Wiadomości

Jak powstała Ziemia? Nowa teoria naukowców

Ziemia mogła powstać w czasie, gdy wiatr słoneczny utrzymywał skały wokół Słońca, a Jowisz wędrował przez pierwotny Układ Słoneczny. Skąd takie wnioski? Otóż naukowcy zauważyli, że w odróżnieniu od innych gwiazd, wokół Słońca nie krąży kosmiczny gruz.

... więcej »

ziemia, nauka, słońce, kosmos 1:29

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

Wszystkie (7)
Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~Isa53 2018-12-07 (09:33) 6 godzin i 53 minut temu

Anomalie to mają w głowach naukowcy, twórcy i wyznawcy wszelkiech religii. Nie należy mylić wiary z religią, podobnie jak intuicji z wrażeniem, bo ich źródła są inne. Czy tj ważne czy na ziemi najpierw pojawiła się mucha, a czy komar? Jakie to ma dla nas znaczenie? Odpowiedź żadne! Wszelkie odkrycia świadczą tylko jednym całe Stworzenie, nie tylko materie przenika Twórcze i utrzymujące przy życiu promieniowanie Najwyższego! Jego tutaj nie ma, bo niby dlaczego miałby być częścią swojego dzieła..?! Najwyższy Stworzył najwyżej położone (doskonałe) części Stworzenia, powstanie materii to proces wtórny.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
0
~kirk 2018-12-07 (09:07) 7 godzin i 19 minut temu

Oj , jacy wy mądrzy jesteście naukowcy. "Słowem Pana została uczyniona Ziemia i cały układ Słoneczny. Słowo Boga ma moc o jakiej wam się nie śniło.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~ogór 2018-12-07 (08:51) 7 godzin i 35 minut temu

dziwne bo w mojej głowie zawsze był taki scenariusz

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~koleś 2018-12-07 (01:27) 14 godzin i 59 minut temu

Nonsensowna teoria. Najpierw powstała Ziemia, później Słońce. Z materiałów z Ziemi. Obrażacie je porównując je z gwiazdami. Są tysiące razy mniejsze i miliony razy słabiej świecą. Są jak Wenus. Tylko odbijają światło Słońca. A i Słońce wielkością nie grzeszy. Jest tak małe, że gdy nachyli się do Ziemi o 25% (np. teraz Zimą) to jego ciepło nie dociera do Ziemi i marzniemy. Taka różnica temperatur, bo kawałek Ziemi odsunął się o kilka tys. km od Słońca.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~amen 2018-12-06 (21:58) 18 godzin i 28 minut temu
Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
4
~Jan 2018-12-06 (19:43) 20 godzin i 43 minut temu

A po co ten kosciół. ? Od Pana Boga pochodzi ziemia.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
3
~wnuczek 2018-12-06 (19:23) 21 godzin i 3 minuty temu

Oczywiście. A wodę na ziemię przyniosła babcia Wenus, wiaderkiem ze studni.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Zobacz także

Stanisław karczewski o odejściu Krystyny Pawłowicz

Stanisław karczewski o odejściu Krystyny Pawłowicz

Tłit
- Każdy ma prawo do podejmowania decyzji, żyjemy w demokratycznym państwie i demokratycznej partii. Poznałem prof. Pawłowicz wiele lat temu, wielokrotnie z nią rozmawiałem, jest bardzo wartościowym politykiem. Ma twarde poglądy, nie ze wszystkimi się zgadzam, ale to świadczy, że nasze środowisko jest szerokie - mówił marszałek Senatu w programie "Tłit". Dopytywany, czy będzie tęsknił, odpowiedział: "Będzie mi bardzo brakować pani profesor".
Kosmiczny kret na księżycu Jowisza

Kosmiczny kret na księżycu Jowisza

Wiadomości
Europa, jeden z satelitów Jowisza, jest od lat obiektem wielu badań. Wszystko z powodu wody, jaka się tam znajduje. Nie wszystko jednak da się sprawdzić za pomocą sondy, dlatego NASA pracuje nad robotem do eksploracji Europy. Musi on być w stanie przewiercić się przez warstwę lodu o grubości co najmniej 2 km, a gdzieniegdzie nawet 30. Stąd pomysł na zbudowanie zasilanego nuklearnie kosmicznego robo-kreta. Byłby on wyposażony w instrumenty badawcze służące poszukiwaniu śladów życia w podziemnym oceanie. Lód topiłby dzięki atomowemu napędowi. Produkuje on dużo ciepła, w sam raz aby przetopić się przez powłokę. Z lądownikiem łączyłby go światłowód dzięki któremu zachowana będzie komunikacja z Ziemią. Kosmiczny kret to niestety na razie tylko koncept.
Stanisław Karczewski "bohaterem" tabloidów. Tak się tłumaczy

Stanisław Karczewski "bohaterem" tabloidów. Tak się tłumaczy

Tłit
- Po ludzku jest to przykre. To średnia cena. We wszystkich Senatach wiszą portrety marszałków, to naturalne, to tradycja europejska. Dziwię się, że jest tak dużo wokół tego hałasu - mówił Stanisław Karczewski w programie "Tłit", komentując zakup za blisko 8 tys. zł przez Kancelarię Senatu portretu marszałka. Odnosząc się z kolei do 307 tys. na "grecką ucztę", powiedział: "Kłamstwo, kłamstwo i jeszcze raz kłamstwo. To długoterminowy kontrakt na wszystkie organizowane konferencje, sympozja, przyjęcia. Nigdy nie jadłem ośmiorniczek w gronie partyjnym. Jeśli coś jem, to z gośćmi zagranicznymi. Przecież muszą zjeść na niezłym poziomie".
Kwaśniewska ostro o rządach PiS. Stanisław Karczewski odpowiada

Kwaśniewska ostro o rządach PiS. Stanisław Karczewski odpowiada

Tłit
"W 2005 r. myślałam, że sprawy Polski idą w dobrą stronę i nikt już tego nie spieprzy. Mój optymizm był przedwczesny" - powiedziała Jolanta Kwaśniewska w rozmowie z "Wprost", komentując rządy PiS. - Zachęcam panią Jolantę Kwaśniewską do porozmawiania z ludźmi. Niech posłucha jak oceniają swoją sytuację. Polacy są zadowoleni. Życzę pani Kwaśniewskiej dużo optymizmu - komentował marszałek Senatu Stanisław Karczewski w programie "Tłit".
Stanisław Karczewski o wpisach nt. Jolanty Szczypińskiej. "Zbydlęcenie"

Stanisław Karczewski o wpisach nt. Jolanty Szczypińskiej. "Zbydlęcenie"

Tłit
- Przeczytałem artykuł o chorobie Joli i masę wpisów, które mnie załamały. To było po prostu zbydlęcenie. Widziałem, w jakim stanie jest Jola, jak dzielnie walczy, prezes to bardzo przeżywał, a z drugiej strony takie niezwykłe chamstwo, odczłowieczenie. To był dla mnie szok. Ta śmierć powinna być lekcją dla tych bydlaków, którzy nie mają sumienia, nienawidzą z nienawiści, nie myślą - mówił marszałek Senatu Stanisław Karczewski w programie "Tłit". Podziękował przy tym politykom opozycji, że "stanęli na wysokości zadania" i "zachowali się po ludzku". 
Stanisław Karczewski o podpisie Andrzeja Dudy pod ustawą o SN: kompromis

Stanisław Karczewski o podpisie Andrzeja Dudy pod ustawą o SN: kompromis

Tłit
Prezydent podpisał nowelizację ustawy o Sądzie Najwyższym, która m.in. umożliwia powrót do orzekania sędziów SN, którzy w wyniku wejścia w życie dotychczasowych przepisów po osiągnięciu 65. roku życia przeszli w stan spoczynku. - Jeśli trzeba się wycofać, wycofujemy się. Osobiście głosowałbym za tymi ustawami, bo uważam, że były to dobre, potrzebne rozwiązania, ale że inni uważają inaczej i musieliśmy się wycofać - ok. Sukcesem jest to, że część naszych rozwiązań weszła w życie, i to, że potrafimy osiągać kompromis - mówił marszałek Senatu Stanisław Karczewski w programie "Tłit". Dopytywany o przeprosiny dla prof. Małgorzaty Gersdorf, dodał: "To była dyskusja polityczna, która miała doprowadzić do dobrych rozwiązań".
Różowa planeta Farout

Różowa planeta Farout

Wiadomości
Astronomowie odkryli najbardziej odległe ciało, jakie kiedykolwiek zaobserwowano w Układzie Słonecznym. Nowy obiekt o oznaczeniu 2018 VG18 otrzymał pseudonim Farout. To planeta karłowata, znajdująca się ponad 120 razy dalej niż wynosi odległość Ziemi do Słońca. Jej jasność sugeruje, że ma około 500 km średnicy, a jej powierzchnia jest bogata w lód.
Pogrzeb Jolanty Szczypińskiej. Wzruszające pożegnanie przyjaciółki

Pogrzeb Jolanty Szczypińskiej. Wzruszające pożegnanie przyjaciółki

Wiadomości
Elżbieta Witek podczas uroczystości pogrzebowych w Słupsku pożegnała swoją koleżankę z sejmowych ław Jolantę Szczypińską. Była rzeczniczka rządu Beaty Szydło spędziła najwięcej czasu ze zmarłą posłanką w ostatnich miesiącach jej życia.
Co dalej z Hanną Gronkiewicz-Waltz? Marcin Kierwiński odpowiada

Co dalej z Hanną Gronkiewicz-Waltz? Marcin Kierwiński odpowiada

Tłit
- Jeśli chodzi o kwestie personalne, jeszcze na ten temat nie rozmawialiśmy. Nie zaczyna się budowania strategii wyborczej od zastanawiania się nad pojedynczymi osobami. Ale osobiście uważam, że Hanna Gronkiewicz-Waltz jest dla elektoratu warszawskiego bardzo ważną osobą i warto wykorzystać jej wiedzę, doświadczenie, rozpoznawalność i popularność - mówił Marcin Kierwiński (PO) w programie "Tłit". Dopytywany, czy w grę wchodzi Senat czy PE, unikał odpowiedzi.