Wiadomości

Ksiądz z Lasów Państwowych ucieka przed reporterem WP. „Trochę jestem rozczarowany”

Ulicami Warszawy przeszedł marsz św. Huberta. Oficjalnie leśnicy, myśliwi, rolnicy i hodowcy chcieli w ten sposób uczcić setną rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości. Nieoficjalnie jednak zebrały się na nim osoby, które jeszcze do niedawna popierały „dobrą zmianę”, a teraz mają żal do rządzących, bo czują się przez nich oszukani. - Dostali ode mnie czerwoną kartkę – mówił jeden z uczestników manifestacji. W marszu brał udział także ks. Tomasz Duszkiewicz, duszpasterz dyrekcji generalnej lasów państwowych. Jeszcze niedawno wielki zwolennik reform PiS, dziś krytykuje zmiany w prawie łowieckim. Więcej w materiale Klaudiusza Michalca.

... więcej »

marsz św. Huberta, Lasy Państwowe, mysliwi, prawo łowieckie 2:50

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

Wszystkie (52)
Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
2
~Anty-czarny 2018-05-15 (11:11) 27 minut temu

Duszpasterz dyrekcji generalnej lasów państwowych - Czy to jakiś żart? Kolejny czarny, który bierze forsę za nic i to z państwowej kasy. Z mojej kasy. A ja się nie zgadzam i co z tym zrobicie.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
2
~Marcin N. 2018-05-15 (10:41) 57 minut temu

Widocznie teraz każda instytucja musi mieć kapelana, a żadna inicjatywa ani impreza nie może obejść się bez księdza. Obchody iluśtam lecia Państwowej Inspekcji Pracy w Rzeszowie - w pierwszym rzędzie ksiądz. Nowopowstała spółka, która ma się specjalizować w energii solarnej na Podkarpaciu - najwięksi udziałowcy to 300 parafii (mają dostać dofinansowanie, a na wkład własny tradycyjnie ogoli się drogich parafian - ale czyż nie owieczki nie są po by je strzyc?). Każda samorządowa biba z udziałem księży, święcenie wszystkiego, co się da i nie za darmo rzecz jasna. W Rzeszowie poświęcono nawet most na Wisłoku, swoją barwą dziwnie przypominający słynną warszawską tęczę (ba nazwany Tęczowym Mostem). Ku uciesze i radości prezydenta rodem z SLD. Wszak pan prezydent, były członek PZPR jest nie tylko człowiekiem SLD, ale też katolickim Rycerzem Kolumba. Niezależnie od regionu kraju i opcji, wszędzie ksiądz stoi na piedestale. Nieważne czy miastem/gminą/powiatem rządzi PiS, PSL, SLD czy PO. A co do owego "czynienia sobie ziemi poddaną" przez myśliwych, to wszak wielu księży poluje. A w świątyniach nie brakuje elementów łowieckich. Np. w sanktuarium martyjnym w Zawadzie k. Dębicy (Podkrpackie) jedną ze ścian zdobią poroża jeleni zastrzelonych przez myśliwych, zapewne ku chwale bożej. Miejscowe koło łowieckie na swojej stronie zachwala się zastrzelonymi lisami, na zdjęciu widać myśliwych, zabite lisy a w tle kapliczki tzw. dróżek, przynależne do wspomnianego sanktuarium. W jednej z parafii Zawiercia na Jurze Krakowsko - Częstochowskiej (Śląskie) w dniu jubileuszu proboszcza, u stóp ołtarza położonio zastrzelonego dzika, a w rytm księżowskiego śpiewu przygrywała kapela góralska. Ów proboszczyk jest wykładowcą...etyki na seminarium duchownym w Częstochowie. Cóż, trudno teraz wśród księży znaleźć jakiegoś Popiełuszkę, za to parafia to jakiś Rydzyk na miarę swoich możliwości. Pewnie zaraz znajdą się prawdziwi Polacy - Katolicy, którzy uznają mnie za masona, komucha, agenta Berlina i Mossadu (niepotrzebne skreślić). Błąd drodzy "jedynie słuszni". Nie jestem ani masonem, ani nawet Żydem czy Niemcem. Na dodatek w okresie "pierwszej młodości" nie byłem ZSMP-owcem, aani junym członkiem PZPR, ale coś tam robiłem w antykomunistycznej opozycji lat osiemdziesiątych. Nie trzeba być "lewakiem atakujcym kościół święty" aby zauważyć, co się dzieje. Zawuważa to już coraz więcej owieczek nawet w najbardziej prokościelnych dotąd regionach. Jeszcze na koniec o myśliwych. Przyglądałem się dyskusji na jednym z portali, gdzie myśliwi wprost nawoływali do strzelania do psów i kotów (niektórzy nawet do ich trucia). Na uwagi, że to barbarzyństwo i zabrania tego prawo reagowali agresją. Kiedy wreszcie znalazł się ktoś, kto oświadczył, że zrobił sobie zrzuty i zamierza złożyć zawiadomienie o nawoływaniu do łamania prawa (to zabrania myśliwym zabijania psów i kotów) chojraki w myśliwskich kapelusikach wykasowali swoje wpisy i komentarze. Zresztą mieszkam na wsi i wiem, jak tzw. łowiectwo, a także instytucja "Władza i Kasa" (czyli kościół) działają.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
4
~Marcin N. 2018-05-15 (10:40) 58 minut temu

Widocznie teraz każda instytucja musi mieć kapelana, a żadna inicjatywa ani impreza nie może obejść się bez księdza. Obchody iluśtam lecia Państwowej Inspekcji Pracy w Rzeszowie - w pierwszym rzędzie ksiądz. Nowopowstała spółka, która ma się specjalizować w energii solarnej na Podkarpaciu - najwięksi udziałowcy to 300 parafii (mają dostać dofinansowanie, a na wkład własny tradycyjnie ogoli się drogich parafian - ale czyż nie owieczki nie są po by je strzyc?). Każda samorządowa biba z udziałem księży, święcenie wszystkiego, co się da i nie za darmo rzecz jasna. W Rzeszowie poświęcono nawet most na Wisłoku, swoją barwą dziwnie przypominający słynną warszawską tęczę (ba nazwany Tęczowym Mostem). Ku uciesze i radości prezydenta rodem z SLD. Wszak pan prezydent, były członek PZPR jest nie tylko człowiekiem SLD, ale też katolickim Rycerzem Kolumba. Niezależnie od regionu kraju i opcji, wszędzie ksiądz stoi na piedestale. Nieważne czy miastem/gminą/powiatem rządzi PiS, PSL, SLD czy PO. A co do owego "czynienia sobie ziemi poddaną" przez myśliwych, to wszak wielu księży poluje. A w świątyniach nie brakuje elementów łowieckich. Np. w sanktuarium martyjnym w Zawadzie k. Dębicy (Podkrpackie) jedną ze ścian zdobią poroża jeleni zastrzelonych przez myśliwych, zapewne ku chwale bożej. Miejscowe koło łowieckie na swojej stronie zachwala się zastrzelonymi lisami, na zdjęciu widać myśliwych, zabite lisy a w tle kapliczki tzw. dróżek, przynależne do wspomnianego sanktuarium. W jednej z parafii Zawiercia na Jurze Krakowsko - Częstochowskiej (Śląskie) w dniu jubileuszu proboszcza, u stóp ołtarza położonio zastrzelonego dzika, a w rytm księżowskiego śpiewu przygrywała kapela góralska. Ów proboszczyk jest wykładowcą...etyki na seminarium duchownym w Częstochowie. Cóż, trudno teraz wśród księży znaleźć jakiegoś Popiełuszkę, za to parafia to jakiś Rydzyk na miarę swoich możliwości. Pewnie zaraz znajdą się prawdziwi Polacy - Katolicy, którzy uznają mnie za masona, komucha, agenta Berlina i Mossadu (niepotrzebne skreślić). Błąd drodzy "jedynie słuszni". Nie jestem ani masonem, ani nawet Żydem czy Niemcem. Na dodatek w okresie "pierwszej młodości" nie byłem ZSMP-owcem, aani junym członkiem PZPR, ale coś tam robiłem w antykomunistycznej opozycji lat osiemdziesiątych. Nie trzeba być "lewakiem atakujcym kościół święty" aby zauważyć, co się dzieje. Zawuważa to już coraz więcej owieczek nawet w najbardziej prokościelnych dotąd regionach. Jeszcze na koniec o myśliwych. Przyglądałem się dyskusji na jednym z portali, gdzie myśliwi wprost nawoływali do strzelania do psów i kotów (niektórzy nawet do ich trucia). Na uwagi, że to barbarzyństwo i zabrania tego prawo reagowali agresją. Kiedy wreszcie znalazł się ktoś, kto oświadczył, że zrobił sobie zrzuty i zamierza złożyć zawiadomienie o nawoływaniu do łamania prawa (to zabrania myśliwym zabijania psów i kotów) chojraki w myśliwskich kapelusikach wykasowali swoje wpisy i komentarze. Zresztą mieszkam na wsi i wiem, jak tzw. łowiectwo, a także instytucja "Władza i Kasa" (czyli kościół) działają.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
2
~ewd 2018-05-15 (10:37) 1 godzinę i 1 minutę temu

Pełne poparcie dla protestujących myśliwych. Szkoda tylko że nie poszło Was tam więcej.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
1
~walic sie czubki ze strzelbami 2018-05-15 (10:19) 1 godzinę i 19 minut temu

odebrac im wszystkie prawa

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
2
~VULPES VULPES 2018-05-15 (10:33) 1 godzinę i 5 minut temu

Myśliwi dokarmiają, walczą z kłusolami, reintrodukują chronione gatunki, sadzą remizy na monokulturach, pilnują po nocach pól obcym ludziom abyście mieli co jeść. Ale oczywiście nazywacie ich mordercami. Kiełbasa, którą jedliście dziś na śniadanie również na drzewie nie wyrosła, Ktoś musiał wyhodować, zabić dodać pół tablicy Mendelejaewa abyście mieli co jeść. Trochę szacunku dla ludzi, dzięki którym nie poumieraliście w tych swoich wieżowcach z głodu.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
0
~okiem 2018-05-15 (10:29) 1 godzinę i 9 minut temu

Ksiądz do kochanki sie spieszył...

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
2
~Koń Przewalskiego. 2018-05-15 (10:27) 1 godzinę i 11 minut temu

W krajach skandynawskich, w USA i nie tylko ojciec idzie z synem na polowanie i oboje wspólnie polują i jest to naturalne. W Polsce wprowadzono przepis że ojciec nie może dziecka zabrać na polowanie nawet dla towarzystwa. Czym się kierowali ustawodawcy??? W sklepach jest masę gier gdzie wyrywa się ludziom flaki i nikt się nie czepia że wyrasta na nich kolejne pokolenie młodych Polaków. Co następnym razem nam zabronią? Pujście z dzieckiem na ryby a może i grzybobranie będzie zabronione?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
1
~kozi 2018-05-15 (10:20) 1 godzinę i 18 minut temu

Ksiądz mimo tego że się gdzieś wyrażnie spieszył odpowiadał na pytania nachalnego reportera. ale w tytule oczywiście podpucha że uciekał przed dziennikarzem. Żałosne

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
1
~marian 2018-05-15 (10:18) 1 godzinę i 20 minut temu

Ksiądz nie uciekał tylko dziennikarz zachował się jak typowa hiena.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
2
~BAZYLI 2018-05-15 (10:17) 1 godzinę i 21 minut temu

Prawo łowieckie faktycznie zostało w Polsce spierniczone. Aż dziwne że zrobiono to w momencie gdy ASF zagraża populacji dzika i hodowcą trzody. Z jednej strony oczekujemy od myśliwych aby walczyli z pomorem, dokarmiali, reintrodukowali itd a z drugiej strony tworzymy przepisy które im to utrudniają.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
1
~Adam 2018-05-15 (10:14) 1 godzinę i 24 minut temu

Nie zauważyłem aby ksiądz uciekał ani unikał odpowiedzi tylko zauważyłem nachalnego dziennikarzynę wtykającego mikrofon księdzu do ust w trakcie gdy ksiądz gdzieś wyrażnie się śpieszył. Trochę kultury Wirtuala Polsko.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
2
~pan rotmistrz 2018-05-15 (09:57) 1 godzinę i 41 minut temu

Towarzysz duszpastuch Lasów Państwowych "ksiądz" Tomasz Duszkiewicz jest zwykłym kłusownikiem, tyle że bezkarnym, bo pod politycznym parasolem ochronnym. Mój pradziadek, myśliwy, mówił, że "rabsic" (kłusownik) to nie człowiek i nie zwierzę, tylko wesz.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
1
~odyniec 2018-05-15 (09:54) 1 godzinę i 44 minut temu

Lasy Państwowe mają nasłanego przez obce państwo komisarza do spraw politycznych. Nie wystarczał leśnikom proboszcz agitujący z parafialnej ambony?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
5
~sax 2018-05-15 (09:31) 2 godziny i 7 minut temu

To jakieś jaja. Czy każda instytucja państwowa musi mieć księdza na etacie? Mogę zrozumieć że w szpitalu, ale leśniczy nie dojdzie do kościoła tylko kościół musi przyjść do niego?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
7
Zgadzam się z opinią
2
~Alka 2018-05-15 (08:17) 3 godziny i 21 minut temu

Bo WP kłamie.Młody to wszystko fałsz.Szukasz oszukanych? Szukasz ich w KODzie?. Oni kłamią za kasę.Wasze media pokazują to co wam się wydaje że jest dobre.POKAZUJCIE ZŁODZIEI CO OKRADALI PRZEZ 8 LAT NAS

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
12
~elek 2018-05-15 (06:55) 4 godziny i 43 minut temu

To nie ksiądz to szaman.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
15
~60-latek 2018-05-15 (00:49) 10 godzin i 49 minut temu

Czy wiecie jak nas postrzegają w Europie?!!! Trudno mi to określić bo się wstydzę!!!!!!!!!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
14
~brak slow 2018-05-14 (21:57) 13 godzin i 41 minut temu

ksiadz morderca zwierzat, teskni za polowaniem, czyzby zapownial ze to stworca stworzyl swiat,

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
6
~hm 2018-05-14 (21:35) 14 godzin i 3 minuty temu

Szukam osób chętnych do jednorazowego postu o chlebie i wodzie w intencji biskupów o potrzebne łaski, światło i dary Ducha Świętego w posłudze kapłańskiej. Czy może chciałby się ktoś przyłączyć? :) Bardzo proszę. Jeśli by się ktoś zdecydował to proszę o kontakt: paniwracz@wp.pl

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Zobacz także

Powódź grozi Wadowicom Górnym. Nasz reporter jest na miejscu

Powódź grozi Wadowicom Górnym. Nasz reporter jest na miejscu

Wiadomości
Gmina Wadowice Górne należy do najbardziej poszkodowanych przez ulewy i gwałtowny wzrost poziomu rzek na południu Polski. Wisła przerwała tam wał powodziowy i zalała 120 domów. Na miejscu jest nasz reporter Klaudiusz Michalec.
#Newsroom odc. 1

#Newsroom odc. 1

Odcinek: 1
#Newsroom to wspólny program Wirtualnej Polski i Polsat News. Składa się z dwóch części. W pierwszej Tomasza Machała rozmawia z gościem, a w drugiej dwóch komentatorów będzie dyskutować o bieżących tematach politycznych i społecznych. Program jest emitowany w niedziele o godz. 18:00 ze studia Wirtualnej Polski. Można go oglądać w Polsat News oraz na stronie głównej WP.
Zbigniew Ziobro jakiego nie znacie. Mówił o strachu przed dentystą

Zbigniew Ziobro jakiego nie znacie. Mówił o strachu przed dentystą

#Newsroom
Jaki Zbigniew Ziobro jest prywatnie? Jego matka jest stomatologiem, czy minister boi się dentysty? Takie pytania padły w programie #Newsroom. - Jako dziecko przebywałem z pacjentami. Tak mnie nastraszyli, że przez pewien czas bardzo się bałem siadać na fotel, ale od pewno czasu zupełnie się nie boję - odpowiedział Ziobro. Zapytany o kuchnię o. Rydzyka, zapewnił, że jest skromna. - Jest pani, która przychodzi i świetnie gotuje. Warunki życia u ojca dyrektora są bardzo skromne na tle tego, co słyszę . Jest taki malutki maybach, z którego ojciec się śmieje, ale oczywiście to bajka - zaznaczył minister.
Zbigniew Ziobro ostrzega przed Donaldem Tuskiem.

Zbigniew Ziobro ostrzega przed Donaldem Tuskiem. "Nie ufam mu"

#Newsroom
Na tydzień przed wyborami do Europarlamentu, podczas marszu "Polska w Europie" w Warszawie, Donald Tusk skierował mocne słowa pod adresem obozu rządzącego. W programie #Newsroom odpowiedział mu minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro. - Czy warto głosować na kogoś, kto grzmiał, że wprowadzi kastrację chemiczną pedofilów, a potem złagodził konsekwencje prawne czynów pedofilskich? To świadectwo braku wiarygodności. Nie ufam panu premierowi. Pięknie używa słowa, ale po czynach go poznacie - podkreślił.
Film

Film "Tylko nie mów nikomu" atakiem na Kościół? Zbigniew Ziobro odpowiada

#Newsroom
Fundacja ojca Tadeusza Rydzyka twierdzi, że film braci Sekielskich "Tylko nie mów nikomu" jest atakiem na Kościół. Zdaniem Zbigniewa Ziobro Kościół ma prawo czuć się atakowany. W programie #Newsroom minister sprawiedliwości przypomniał, że kiedy on chciał, by Roman Polański poniósł odpowiedzialność za swoje czyny, środowisko artystyczne stanęło w obronie reżysera. - Przedstawienie filmu o pedofilii w Kościele jest związane z pewną grą środowisk. Zjednoczona Prawica jest za komisją śledczą, ale przeciwko próbie stworzenia fałszywego wrażenia, że  problem pedofilii dotyczy jednego środowiska - podkreślił.
Zbigniew Ziobro widział film braci Sekielskich.

Zbigniew Ziobro widział film braci Sekielskich. "Jest we mnie smutek przemieszany z żalem i złością"

#Newsroom
Minister sprawiedliwości, prokurator generalny Zbigniew Ziobro w programie #Newsroom przyznał, że oglądał film braci Sekielskich "Tylko nie mówi nikomu". Jak powiedział, docenia odwagę tych, którzy mówią o swojej traumie, przeżyciu gwałtu. - Ja to szanuję i zawsze będę takich osób broni - podkreślił. Dodał, że po zobaczeniu filmu, jest w nim "smutek przemieszany z żalem i złością". Jednocześnie stwierdził, że „jest słabość kościoła instytucjonalnego”.

"Wyborczy Grill". "Mamy całą armię dyplomatołków"

Wyborczy Grill
Władysław Teofil Bartoszewski przyznał, że w polskie interesy wciąż reprezentuje "armia dyplomatołków". - Twierdzą, że wynik głosowania 27:1 to nasze zwycięstwo - powiedział kandydat PSL i Koalicji Europejskiej.
ZNP nie chce okrągłego stołu z rządem. Publicyści komentują

ZNP nie chce okrągłego stołu z rządem. Publicyści komentują

Wyborczy Grill
Strajk nauczycieli 2019 nie zostanie zawieszony na czas rozmów z rządem. Szef ZNP Sławomir Broniarz nie chce brać udział w okrągłym stole dla oświaty. Goście "Wyborczego Grilla" komentują.
Jarosław Kaczyński: Platforma chce euro, my mówimy

Jarosław Kaczyński: Platforma chce euro, my mówimy "nie"

Wiadomości
- Nie chcemy wysokich europejskich cen – mówił w sobotę podczas konwencji PiS prezes partii Jarosław Kaczyński. Jak dodawał, Niemcy bronią swoich interesów nawet, gdy godzi to w interesy innych państw (np. Nord Stream). - I my też będziemy bronili interesów naszych obywateli. Europejskie płace "tak", europejskie ceny "nie" i mamy w tym poparcie większości Polaków – zaznaczył odnosząc się do chęci przyjęcia euro przez część polityków Platformy Obywatelskiej i Koalicji Europejskiej.