tego nie robiłem(z reguły latałem blisko ziemi lub przenosiłem się do astralnych światów)-zacząłem lecieć praktycznie pionowo w górę,ale zbyt wolno,więc przyspieszyłem jak za sprawą ciągu silników rakietowych(wyobraziłem je sobie właśnie tak rozmieszczone na ciele jak w przypadku \":iron man-a\". Po kilku sekundach widziałem już dokładnie krzywiznę planety i zacząłem odczuwać rozrzedzoną atmosferę a chwilkę potem poczułem jak ...zamarzam. No spadłem dokładnie do ciała :)

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~Gerard_way 2009-12-26 (20:51) 18 godzin i 1 minutę temu

chyba kupie jego ksiazke :p (robert monroe-podróże poza ciałem) ...moze i to glupie ale...ja chce sie przeniesc do gerarda waya... wiem.to glupie.ale co poradze.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~kinax21 2010-02-17 (12:21) 2 godziny i 31 minut temu

To były wierzenia z przed tysiąca,człowiek oczywiście nie potrzebuje ich teraz gdyż ma RELIGIE,które na przestrzeni wieków były manipulowane i zmieniane dla korzyści różnych przedstawicieli religijnych po to by oddalić nas od naszej prawdziwej duchowej natury,oni to wiedzą tylko nie pozwalaja innym o tym wiedzieć! Anachronizm- czyli z pańskiej opini wynika ,że człowiek w tych czasach nie potrzebuje rozwijać się duchowo,czy tak?nadwrażliwość -prosze co Pan mówi? zaczęła widzieć inne rzeczywistości na innych częstotliwościach ta osoba była dostrojona do innych światów dlatego nikt inny tego nie widział.Miszkał sam bo by medytować trzeba ciszy i spokoju i był bardzo ważną osobą w wiosce wszyscy mieszkańcy radzili się szamana w wielu sprawach ,również leczył . Myślę ,że Pana wypowiedźi są bardzo ograniczone to daje ludziom,którzy nie mają żadnej wiedzy nieprawdziwy obraz tych stanów. To Pana ścieżka życia-z miłością JA

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
1
~kinax21 2010-02-17 (12:03) 2 godziny i 49 minut temu

Panie Robercie nie jestem niestety zaznajomiona z Pana osobą w temacie oobe i pańskimi warsztatrami takze pomine pańskie rzekome doświadczenie.Zgadzam się z Panem- osoby ,które nie są stabilne umysłowo nie powinny się tym zajmować świadomie(oczywiście podczas snu WSZYSCY podróżujemy astralnie nie pamiętając o tym). W naszym fizycznym świecie jesteśmy nauczeni myślenia logicznego wszystko staramy się analizować i rozumieć, światy niefizyczne są zupełnie inne i nie należy szukać w nich ziemskiej logiki.Innymi słowy jeteśmy za mało rozwinięci duchowo, by zrozumieć ten inny świat niektórych to przeraża i stąd mamy pewne przypadki o których Pan mówi.W świecie astralnym nasze myśli staja się naszą rzeczywistością jeśli ktoś jest pełen lęków na tym świecie ,na drugim, lęki te się podwoją i ukażą w doznaniach. Osobiście mogę Pana zapewnić ,że jestem osobą normalną i przez uprawianie oobe nie popadam w żadne choroby psychiczne.Co więcej dzięki temu cieszę się każdym dniem,staram się obdarzać miłością wszystkich ludzi i NIE BOJE SIĘ ŚMIERCI. Co do kultów szamańskich zgadzam się, szamanie potrafili otwierać przy pomocy roślin( magiczne grzybki po to są tylko nasza globalna swiadomość je potępia,co zreszta zostało nam celowo wpojone)inne rzeczywistości i kontaktowć się z istotami niefizycznymi byli bardzo rozwinięci duchowo.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
1
~Paweł Szuppe 2009-09-06 (20:12) 18 godzin i 40 minut temu

Witaj Przyjacielu, nazywam się Paweł Szuppe i chcialem ustosunkować się do Twojej wypowiedzi, która niewątpliwie mnie lekko zirytowała. Jesli twierdzisz, że napędem dawnej i współczesnej nauki jest mistyczny ezoteryzm i mistycyzm, to proponuję byś przed wypowiedzią nie szafował pojęciami, ale zerknął do leksykonów religioznawczych i sprawdził, co te dwa pojęcia oznaczają. Może moja wypowiedź była emocjonalna, bo jako praktyk i pracownik Dominikańskiego Ośrodka Informacji o Nowych Ruchach Religijnych i Sektach stykam się z problemami ludzi zaangażowanymi w tego typu praktyki. Jeśli zamierzasz mieszać kogoś z błotem, to rób tego typu rzeczy rzetelnie, a nie wyrywkowo, sprawdzając informacje, które wypowiada i przygotowując się do rzetelnej, obiektywnej odpowiedzi. Pozdrawiam. Paweł Szuppe

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 7

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~vederis 2009-12-02 (19:45) 19 godzin i 7 minut temu

Drogi Panie Szuppe - chciałbym, aby mi Pan odpowiedział jedno pytanie, mówił Pan, że Bóg wybrał niektórych ludzi takich jak Ojciec Pio i "pozwolił im na podróże astralne" - taki był sens Pańskiej wypowiedzi. Czym Ci ludzie różnili się od Nas? Uważam, że to taki wywód ze strony Pana, broniącego kościoła katolickiego, dlatego, że traci kontrolę nad pewną rzeszą ludzi, którzy "idą swoją ścieżką", do czego nie można przecież dopuścić. Poza tym, uważam za głupie nazywanie czegoś, co daje uczucie miłości do wszystkiego co istnieje, jako złe. Przytacza Pan tylko kolejne cytaty z Biblii próbując przekonać Nas do tego, że OOBE jest złe. Spróbował Pan tego chociaż?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 3

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~percepcja 2009-12-09 (12:30) 2 godziny i 22 minut temu

ten pan Szupper chyba boi sie ze ludzie zacznal dostrzegac prawde sami jestesmy sobuie Bogiem i panem a jesli chodzi o zlo i dobro to tylko zalezy od nas! Co wybierzemy kazdy wie co dobre a co zle! Kazdy wybiera to czego chce wiec ludzie wolnosc- wolna wola Bog to nic innego jak czysta energiia milosci. po to macie mamy umysl przez umysl twozymy swoj swiat i siebie przyciagamy jak i oddalamy :) wiec nie bojcie sie niczego wyszystko to jest tylko chwilal badzcie szczesliwi 9i kochajcie :)

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~Paweł Szuppe 2009-11-04 (21:24) 17 godzin i 28 minut temu

Witaj serdecznie, nazywam sie Paweł Szuppe i chciałbym ustosunkować się do Twoich słów. W moim głosie nie ma ani trochę agresji, lecz przerażenie i strach, że tak wielu ludzi praktykuje OOBE, czyli podróże astralne. Po pierwsze , będę trzymał sie wypowiedzi, że praktykowanie wyjścia poza ciało jest niebezpieczne. Piszę jako praktyk pracujący w Dominikańskim Ośrodku Informacji o Nowych Ruchach Religijnych i Sektach i opieram się na świadectwach ludzi przychodzących do nas, a praktykujących OOBE i proszących o pomoc w wyzwoleniu z rzeczywistości, na którą otwierali się przez podróże astralne, co niestety odbijało się niekorzystnie również na ich zdrowiu psycho-fizycznym. Co do mojego Boga, to uważam, że jest On Miłością i gdy zechce objawić człowiekowi rzeczy zakryte to z pewnością tego dokona. Trzymam sie stwierdzenia, że wychodzenie poza ciało jest formą okultyzmu i stanowi poważne zagrozenie dla kondycji duchowej człowieka. Jeśli uważasz, że moje wypowiedzi były kiepskie, to masz takie prawo, ale zostałem poproszony o wyrażenie własnej opinii na temat OOBE. Nie zgadzam sie z twierdzeniem, że powinienem jeszcze poczytać i dopiero wypowiadać sie na temat tej kwestii, bo w reportażu opierałem się na bezpośrednich źródłach pochodzących od osób przychodzacych do Ośrodka i dających negatywne świadectwo o praktykach OOBE i niebezpieczeństwach z nimi związanych. Pozdrawiam. Paweł Szuppe

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
1
~Mariusz 2009-09-10 (17:14) 21 godzin i 38 minut temu

Nie probujcie rzeczy, ktore proponuja Wam satanistczne nurty z new age, jak podroze poza cialem-oobe. Otwieracie sie na sily demoniczne. Jedynie dzieki pomocy sil demonicznych mozliwe sa podobne rzeczy. To nie wy ale demony pokazuja wam te sztuczki, aby Was zniewolic. Jezeli robicie to to mozecie sie juz nie wyzwolic z mocy szatana i jego demonow. To nic Wam nie da, realizujecie tylko swoja pyche. Przeslanie filmu i szatana: nie potrzebujesz Boga, wszystko mozesz zrobic sam i robcie co chcecie. Proscie Boga o milosierdzie, 15 modlitw szczescia i rozaniec. Ps Monroe i inni falszywi prorocy, duchowi nauczyciele to dzielo szatana, a zagrozenie to zniewolenie i wieczne potepienie.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 2

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~slawek 2009-10-10 (03:26) 11 godzin i 26 minut temu

ten mężczyzna który twierdzi że takie wychodzenie z ciała może być groźne to najlepiej niech zostanie wieczne w swoim więzieniu nie wiesz co się dzieje z tymi ludźmi, to jak przykład więźnia który idzie na przepustkę w więzieniu ma problemy ale po za nim takie problemy znikają na ten czas przepustki, z wieścią ze ma tam z powrotem wrócić dla niego jest czymś okropnym, poczuł smak wolności i zaczyna dziczyć w więzieniu. A kiedyś i ty na stałe opuścisz swoje więzienie i co wtedy...

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
0
~janwisniewski68 2009-09-30 (20:37) 18 godzin i 15 minut temu

Sam powiedział że Lucyfer objawia się w migotliwym świetle.Macie dowód na to że objawienia Fatimskie to dzieło Lucyfera ,który objawiał się jako kobieta albo Jezus.To że niby Jezus w świetle który miał się okazać i powiedzieć żeby ludzie uczynili obraz z dwoma smugami jest następnym dowodem że było to dzieło Lucyfera .Gdyż Jezus nigdy nie złamał by przykazania o nieczynieniu wizerunków.Kościół katolicki > kościołem >>LUCYFERA!!1

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~Beata.K 2009-09-11 (15:46) 23 godzin i 6 minut temu

Pierwszy raz z czyms takim zetknełam sie podczas smierci klinicznej kiedy na poczatku bylam przerazona tym ze moje ciało oddziela sie od cila fizycznego widziłam siebie na stole operacyjnym i ratujacych mnie lekarzy potem przeszłam przez scioany szpitala.....taki był poczatek natomiast później po tym wydarzesniu kiedys podczeas rozmyslań medytacji poczułam to samo co wtedy moje cialo fizyczne zostało a cilo mentalne sie rozłączyło...Dzis po latach potrafi to robić w sposob kontrolowany. Przez lata poglegiłam wiedze z tej tematyki dziś zawodowo jestem zwiazana z tematyka ezoteryczno-parapsychologiczną ale mimo iz doswiadczyłam w zyciu wiele zadzarzeń parapsychologicznych to jednak zachowuje pewien dystan do tego z tego wzgledu to to niesamowicie wciaga ale tez w któryms momencie moze przejąc kontrole nad nami. dlatego dzis jako ezoteryk oraz parapsycholog radze by zachować zdrowy rosadek nad tym co sie robi .parapsychologia jest facynujaca ale źle wykorzystana lub w niewłasciwy sposób wykonywana moze zaszkodzić.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Zobacz także

Kolizja lodołamacza u wybrzeży Antarktydy

Kolizja lodołamacza u wybrzeży Antarktydy

Wiadomości
Chiński statek Xuelong uderzył w górę lodową na Morzu Amundsena. Na pokładzie znalazło się 400 m sześciennych lodu i śniegu o wadze aż 250 ton Nikt z załogi nie ucierpiał. Do wypadku doszło w trakcie 35. chińskiej wyprawy antarktycznej. Przyczyną kolizji były problemy z radarem, który nie odróżnił dużej bryły lodu od góry lodowej. Mimo wypadku, Chińczycy nie odwołali swojej wyprawy. Statek poddano kontroli technicznej.
Wyróżnienie dla Donalda Tuska. Ryszard Petru komentuje

Wyróżnienie dla Donalda Tuska. Ryszard Petru komentuje

Tłit
Szef Rady Europejskiej Donald Tusk znalazł się na liście "Global Thinkers" magazynu "Foreign Policy". - Takie rzeczy się zdarzają. Jakaś grupa osób uznała, że należy go na taką listę wpisać. I kropka. Nie robiłbym z tego polityki w Polsce. Tusk jest w Brukseli, a my w Polsce - komentował Ryszard Petru (Teraz!) w programie "Tłit". - W polskim parlamencie są takie osoby, a nie inne. I one się muszą dogadać. Tusk z zewnątrz nie pomoże. Robotę fizyczną trzeba wykonać tutaj. Z Brukseli można sugerować i doradzać - podkreślił.
Ryszard Petru oskarża PiS i Jarosława Kaczyńskiego

Ryszard Petru oskarża PiS i Jarosława Kaczyńskiego

Tłit
- PiS w pełni kontrolował moment rozpoczęcia obrad. Celowo dogadali się, by Kaczyńskiego nie było (...) Szef partii rządzącej powinien zabrać w tej sprawie głos, mógł to być głos wygaszający, spokojny - stwierdził Ryszard Petru (Teraz!) w programie "Tłit", komentując nieobecność prezesa PiS na minucie ciszy w Sejmie ku czci zamordowanego prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. Pierwsze posiedzenie po tragedii odbyło się w ubiegłym tygodniu. - Kaczyński tchórzliwie się schował. Odezwie się, gdy tematy dominujące będą inne. Zakładam, że w ogóle tej zbrodni nie zauważył - kontynuował Petru. Oskarżył PiS o "język nienawiści, język agresji i brak symetrii". - Ci, którzy palą moją kukłę, są w porządku, śledztwo jest umarzane, a jakikolwiek sygnał o Kaczyńskim, że jest tchórzem, od razu trafia do prokuratury - podsumował Petru.
Burza po wpisie Stanisława Janeckiego. Ryszard Petru: niedopuszczalny tweet

Burza po wpisie Stanisława Janeckiego. Ryszard Petru: niedopuszczalny tweet

Tłit
"W trumnie już 11 mln, a teraz kurs na europarlament. Żałoba w rozkwicie" - napisał Stanisław Janecki, odnosząc się do zbiórki do wirtualnej puszki Pawła Adamowicza. - To niemoralne, żenujące, to jest jad. Takie tweety są niedopuszczalne. Ta osoba nie powinna być zapraszana do poważnych programów, nie powinna być cytowana - komentował Ryszard Petru (Teraz!) w programie "Tłit". Odniósł się również do krzyżówki w "Gazecie Polskiej", oczerniającej Jerzego Owsiaka. - To nie jest satyra, to walka polityczna, agresja, nienawiść i pogarda. Jeśli dla kogoś jest to śmieszne, to źle o nim świadczy. Jeżeli jest jakieś wydarzenie "GP", na które są zapraszani ważni politycy, to wszyscy gremialnie, łącznie z PiS-em, nie powinni przychodzić - stwierdził Petru.
Ryszard Petru o ochronie Jarosława Kaczyńskiego: to śmieszne

Ryszard Petru o ochronie Jarosława Kaczyńskiego: to śmieszne

Tłit
- Wiele razy prosiliśmy o ochronę przy większych zgromadzeniach. Ale trzeba liczyć na siebie i własne siły. Zawsze się bałem, że pojawi się jakiś wariat. W czasie kampanii rzucali w nas np. ciężkimi przedmiotami - parasol ochronny się przydawał. Praca polityka, który jest kontrowersyjny, wymaga dodatkowej ochrony. Ci, którzy mówią: "taka robota", nie mają świadomości - mówił Ryszard Petru (Teraz!) w programie "Tłit". Dopytywany o ochronę prezesa PiS, stwierdził: "Chodzi o skalę. On się odseparowuje od ludzi. To śmieszne". Odniósł się również do słów Adama Bielana, który w rozmowie z WP powiedział, że Kaczyński dostaje najwięcej pogróżek. - Skąd Bielan to wie? Mierzył? Co to za gadanie?! - ripostował Petru.
Wędrująca czarna dziura

Wędrująca czarna dziura

Wiadomości
Jest wielkości Jowisza i wędruje Drogą Mleczną. Czarne dziury są trudne do zlokalizowania, jednak Japończycy mają dowody na istnienie nowego obiektu średniej wielkości Jego odległość od centrum Drogi Mlecznej to ok. 26 tysięcy lat świetlnych. Astronomowie zauważyli dwie poruszające się spiralnie chmury gazu. Po tej obserwacji są niemal, że w ich centrum musi znajdować się czarna dziura, której masa może być 30 tysięcy razy większa od masy Słońca. Odkrycie jest szczególnie ważne, ponieważ oznacza, że naukowcy natknęli się na czarną dziurę o średniej masie. Do tej pory obiekty pośrednie były niezwykle trudne do zlokalizowania.
Nauczyciele nie wytrzymali. Masowo nie przychodzą do pracy

Nauczyciele nie wytrzymali. Masowo nie przychodzą do pracy

Wiadomości
Trwa akcja protestacyjna nauczycieli. W całej Polsce belfrzy biorą zwolnienia lekarskie. Efekt jest taki, że w wielu placówkach nie ma kto prowadzić zajęć lekcyjnych. Co gorsze, na razie nic nie wskazuje na to, żeby sytuacja w najbliższym czasie miała się poprawić. Kolejne rozmowy związkowców z minister edukacji, Anną Zalewską, nie przyniosły przełomu. Najbardziej odczuwają to gminy, takie jak choćby podwarszawski Piastów, które muszą stawić czoła "belferskiej grypie". 
Próbował sforsować bramę Pałacu Prezydenckiego. Zobacz nagranie

Próbował sforsować bramę Pałacu Prezydenckiego. Zobacz nagranie

Wiadomości
Nieznany mężczyzna uderzył w zaporę przed Pałacem Prezydenckim. Samochód, którym mężczyzna próbował wjechać, zatrzymał się na zapadni przed bramą Pałacu. Mężczyznę zatrzymali policjanci i Służba Ochrony Państwa.
Sztuczna inteligencja pomaga składać archeologiczne znaleziska

Sztuczna inteligencja pomaga składać archeologiczne znaleziska

Wiadomości
Bezcenne przedmioty, które możemy podziwiać w muzeach, archeolodzy często znajdują w kawałkach. Poukładanie ich jest nie lada wyzwaniem i może trwać nawet kilka lat, dlatego grupa izraelskich badaczy opracowała specjalny algorytm, który pomoże poskładać do kupy archeologiczne znaleziska. To trochę jak układanie puzzli. Sztuczna inteligencja potrafi przewidzieć, jak powinien wyglądać sąsiedni fragment. Na tej podstawie dopasowuje do siebie elementy układanki, w tym przypadku bizantyjskie freski i fragmenty wazy. Algorytm jest bardzo skuteczny. Myli się rzadko. Jedynie wtedy, gdy brakuje dużych fragmentów obrazu.