Wiadomości

Jechał do pożaru. Wóz strażacki wbił się w dom

Cztery osoby zostały ranne w wypadku, do którego doszło w Sokółce w woj. podlaskim. Całą scenę uchwycił monitoring. Wóz strażacki jechał do pożaru, gdy na skrzyżowanie wjechała skoda. Siła zderzenia odrzuciła osobówkę, a kierowca wozu stracił nad nim panowanie i wbił się w dom. Wewnątrz była jedna osoba, ale na szczęście w innym pomieszczeniu, niż to, w które wjechali strażacy. Ranni to trzej strażacy i kierowca skody. Z niegroźnymi obrażeniami wszyscy zostali zabrani do szpitala. Wóz jest poważnie zniszczony. Najprawdopodobniej nie wróci już do służby.

... więcej »

1:03

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

Wszystkie (212)
Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
3
~Krzysiek 2019-05-17 (14:37) 2 godziny i 30 minut temu

Niektórzy się upierają, że pojazd uprzywilejowany na sygnale ma zawsze pierwszeństwo. A to jest totalna bzdura i nieprawda - gdyby je miał to by wpadał na skrzyżowanie jak pocisk, właśnie tak jak ten z filmu i zabijał wszystkich. Dlatego nie ma ani jednego słowa w Kodeksie, że pojazd na sygnale ma pierwszeństwo. Bezustannie zapadają wyroki sądowe ORZEKAJĄCE WINĘ LUB WSPÓŁWINĘ kierowcy pojazdu uprzywilejowanego, który jadąc na sygnale uczestniczył-spowodował wypadek. Brak wiedzy to śmiertelne zagrożenie na drodze - to ku przestrodze niektórym wpisującym tutaj swoje hm... wypowiedzi.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
21
Zgadzam się z opinią
22
~Rowerzysta 2019-05-15 (18:56) 22 godzin i 11 minut temu

Ewidentna wina kierującego wozem strażackim i wszystko w tym temacie! Kto ma wątpliwości niech zaznajomi się z ustawą prawo o ruchu drogowym!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 5

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
7
~miko1 2019-05-15 (22:42) 18 godzin i 25 minut temu

pojazd uprzywilejowany skrzyzowanie jest widoczzne skoda sie poprostu wladowala //zdaje sie ze wpadla na skrzyzowanie szybciej od strazakow //na pewniaka troche za sybko

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
29
Zgadzam się z opinią
14
~pick 2019-05-15 (23:26) 17 godzin i 41 minut temu

widzę albo mi się wydaje że kierowca wozu straży pożarnej miał sygnał czyli światło CZERWONE i to przesądza o JEGO winie

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 3

Nie zgadzam się z opinią
18
Zgadzam się z opinią
29
~Obserwator 2019-05-15 (22:24) 18 godzin i 43 minut temu

Pojazd uprzywilejowany MA KODEKSOWY OBOWIĄZEK upewnić, że inni uczestnicy ruchu go widzą i "ułatwiają mu przejazd, a w razie potrzeby zatrzymują się" (koniec cytatu z Ustawy o Ruchu Drogowym). Dopiero od chwili zaniechania ruchu przed innych uczestników pojazd uprzywilejowany ma prawo przejechać jako pierwszy. W Kodeksie nie ma ani jednego słowa, że "pojazd uprzywilejowany ma pierwszeństwo" !!!!!!!!!!!!!!!!!!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 4

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
8
~Kierowca karetki 2019-05-16 (09:09) 7 godzin i 58 minut temu

pojazd uprzywilejowany możne nie stosować się do sygnalizacji ale z zachowaniem szczególnej ostrożności i w razie wypadku on ponosi odpowiedzialność niestety :(

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
4
Zgadzam się z opinią
5
~qqq 2019-05-16 (09:45) 7 godzin i 22 minut temu

Kierowca wozu strażackie zawalił, miał czerwone i obowiązek upewnienia się czy ma wolną drogę.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
6
Zgadzam się z opinią
9
~olo 2019-05-16 (09:57) 7 godzin i 10 minut temu

Ewidentna wina strazaka. Wjazd na czerwonym swietle. Miał prawo wjazdu na czerwonym swietle jako pojazd uprzywilejowany ale nie zachował szczególnej ostrozności i spowodował wypadek drogowy. Koniec i kropka. To nie jest pierwszy taki przypadek w kraju. W tym wypadku winien strazak

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
28
Zgadzam się z opinią
17
~jj 2019-05-16 (08:12) 8 godzin i 55 minut temu

debeście!!! a czy widzisz tam sygnalizację świetlną ??? i świecące się czerwone na przejściu dla pieszych. czyli osobówka miała zielone. trochę spostrzegawczości. A wóz powinien się upewnić czy może przejechać a nie zapierdziela

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 9

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~mak 2019-05-16 (10:18) 6 godzin i 49 minut temu

kogo wina w ocenie sądu jak myślicie

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
15
Zgadzam się z opinią
2
~antystrażak 2019-05-16 (10:08) 6 godzin i 59 minut temu

Będzie obopólna wina. Miałem tak, oni na czerwonym na sygnale ja na zielonym. Pozdrawiam

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 6

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
1
~Maxx 2019-05-16 (15:36) 1 godzinę i 31 minut temu

Jestem kierowcą w straży wiadomo że jadąc alarmowo trzeba zachować szczególną ostrożność , jadąc wozem bojowym, który ma ok.20 t. inaczej to wygląda w tym przypadku widać, że pozostali kierowcy stoją mając zielone światło nie rozumiem dlaczego kierowca skody nie skojarzył faktu, że cos jest nie tak, a kierowca straży widząc, że wszyscy stoją to jechał .Na nauce jazdy powinno się wbijać do głów przyszłym kierowcom, że mając pierwszeństwo też trzeba zachować szczególną ostrożność. Tacy kierowcy jak ten ze skody nie potrafią myśleć i tacy powinni ponosić karę. Rządzący powinni zmienić przepis, żeby tacy bezmyślni kierowcy ponosili karę, bo jadąc ratować czyjeś życie i zdrowie musieli ratować swoje i kierowcy skody.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
2
~Waler 2019-05-16 (14:57) 2 godziny i 10 minut temu

Oczywiście uprzywilejowany może jechać ale z zachowaniem ostrożności a każdy musi mu ustąpić bez względu na światło. Właśnie niedawno tak się spotkałem z karetką na skrzyżowaniu ale ona zwolniła a ja ją oczywiście puściłem!.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
4
~Jolka 2019-05-16 (14:55) 2 godziny i 12 minut temu

Wozy strażackie jechały na syrenach. Mieszkam tam to słyszałam syreny. Zobaczcie że inne samochody stały i przepuściły strażaków.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
8
Zgadzam się z opinią
0
~JANKOLO 2019-05-16 (11:29) 5 godzin i 38 minut temu

STRAZAKI JADĄ JAK WARIACI I TAK NIE GASZĄ TYLKO DOGASZAJĄ

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
12
Zgadzam się z opinią
0
~Prawda 2019-05-16 (10:54) 6 godzin i 13 minut temu

Wina obu kierowców. Kolumna wozów strazackich jechała jak normalne samochody - bez właściwej sygnalizacji więc nie była uprzywilejowania w ruchu drogowym i wymusiła pierwszeństwo - dowodzi tego nagranie. Wina kierowcy skody polega tylko na tym ze nie zachował szczególnej ostrozności przy skręcie. Taki wjazd na zielonym pod bojowy wóz strazacki to samobójstwo tak samo jak wejście uprawnionego pieszego na przejście prosto pod koła samochodu kierowanego przez ignoranta.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 3

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
1
~aneks 2019-05-16 (10:12) 6 godzin i 55 minut temu

a co z pożarem do którego jechali?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 2

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
0
~alex 2019-05-16 (10:53) 6 godzin i 14 minut temu

ładnie strażak za bóli to jest jego ewidentnie wina ma zachować szczególną ostrożność przy łamaniu przepisów drogowych to że ma sygnały świetlne i dźwiękowe użyte nie zwalnia go od odpowiedzialności za wypadek

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
3
~olo 2019-05-16 (10:00) 7 godzin i 7 minut temu

Ja nie twierdze, że tak powinno być, ale takie są przepisy. Nawet samochód uprzywilejowany jadący na wszystkich sygnałach nie może wymuszać pierwszeństwa. Kierowca skody miał obowiązek umożliwić przejazd, ale, to kierowca samochodu uprzywilejowanego może przejechać na czerwonym dopiero, jak się upewni, że wszyscy go widzą i ustępują mu pierwszeństwa, dlatego i tak sprawcą kolizji zostanie uznany kierowca samochodu strażackiego, ponieważ wymusił pierwszeństwo.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
6
~Driver_Frajer 2019-05-16 (09:38) 7 godzin i 29 minut temu

Zielone światło zwalnia z myślenia kierowców wyszkolonych w restrykcyjno-zdzierczyej IV R. P. Najwyraźniej pojęcie ograniczonego zaufania jest abstrakcyjne dla kierowcy ze słuchawkami na uszach podłączonymi do smartfona. Odkąd pojawiły się komunikatory osobiste uważam, że powinny mieć na wyposażeniu aplikację ostrzegającą o zbliżaniu się pojazdów uprzywilejowanych, wkraczaniu na przejście dla pieszych, tory tramwajowe, przejazdy kolejowe etc. Smartfony zwolniły z myślenia. Na szczęście ewolucja wyeliminuje samoczynnie mniej udane osobniki poruszające się na "autopilocie".

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Zobacz także

Powódź grozi Wadowicom Górnym. Nasz reporter jest na miejscu

Powódź grozi Wadowicom Górnym. Nasz reporter jest na miejscu

Wiadomości
Gmina Wadowice Górne należy do najbardziej poszkodowanych przez ulewy i gwałtowny wzrost poziomu rzek na południu Polski. Wisła przerwała tam wał powodziowy i zalała 120 domów. Na miejscu jest nasz reporter Klaudiusz Michalec.
#Newsroom odc. 1

#Newsroom odc. 1

Odcinek: 1
#Newsroom to wspólny program Wirtualnej Polski i Polsat News. Składa się z dwóch części. W pierwszej Tomasza Machała rozmawia z gościem, a w drugiej dwóch komentatorów będzie dyskutować o bieżących tematach politycznych i społecznych. Program jest emitowany w niedziele o godz. 18:00 ze studia Wirtualnej Polski. Można go oglądać w Polsat News oraz na stronie głównej WP.
Zbigniew Ziobro jakiego nie znacie. Mówił o strachu przed dentystą

Zbigniew Ziobro jakiego nie znacie. Mówił o strachu przed dentystą

#Newsroom
Jaki Zbigniew Ziobro jest prywatnie? Jego matka jest stomatologiem, czy minister boi się dentysty? Takie pytania padły w programie #Newsroom. - Jako dziecko przebywałem z pacjentami. Tak mnie nastraszyli, że przez pewien czas bardzo się bałem siadać na fotel, ale od pewno czasu zupełnie się nie boję - odpowiedział Ziobro. Zapytany o kuchnię o. Rydzyka, zapewnił, że jest skromna. - Jest pani, która przychodzi i świetnie gotuje. Warunki życia u ojca dyrektora są bardzo skromne na tle tego, co słyszę . Jest taki malutki maybach, z którego ojciec się śmieje, ale oczywiście to bajka - zaznaczył minister.
Zbigniew Ziobro ostrzega przed Donaldem Tuskiem. "Nie ufam mu"

Zbigniew Ziobro ostrzega przed Donaldem Tuskiem. "Nie ufam mu"

#Newsroom
Na tydzień przed wyborami do Europarlamentu, podczas marszu "Polska w Europie" w Warszawie, Donald Tusk skierował mocne słowa pod adresem obozu rządzącego. W programie #Newsroom odpowiedział mu minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro. - Czy warto głosować na kogoś, kto grzmiał, że wprowadzi kastrację chemiczną pedofilów, a potem złagodził konsekwencje prawne czynów pedofilskich? To świadectwo braku wiarygodności. Nie ufam panu premierowi. Pięknie używa słowa, ale po czynach go poznacie - podkreślił.
Film "Tylko nie mów nikomu" atakiem na Kościół? Zbigniew Ziobro odpowiada

Film "Tylko nie mów nikomu" atakiem na Kościół? Zbigniew Ziobro odpowiada

#Newsroom
Fundacja ojca Tadeusza Rydzyka twierdzi, że film braci Sekielskich "Tylko nie mów nikomu" jest atakiem na Kościół. Zdaniem Zbigniewa Ziobro Kościół ma prawo czuć się atakowany. W programie #Newsroom minister sprawiedliwości przypomniał, że kiedy on chciał, by Roman Polański poniósł odpowiedzialność za swoje czyny, środowisko artystyczne stanęło w obronie reżysera. - Przedstawienie filmu o pedofilii w Kościele jest związane z pewną grą środowisk. Zjednoczona Prawica jest za komisją śledczą, ale przeciwko próbie stworzenia fałszywego wrażenia, że  problem pedofilii dotyczy jednego środowiska - podkreślił.
Zbigniew Ziobro widział film braci Sekielskich. "Jest we mnie smutek przemieszany z żalem i złością"

Zbigniew Ziobro widział film braci Sekielskich. "Jest we mnie smutek przemieszany z żalem i złością"

#Newsroom
Minister sprawiedliwości, prokurator generalny Zbigniew Ziobro w programie #Newsroom przyznał, że oglądał film braci Sekielskich "Tylko nie mówi nikomu". Jak powiedział, docenia odwagę tych, którzy mówią o swojej traumie, przeżyciu gwałtu. - Ja to szanuję i zawsze będę takich osób broni - podkreślił. Dodał, że po zobaczeniu filmu, jest w nim "smutek przemieszany z żalem i złością". Jednocześnie stwierdził, że „jest słabość kościoła instytucjonalnego”.
"Wyborczy Grill". "Mamy całą armię dyplomatołków"

"Wyborczy Grill". "Mamy całą armię dyplomatołków"

Wyborczy Grill
Władysław Teofil Bartoszewski przyznał, że w polskie interesy wciąż reprezentuje "armia dyplomatołków". - Twierdzą, że wynik głosowania 27:1 to nasze zwycięstwo - powiedział kandydat PSL i Koalicji Europejskiej.
ZNP nie chce okrągłego stołu z rządem. Publicyści komentują

ZNP nie chce okrągłego stołu z rządem. Publicyści komentują

Wyborczy Grill
Strajk nauczycieli 2019 nie zostanie zawieszony na czas rozmów z rządem. Szef ZNP Sławomir Broniarz nie chce brać udział w okrągłym stole dla oświaty. Goście "Wyborczego Grilla" komentują.
Jarosław Kaczyński: Platforma chce euro, my mówimy

Jarosław Kaczyński: Platforma chce euro, my mówimy "nie"

Wiadomości
- Nie chcemy wysokich europejskich cen – mówił w sobotę podczas konwencji PiS prezes partii Jarosław Kaczyński. Jak dodawał, Niemcy bronią swoich interesów nawet, gdy godzi to w interesy innych państw (np. Nord Stream). - I my też będziemy bronili interesów naszych obywateli. Europejskie płace "tak", europejskie ceny "nie" i mamy w tym poparcie większości Polaków – zaznaczył odnosząc się do chęci przyjęcia euro przez część polityków Platformy Obywatelskiej i Koalicji Europejskiej.