Technologia

Koncept autonomicznego samolotu

Internetowe biuro podr贸偶y Kiwi.com razem z czeskim producentem samolot贸w Zuri postanowi艂o  stworzy膰 projekt autonomicznego samolot, kt贸ry m贸g艂by zabra膰 na pok艂ad czterech pasa偶er贸w. W sposobie startu i l膮dowania przypomina艂by drona. W powietrze wznosi艂by si臋 pionowo. Samolot b臋dzie mia艂  skrzyd艂a o rozpi臋to艣ci 11 m i b臋dzie wa偶y艂 jedynie 900 kg. 

... wi臋cej »

1:24

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

Wszystkie (26)
Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~Andretti 2019-05-06 (06:18) 20 godzin i 19 minut temu
Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
3
~Czarny 2019-05-05 (20:08) 6 godzin i 29 minut temu

Jak sztuczna inteligencja b臋dzie dzia艂a膰 w windowsach i si臋 zawiesi?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~Ruski . In偶 2019-05-05 (19:47) 6 godzin i 50 minut temu

A 偶eby nie ladowa艂 tam gdzie brzozy rosna .

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
13
~Oczy 2019-05-02 (10:15) 16 godzin i 22 minut temu

Najbardziej podobalo mi sie, ze "przewidywany zasiag, to 698km. Ja poprosze jeszcze dokladniej - moze byc zaokraglone do 2cm.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Poka偶 najnowsze odpowiedzi 2

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
1
~maciek 2019-05-05 (11:40) 14 godzin i 57 minut temu

Ten akurat , turystycznym nie b臋dzie.Zbyt du偶y rozstaw skrzyde艂 i tylko dla czterech os贸b.Ma艂o praktyczny.maciek

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
4
~bnv 2019-05-05 (04:36) 22 godzin i 1 minut臋 temu

Mam nadzieje, 偶e b臋dzie zdolny przenikn膮膰 偶elazn膮 kopu(la)艂臋

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
7
~Marek 2019-05-04 (22:15) 4 godziny i 22 minut temu

Sztuczna inteligencja = zwi臋kszenie bezrobocia i wi臋ksza frustracja spo艂eczna. Co dalej to niech sobie ka偶dy dopisze scenariusz.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
7
~Marzenia Valtera 2019-05-04 (14:20) 12 godzin i 17 minut temu

TO JAKA艢 PSYHOZA Z USA ! NIE DYSPONUJA ZADNYMI PROTOTYPAMI= TYLKO RYSUNKAMI ! to ma by膰 odpowiedz na prototypy z Chin i Rosji ?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
8
~Badziew 2019-05-04 (08:46) 17 godzin i 51 minut temu

Jak to CO艢 ma pionowo startowa膰 z jednym 艣mig艂em? Pogi臋艂o redaktork贸w? Kolejny filmik animowany licealisty a pisz膮 偶e naukowc贸w, konstruktor贸w.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Poka偶 najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
4
~Olaf 2019-05-04 (13:03) 13 godzin i 34 minut temu

Mo偶e i zrobi膮 co艣 takiego, ale czy znajd膮 odwa偶nych, kt贸rzy by do tego wsiedli to ja bardzo w膮tpi臋. Ja na pewno a偶 takiego zaufania do SI bym nie mia艂.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
3
~Mario 2019-05-04 (06:24) 20 godzin i 13 minut temu

Sama koncepcja p艂atowca i jego nap臋du ciekawa . Ale o autonomii w lataniu to proponuje zapomnie膰 na najbli偶e 50 lat , o ile w og贸le kiedy艣 do tego dojdzie .

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
4
~jerto 2019-05-03 (17:25) 9 godzin i 12 minut temu

obni偶y膰 koszty. te obni偶enie jest nieproporcjonalne do ryzyka. lepiej skupi膰 si臋聽na zast膮pieniu paliw tradycyjnych nap臋dem alternatywnym bo wi臋kszo艣膰 koszt贸w lotu to paliwo a nie piloci.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
6
~ON NO 2019-05-03 (05:38) 20 godzin i 59 minut temu

KIEDYS MOZE TAK....ALE DO PIERWSZEGO WYPADKU JAK SIE JUZ TAK STANIE TO JUZ NIKT TAM NIE WSIADZIE A TO ZE SIE RAZ ZDARZY TO PEWNE NA 100 % JUZ W STANACH SAMOCH脫D ZE SZTUCZNA INTELIGENCJA SIE ROZWALIL ZABIJAJAC CZLOWIEKA

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
4
~MyPL19 2019-05-02 (21:58) 4 godziny i 39 minut temu

MEdzy Londynem a Arabami b臋d膮 lata膰 , po co po zasi艂ek i spowrotem?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
3
~marzan 2019-05-02 (21:12) 5 godzin i 25 minut temu

Nie bardzo wierz臋 w samoloty startuj膮ce jak 艣mig艂owce a przy tym ekonomiczne. Drony robi膮 ostatnio wielk膮 karier臋, ale drony s膮 bardzo lekkie. A samolot do wo偶enia pasa偶er贸w ma d藕wiga膰 spore ci臋偶ary i to go zasadniczo r贸偶ni od drona.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
3
~zenek 2019-05-02 (20:40) 5 godzin i 57 minut temu

A ja mam koncept: jak sika膰 pod wiatr

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
4
~BUBU 2019-05-02 (20:28) 6 godzin i 9 minut temu

Tekst siermi臋偶ny a obraz tragiczny. Nawet niema czego krytykowa膰. Czeski film.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
9
~zorro 2019-05-02 (14:24) 12 godzin i 13 minut temu

pierwszy lot przys艂uguje in偶ynierom samolotu:)

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
2
~GWJ 2019-05-02 (13:59) 12 godzin i 38 minut temu

To wszystko fajne jest pod warunkiem, 偶e cz艂owiek nie b臋dzie niszczy艂 innego cz艂owieka. Wszystkie te urz膮dzenia wymy艣lane przez ludzi nauki, wynalazc贸w maj膮 s艂u偶y膰 polepszeniu jako艣ci 偶ycia innych ludzi, a nie niszczeniu chyba, 偶e do obrony. Pewne zawody b臋d膮 mog艂y dzi臋ki technice wykonywa膰 sw贸j zaw贸d z miejsca oddalonego niedaleko od miejsca zamieszkania albo je偶eli mo偶na zapewni膰 bezpiecze艅stwo to i z w艂asnego domu czy mieszkania. Wi臋cej czasu dla rodzin lub na lepsze 偶ycie dla takich ludzi.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
7
Zgadzam się z opinią
6
~M3 2019-05-02 (10:05) 16 godzin i 32 minut temu

Rozpas艂y ko艣ci贸艂 sam prosi艂 si臋 o to co si臋 dzieje. Na w艂asne 偶yczenie "uzdrawiali" Afryk臋. Przez chciwo艣膰 ko艣cio艂a p艂acimy my, zwykli ludzie. Ani ksi臋偶y, ani rz膮dz膮cych nie obchodzimy. J... islam i j... ko艣ci贸艂. Piep... wszystkie oszukane wiary. Jest ich oko艂o 5000 na naszej planecie. Kt贸ry b贸g jest prawdziwy ??? Wszystkie s膮 oszukane i stworzone by cz艂owiek s艂u偶y艂 cz艂owiekowi.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Poka偶 najnowsze odpowiedzi 1

Zobacz tak偶e

Pow贸d藕 grozi Wadowicom G贸rnym. Nasz reporter jest na miejscu

Pow贸d藕 grozi Wadowicom G贸rnym. Nasz reporter jest na miejscu

Wiadomo艣ci
Gmina Wadowice G贸rne nale偶y do najbardziej poszkodowanych przez ulewy i gwa艂towny wzrost poziomu rzek na po艂udniu Polski. Wis艂a przerwa艂a tam wa艂 powodziowy i zala艂a 120 dom贸w. Na miejscu jest nasz reporter Klaudiusz Michalec.
#Newsroom odc. 1

#Newsroom odc. 1

Odcinek: 1
#Newsroom to wsp贸lny program Wirtualnej Polski i Polsat News. Sk艂ada si臋 z dw贸ch cz臋艣ci. W pierwszej Tomasza Macha艂a rozmawia z go艣ciem, a w drugiej dw贸ch komentator贸w b臋dzie dyskutowa膰 o bie偶膮cych tematach politycznych i spo艂ecznych. Program jest emitowany w niedziele o godz. 18:00 ze studia Wirtualnej Polski. Mo偶na go ogl膮da膰 w Polsat News oraz na stronie g艂贸wnej WP.
Zbigniew Ziobro jakiego nie znacie. M贸wi艂 o strachu przed dentyst膮

Zbigniew Ziobro jakiego nie znacie. M贸wi艂 o strachu przed dentyst膮

#Newsroom
Jaki Zbigniew Ziobro jest prywatnie? Jego matka jest stomatologiem, czy minister boi si臋 dentysty? Takie pytania pad艂y w programie #Newsroom. - Jako dziecko przebywa艂em z pacjentami. Tak mnie nastraszyli, 偶e przez pewien czas bardzo si臋 ba艂em siada膰 na fotel, ale od pewno czasu zupe艂nie si臋 nie boj臋 - odpowiedzia艂 Ziobro. Zapytany o kuchni臋 o. Rydzyka, zapewni艂, 偶e jest skromna. - Jest pani, kt贸ra przychodzi i 艣wietnie gotuje. Warunki 偶ycia u ojca dyrektora s膮 bardzo skromne na tle tego, co s艂ysz臋 . Jest taki malutki maybach, z kt贸rego ojciec si臋 艣mieje, ale oczywi艣cie to bajka - zaznaczy艂 minister.
Zbigniew Ziobro ostrzega przed Donaldem Tuskiem. "Nie ufam mu"

Zbigniew Ziobro ostrzega przed Donaldem Tuskiem. "Nie ufam mu"

#Newsroom
Na tydzie艅 przed wyborami do Europarlamentu, podczas marszu "Polska w Europie" w Warszawie, Donald Tusk skierowa艂 mocne s艂owa pod adresem obozu rz膮dz膮cego. W programie #Newsroom odpowiedzia艂 mu minister sprawiedliwo艣ci Zbigniew Ziobro. - Czy warto g艂osowa膰 na kogo艣, kto grzmia艂, 偶e wprowadzi kastracj臋 chemiczn膮 pedofil贸w, a potem z艂agodzi艂 konsekwencje prawne czyn贸w pedofilskich? To 艣wiadectwo braku wiarygodno艣ci. Nie ufam panu premierowi. Pi臋knie u偶ywa s艂owa, ale po czynach go poznacie - podkre艣li艂.
Film "Tylko nie m贸w nikomu" atakiem na Ko艣ci贸艂? Zbigniew Ziobro odpowiada

Film "Tylko nie m贸w nikomu" atakiem na Ko艣ci贸艂? Zbigniew Ziobro odpowiada

#Newsroom
Fundacja ojca Tadeusza Rydzyka twierdzi, 偶e film braci Sekielskich "Tylko nie m贸w nikomu" jest atakiem na Ko艣ci贸艂. Zdaniem Zbigniewa Ziobro Ko艣ci贸艂 ma prawo czu膰 si臋 atakowany. W programie #Newsroom minister sprawiedliwo艣ci przypomnia艂, 偶e kiedy on chcia艂, by Roman Pola艅ski poni贸s艂 odpowiedzialno艣膰 za swoje czyny, 艣rodowisko artystyczne stan臋艂o w obronie re偶ysera. - Przedstawienie filmu o pedofilii w Ko艣ciele jest zwi膮zane z pewn膮 gr膮 艣rodowisk. Zjednoczona Prawica jest za komisj膮 艣ledcz膮, ale przeciwko pr贸bie stworzenia fa艂szywego wra偶enia, 偶e 聽problem pedofilii dotyczy jednego 艣rodowiska - podkre艣li艂.
Zbigniew Ziobro widzia艂 film braci Sekielskich. "Jest we mnie smutek przemieszany z 偶alem i z艂o艣ci膮"

Zbigniew Ziobro widzia艂 film braci Sekielskich. "Jest we mnie smutek przemieszany z 偶alem i z艂o艣ci膮"

#Newsroom
Minister sprawiedliwo艣ci, prokurator generalny Zbigniew Ziobro w programie #Newsroom przyzna艂, 偶e ogl膮da艂 film braci Sekielskich "Tylko nie m贸wi nikomu". Jak powiedzia艂, docenia odwag臋 tych, kt贸rzy m贸wi膮 o swojej traumie, prze偶yciu gwa艂tu. - Ja to szanuj臋 i zawsze b臋d臋 takich os贸b broni - podkre艣li艂. Doda艂, 偶e po zobaczeniu filmu, jest w nim "smutek przemieszany z 偶alem i z艂o艣ci膮". Jednocze艣nie stwierdzi艂, 偶e 鈥瀓est s艂abo艣膰 ko艣cio艂a instytucjonalnego鈥.
"Wyborczy Grill". "Mamy ca艂膮 armi臋 dyplomato艂k贸w"

"Wyborczy Grill". "Mamy ca艂膮 armi臋 dyplomato艂k贸w"

Wyborczy Grill
W艂adys艂aw Teofil Bartoszewski przyzna艂, 偶e w polskie interesy wci膮偶 reprezentuje "armia dyplomato艂k贸w". - Twierdz膮, 偶e wynik g艂osowania 27:1 to nasze zwyci臋stwo - powiedzia艂 kandydat PSL i Koalicji Europejskiej.
ZNP nie chce okr膮g艂ego sto艂u z rz膮dem. Publicy艣ci komentuj膮

ZNP nie chce okr膮g艂ego sto艂u z rz膮dem. Publicy艣ci komentuj膮

Wyborczy Grill
Strajk nauczycieli 2019 nie zostanie zawieszony na czas rozm贸w z rz膮dem. Szef ZNP S艂awomir Broniarz nie chce bra膰 udzia艂 w okr膮g艂ym stole dla o艣wiaty. Go艣cie "Wyborczego Grilla" komentuj膮.
Jaros艂aw Kaczy艅ski: Platforma chce euro, my m贸wimy

Jaros艂aw Kaczy艅ski: Platforma chce euro, my m贸wimy "nie"

Wiadomo艣ci
- Nie chcemy wysokich europejskich cen 鈥 m贸wi艂 w sobot臋 podczas konwencji PiS prezes partii Jaros艂aw Kaczy艅ski. Jak dodawa艂, Niemcy broni膮 swoich interes贸w nawet, gdy godzi to w interesy innych pa艅stw (np. Nord Stream). - I my te偶 b臋dziemy bronili interes贸w naszych obywateli. Europejskie p艂ace "tak", europejskie ceny "nie" i mamy w tym poparcie wi臋kszo艣ci Polak贸w 鈥 zaznaczy艂 odnosz膮c si臋 do ch臋ci przyj臋cia euro przez cz臋艣膰 polityk贸w Platformy Obywatelskiej i Koalicji Europejskiej.