Ciekawostki

Lista zagrożeń WHO. Zdumiewa jedna z pozycji

Światowa Organizacja Zdrowia opublikowała raport, w którym zawarła 10 największych zagrożeń dla zdrowia ludzkości w 2019 roku. Lista jest dość zaskakująca, bo oprócz spodziewanych chorób i wirusów, znalazły się na niej zagrożenia, które w jednej chwili można by wyeliminować. Mowa o "ruchach antyszczepionkowych". WHO ocenia szczepienia zapobiegają nawet 3 milionom zgonów rocznie. Odejście od tej praktyki czyni więc z antyszczepionkowców poważne niebezpieczeństwo dla ludzkości.

... więcej »

światowa organizacja zdrowia, who, lista, zdrowie, zagrożenia, szczepionki 2:48

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

Wszystkie (87)
Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
1
~Milczek 2019-01-21 (09:38) 13 godzin i 43 minut temu

WHO to wspaniała organizacja ustalająca prawdę przez głosowanie. Vide usunięcie homoseksualizmu z listy chorób głosami bodaj 5:4. Nie dziwmy się, żadne brednie nie są jej już obce.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
6
Zgadzam się z opinią
4
~Bilbo2 2019-01-19 (21:48) 1 godzinę i 33 minut temu

Książka napisana przez lekarza: ,,Złe leki'' Ben Goldacre ładnie pokazuje, jak to wszystko działa, choć nie ma tam słowa o szczepieniach, tylko o lekach. Nie wiem, czy antyszczepionkowcy mają rację czy nie, ale po przeczytaniu tej książki każdy uzna, że ci ludzi to nie paranoicy i rzeczywiście są powody do obaw.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
6
Zgadzam się z opinią
13
~Piczonek 2019-01-20 (19:35) 3 godziny i 46 minut temu

Gatti i Montanari (2017) w swoim raporcie na temat szczepionek dostepnych w Europie, znalezli tylko jedna szczepionke wolna od zanieczyszczen, niestety, to szczepionka dla zwierzat. Wloscy toksykolodzy byli zdumieni iloscia i jakoscia zanieczyszczen w szczepionkach. Polska, jako jeden z nielicznych krajow, naklada na obywateli obowiazek szczepien, ciagle powiekszajac ilosc wymaganych szczepien. W krajach demokratycznych tego przymusu nie ma. Rynek przymusowych szczepien pozwala producentom na dystrybucje szczepionek o gorszej jakosci. Szczepionki to nie leki, bo nie lecza, z zalozenia maja zapobiegac chorobom, zadna szczepionka nie ma 100% skutecznosci, nawet 90%. Biznes szczepionkowy jest oparty na strachu, bo strach jest wrogiem racjonalnosci.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 3

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
5
~Luc88 2019-01-21 (08:11) 15 godzin i 10 minut temu

To WHO dba o ludzi ? A co na to Bill Gates wraz z małżonką i ich agendy szczepionkowe ? Jak wytłumaczą setki tysięcy przypadków polio w Indiach, które się pojawiły po szczepieniach. Albo setki tysięcy okaleczonych dziewczyn w Afryce, które stały się bezpłodne po szczepieniu przeciwko HPV ? Jak można wierzyć człowiekowi, który wprost mówi o potrzebie depopulacji ... O nim zróbcie artykuł !

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
7
~no no 2019-01-21 (08:01) 15 godzin i 20 minut temu

Ciekawe, że jeszcze kilka lat temu te same WHO, informowało, że zagrożeniem są powikłania po szczepionkach ?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
7
Zgadzam się z opinią
3
~pozdro 2019-01-20 (23:30) 23 godzin i 51 minut temu

nie chcesz się szczepić, a ja nie chcę płacić z moich składek ubezpieczeniowych na twoje potem leczenie, więc się lecz prywatnie

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
14
~polak 2019-01-20 (13:56) 9 godzin i 25 minut temu

ja się mam szczepić jak jadę do afryki a jak afrykanie na pontonach do nas jadą to już nie muszą się szczepić ? To po co te szczepionki są ?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
9
Zgadzam się z opinią
9
~Farmaceuta 2019-01-20 (13:34) 9 godzin i 47 minut temu

Spiepszac od prywatności i wolności wyboru.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
9
~czas 2019-01-20 (13:02) 10 godzin i 19 minut temu

to znaczy że zwiększą opryski tymi samolotami ?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
7
~dfgfdhg 2019-01-20 (13:01) 10 godzin i 20 minut temu

I znowu PROPAGANDA--żeby wydrzeć KASE

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
5
~Tarzan 2019-01-20 (11:33) 11 godzin i 48 minut temu

Witam,nie szczepicie swoich dzieci???Ale jadąc w kraje dalekie np w tropiki to też się nie szczepicie???To wasze dzieci a wy narażacie je nawet na śmierć, to przerażające!!!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
5
Zgadzam się z opinią
3
~kamil 2019-01-19 (22:25) 56 minut temu

Po odkryciu promieniotwórczości naturalnej,sprzedawano preparaty radowe jako leki i kosmetyki.Wtedy też wypowiadały się profesorskie głowy i ,a jakże,lekarze,że mają bezcenny wpływ na zdrowie... Autorytetów nie ma ,są za to grupy wpływów a lobby farmaceutyczne jest baaardzo silne . Jeżeli jest ryzyko,musi być wybór,urawniłowkę to my już przerabialiśmy.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
7
Zgadzam się z opinią
8
~martyna 2019-01-19 (21:18) 2 godziny i 3 minuty temu

Jeżeli ludzie przestaną szczepić swoje dzieci, narażą je na niebezpieczeństwo chorób, które były przyczyną śmierci dzieci z czasów przed wprowadzeniem obowiązkowych szczepień. Szczególnie groźne są powikłania. Jeżeli ktoś nie chce zaszczepić dziecka powinien skonsultować się z lekarzem i przesunąć terminy szczepień. Jeżeli dzieci nie będą szczepione będą zagrożeniem dla siebie , dla innych dzieci i dorosłych. Nie ma powrotu do tego co było, świat bakterii i wirusów jest dziś inny niż 100 lat temu, poprzez mutacje i ewolucje drobnoustrojów, do których dochodzi poprzez mieszanie się ich, człowiek jest bardziej mobilny niż 100lat temu. Kto wie, czy przy wybuchu epidemii choroby, np. odry to byłaby ciągle ta sama odra, może nie byłoby już na nią szczepionki i co wtedy? Nie można od tak nie szczepić dzieci, to jest szaleństwo.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
4
Zgadzam się z opinią
16
~ins 2019-01-19 (20:22) 2 godziny i 59 minut temu

czyli co roku w polsce ginie 3mln ludzi z powodu braku szczepień ? co jest ważniejsze czytać czy pisać ze zrozumieniem ? a może pisać tak zeby straszyć ? a ile osób umiera z powodu zbyt głębokiej kieszeni Pana Ordynatora ? Ile osób umiera bo termin na badania jest za np. 16 miesięcy ? Są ciekawsze tematy.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
6
~iza 2019-01-19 (20:11) 3 godziny i 10 minut temu

To zbrodnicza organizacja.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
12
~Jamicz 2019-01-19 (15:26) 7 godzin i 55 minut temu

A nie możnaby przez głosowanie uznać, że niektóre choroby po prostu nie istnieją?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
7
~CV 2019-01-19 (13:37) 9 godzin i 44 minut temu

gONIĆ TO DZIADOSTWO.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 2

Nie zgadzam się z opinią
10
Zgadzam się z opinią
7
~Nonsens 2019-01-19 (19:38) 3 godziny i 43 minut temu

Bzdura i jeszcze jedno klamstwo i propagacja koncernow farmaceutycznych ktorzy na sile wciskaja nam te szczepionki na koszt podatnika.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
10
~Kozek 2019-01-19 (15:27) 7 godzin i 54 minut temu

Największym zagrożeniem dla dzisiejszego świata jest bezmyślność i głupota , które rozprzestrzeniają się szybciej niż najgroźniejsze epidemie....

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
37
Zgadzam się z opinią
54
~Robo 2019-01-17 (17:02) 6 godzin i 19 minut temu

Durnowata "Goebelsowaka propaganda! Nie ma czegoś takiego jak ruch antyszczepinkowski. Ruchy obywatelskie żądają aby skończyć z bezwzględnym administracyjnym przymusem szczepień. Ludzie chcą wolności rzeczywistej i prawa do wyboru i odmowy szczepień. Zgodnie z zasadą, że chcącemu nie dzieje się krzywda. Tymczasem to czego chcą sprzedajne elity pozbawia ludzi prawa do wyboru czyli prawa do odmowy szczepień. Szczepienie nie może być obowiązkiem obywatela tylko jego prawem!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 7

Zobacz także

Powódź grozi Wadowicom Górnym. Nasz reporter jest na miejscu

Powódź grozi Wadowicom Górnym. Nasz reporter jest na miejscu

Wiadomości
Gmina Wadowice Górne należy do najbardziej poszkodowanych przez ulewy i gwałtowny wzrost poziomu rzek na południu Polski. Wisła przerwała tam wał powodziowy i zalała 120 domów. Na miejscu jest nasz reporter Klaudiusz Michalec.
#Newsroom odc. 1

#Newsroom odc. 1

Odcinek: 1
#Newsroom to wspólny program Wirtualnej Polski i Polsat News. Składa się z dwóch części. W pierwszej Tomasza Machała rozmawia z gościem, a w drugiej dwóch komentatorów będzie dyskutować o bieżących tematach politycznych i społecznych. Program jest emitowany w niedziele o godz. 18:00 ze studia Wirtualnej Polski. Można go oglądać w Polsat News oraz na stronie głównej WP.
Zbigniew Ziobro jakiego nie znacie. Mówił o strachu przed dentystą

Zbigniew Ziobro jakiego nie znacie. Mówił o strachu przed dentystą

#Newsroom
Jaki Zbigniew Ziobro jest prywatnie? Jego matka jest stomatologiem, czy minister boi się dentysty? Takie pytania padły w programie #Newsroom. - Jako dziecko przebywałem z pacjentami. Tak mnie nastraszyli, że przez pewien czas bardzo się bałem siadać na fotel, ale od pewno czasu zupełnie się nie boję - odpowiedział Ziobro. Zapytany o kuchnię o. Rydzyka, zapewnił, że jest skromna. - Jest pani, która przychodzi i świetnie gotuje. Warunki życia u ojca dyrektora są bardzo skromne na tle tego, co słyszę . Jest taki malutki maybach, z którego ojciec się śmieje, ale oczywiście to bajka - zaznaczył minister.
Zbigniew Ziobro ostrzega przed Donaldem Tuskiem.

Zbigniew Ziobro ostrzega przed Donaldem Tuskiem. "Nie ufam mu"

#Newsroom
Na tydzień przed wyborami do Europarlamentu, podczas marszu "Polska w Europie" w Warszawie, Donald Tusk skierował mocne słowa pod adresem obozu rządzącego. W programie #Newsroom odpowiedział mu minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro. - Czy warto głosować na kogoś, kto grzmiał, że wprowadzi kastrację chemiczną pedofilów, a potem złagodził konsekwencje prawne czynów pedofilskich? To świadectwo braku wiarygodności. Nie ufam panu premierowi. Pięknie używa słowa, ale po czynach go poznacie - podkreślił.
Film

Film "Tylko nie mów nikomu" atakiem na Kościół? Zbigniew Ziobro odpowiada

#Newsroom
Fundacja ojca Tadeusza Rydzyka twierdzi, że film braci Sekielskich "Tylko nie mów nikomu" jest atakiem na Kościół. Zdaniem Zbigniewa Ziobro Kościół ma prawo czuć się atakowany. W programie #Newsroom minister sprawiedliwości przypomniał, że kiedy on chciał, by Roman Polański poniósł odpowiedzialność za swoje czyny, środowisko artystyczne stanęło w obronie reżysera. - Przedstawienie filmu o pedofilii w Kościele jest związane z pewną grą środowisk. Zjednoczona Prawica jest za komisją śledczą, ale przeciwko próbie stworzenia fałszywego wrażenia, że  problem pedofilii dotyczy jednego środowiska - podkreślił.
Zbigniew Ziobro widział film braci Sekielskich.

Zbigniew Ziobro widział film braci Sekielskich. "Jest we mnie smutek przemieszany z żalem i złością"

#Newsroom
Minister sprawiedliwości, prokurator generalny Zbigniew Ziobro w programie #Newsroom przyznał, że oglądał film braci Sekielskich "Tylko nie mówi nikomu". Jak powiedział, docenia odwagę tych, którzy mówią o swojej traumie, przeżyciu gwałtu. - Ja to szanuję i zawsze będę takich osób broni - podkreślił. Dodał, że po zobaczeniu filmu, jest w nim "smutek przemieszany z żalem i złością". Jednocześnie stwierdził, że „jest słabość kościoła instytucjonalnego”.

"Wyborczy Grill". "Mamy całą armię dyplomatołków"

Wyborczy Grill
Władysław Teofil Bartoszewski przyznał, że w polskie interesy wciąż reprezentuje "armia dyplomatołków". - Twierdzą, że wynik głosowania 27:1 to nasze zwycięstwo - powiedział kandydat PSL i Koalicji Europejskiej.
ZNP nie chce okrągłego stołu z rządem. Publicyści komentują

ZNP nie chce okrągłego stołu z rządem. Publicyści komentują

Wyborczy Grill
Strajk nauczycieli 2019 nie zostanie zawieszony na czas rozmów z rządem. Szef ZNP Sławomir Broniarz nie chce brać udział w okrągłym stole dla oświaty. Goście "Wyborczego Grilla" komentują.
Jarosław Kaczyński: Platforma chce euro, my mówimy

Jarosław Kaczyński: Platforma chce euro, my mówimy "nie"

Wiadomości
- Nie chcemy wysokich europejskich cen – mówił w sobotę podczas konwencji PiS prezes partii Jarosław Kaczyński. Jak dodawał, Niemcy bronią swoich interesów nawet, gdy godzi to w interesy innych państw (np. Nord Stream). - I my też będziemy bronili interesów naszych obywateli. Europejskie płace "tak", europejskie ceny "nie" i mamy w tym poparcie większości Polaków – zaznaczył odnosząc się do chęci przyjęcia euro przez część polityków Platformy Obywatelskiej i Koalicji Europejskiej.