Karolina Sobańska

... więcej »
Kurkumowe latte, czyli sposób na odporność i energię

Kurkumowe latte, czyli sposób na odporność i energię

Karolina Sobańska
Karolina Sobańska proponuję alternatywę dla popularnej kawy z mlekiem i przygotowanie mikstury na bazie kurkumy i napoju roślinnego. Całość ma wyjątkowe właściwości prozdrowotne. Taka propozycja to dawka energii i sposób na wzmocnienie układu immunologicznego.
Pomysły na trzy zdrowe i proste słone przekąski

Pomysły na trzy zdrowe i proste słone przekąski

Karolina Sobańska
Masz ochotę na coś pysznego, ale zarazem zdrowego? Karolina Sobańska pokaże ci, jak zrobić aż trzy słone przekąski. Ich przygotowanie nie jest trudne i nie zajmie ci dużo czasu. Będzie pysznie!
Trzy pomysły na pyszne i oryginalne kanapki

Trzy pomysły na pyszne i oryginalne kanapki

Karolina Sobańska
Ser żółty i ketchup albo plasterek pomidora i szynka - to najczęstsze zestawy na kanapki, ale Karolina Sobańska pokazuje, że można przygotować pożywne i wyśmienite kanapki z wegetariańskich składników. Chrupiące tofu, tahini i słodki dżem czy burak z prażona cebulką brzmią i smakują doskonale.
Popisowy gulasz z ciecierzycą oraz banalnie prosty makaron ze szpinakiem

Popisowy gulasz z ciecierzycą oraz banalnie prosty makaron ze szpinakiem

Karolina Sobańska
Potrawy Karoliny Sobańskiej to idealne rozwiązanie dla osób, które nie mają czasu na gotowanie, a chcą spożyć pożywny posiłek w ciągu dnia. Przygotowanie pysznego gulaszu z batatów i ciecierzycy oraz makaronu ze szpinakiem jest bajecznie proste!  
Prosty przepis na pierogi z jagodami

Prosty przepis na pierogi z jagodami

Karolina Sobańska
Kto z nas nie lubi pierogów? Jednocześnie wiele osób rezygnuje z ich własnoręcznego przygotowania, tłumacząc się tym, że to skomplikowane danie. Blogerka Karolina Sobańska podpowiedziała przepis na bardzo proste pierogi z jagodami.
Cztery dania na grilla bez użycia mięsa

Cztery dania na grilla bez użycia mięsa

Karolina Sobańska
Grill bez mięsa? To możliwe! Oto cztery przepisy na wegańskiego grilla: sałatka grecka z wegańską domowąfetą, burgery z czarnej fasoli i pieczarek, warzywne szaszłyki w pysznej marynacie oraz sałatka ziemniaczana w wersji chorwackiej z kaparami.
Przepis na domowy chleb żytni

Przepis na domowy chleb żytni

Karolina Sobańska
Pełnoziarnista mąka żytnia, otręby, nasiona słonecznika, siemię lniane, nasiona sezamu i sól, ciepła woda, cukier i drożdże - to składniki niezbędne do przygotowania domowego chleba żytniego.
Naleśniki bananowe z kardamonem

Naleśniki bananowe z kardamonem

Karolina Sobańska
Szklanka zmielonych płatków owsianych, rozgnieciony banan, odrobinę mąki, kardamon i mleko sojowe - to składniki niezbędne do wykonania wegańskich naleśników. Wystarczy posypać je kawałkami bananów i polać odrobiną syropy klonowego.
Domowe patenty na ponowne wykorzystanie kosmetyków

Domowe patenty na ponowne wykorzystanie kosmetyków

Karolina Sobańska
Wysechł ci ulubiony tusz do rzęs, a róż do policzków się pokruszył? Zamiast wyrzucać je do kosza, możesz wykorzystać kosmetyki w inny sposób niż są do tego przeznaczone. Jak przygotować preparat na wągry z sody oczyszczonej, zaschnięty tusz przywrócić do użytku za pomocą ciepłej wody? Blogerka przedstawiała sposób na wybielenie zębów za pomocą cytryny i sody oczyszczonej oraz pokazała jak ponownie wykorzystać pokruszony różu do policzków.
Owsianka z pieczonym bananem

Owsianka z pieczonym bananem

Karolina Sobańska
Kto choć raz jadł owsiankę wie, że to doskonały sposób na rozpoczęcia dnia. Nie tylko jest smaczna i prosta w przygotowaniu, ale też dodaje energii i zaspokoi głód na bardzo długo. Przy tym wszystkim jest także niskokaloryczna. Płatki owsiane są doskonałą bazą. Możemy dodać do nich wszystko, co lubimy. Zobaczcie przepis na owsiankę z pieczonym bananem. Jest prosta w przygotowaniu i smakuje wyśmienicie
Wegańskie menu na cały dzień

Wegańskie menu na cały dzień

Karolina Sobańska
Coraz więcej osób decyduje się na przejście na dietę wegańską. Rezygnacja z produktów pochodzenia zwierzęcego łączy się zarówno z poglądami, jak i kwestiami zdrowotnymi. Vlogerka The Mad Brunette zaproponowała dzienny jadłospis według zasad weganizmu, a wśród dań, które warto powtórzyć znalazł się m.in. sycąc gulasz warzywny.
Wegetariańskie sałatki na lunch

Wegetariańskie sałatki na lunch

Karolina Sobańska
Zamiast nudnych kanapek czy drogich dań w restauracjach, w porze lunchu najlepiej zjeść pyszną i wartościową sałatkę. Autorka kanału "The Mad Brunette" zaproponowała 3 proste dania, do których nie trzeba wymyślnych składników. Koleżanki i koledzy z pracy z pewnością pozazdroszczą takiego lunchu.
Przekąski na piknik

Przekąski na piknik

Karolina Sobańska
Piknik to świetna okazja do spędzenia czasu z rodziną lub ze znajomymi i zjedzenie posiłku na łonie natury. Oto kilka prostych przepisów na napoje oraz przekąski, które mogą znaleźć się w piknikowym koszyku.
Jak przygotować chai tea latte

Jak przygotować chai tea latte

Karolina Sobańska
Chai tea latte pochodzi z Azji i dla wielu jest zaskoczeniem, bo jak to? To w końcu kawa czy herbata? Dla tych co nie lubią bawarki, może to być smaczna odmiana tego napoju, a dla wielbicieli herbaty z mlekiem istna uczta zmysłów
3 pomysły na pyszne śniadanie [The Mad Brunette]

3 pomysły na pyszne śniadanie [The Mad Brunette]

Karolina Sobańska
Zapraszamy do zapoznania się z trzema szybkimi i prostymi śniadaniowymi przepisami. Stanowią one doskonały sposób na urozmaicenie diety. Nie trzeba chyba dodawać, że są również niezwykle smaczne.