#Newsroom

Film "Tylko nie mów nikomu" atakiem na Kościół? Zbigniew Ziobro odpowiada

Fundacja ojca Tadeusza Rydzyka twierdzi, że film braci Sekielskich "Tylko nie mów nikomu" jest atakiem na Kościół. Zdaniem Zbigniewa Ziobro Kościół ma prawo czuć się atakowany. W programie #Newsroom minister sprawiedliwości przypomniał, że kiedy on chciał, by Roman Polański poniósł odpowiedzialność za swoje czyny, środowisko artystyczne stanęło w obronie reżysera. - Przedstawienie filmu o pedofilii w Kościele jest związane z pewną grą środowisk. Zjednoczona Prawica jest za komisją śledczą, ale przeciwko próbie stworzenia fałszywego wrażenia, że  problem pedofilii dotyczy jednego środowiska - podkreślił.

... więcej »

sekielski, zbigniew ziobro, newsroom 3:57

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

Wszystkie (42)
Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
4
~sas 2019-07-10 (23:59) 20 godzin i 46 minut temu
Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
2
~Sylwester 2019-07-10 (15:29) 5 godzin i 16 minut temu

nastepna komisja sledcza, tak oczywiscie pod warunkiem ze osoby zasiadajace w niej nie beda dostawaly za to pieniedzy, przeciez tak bardzo wam zalezy na tym aby ochronic dzieci, bo jak do dzisiaj wszystkie komisje sledcze to jedna wielka mafia ktorej nie zalezy na ukazania prawdy tylko na inkasowaniu kasy, nastepne wielkie oszustwo polski demokratycznej, jedna afera kryje druga, obudzcie sie ludzie

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
5
Zgadzam się z opinią
1
~rys 2019-07-08 (12:53) 7 godzin i 52 minut temu

Film Sekielskiego jest atakiem bez wątpienia!!!! A wiecie dla czego??? Bo powinien ukazać sie dawno a nie przed wyborami!!!! Tak jak poprzedni KLER!!! Filmy ukazujące sie przed wyborami są mało wiarygodne!!! Oczywiscie ze ksieża czesto są zbokami i jest to prawda ale pokazywanie dopiero przed wyborami by osłaić władze to żenujące!!!! Trzeba dzialac odrazu a nie czekac na odpowiedni moment a przestepcy w sutannach dalej grasowali!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
1
~niestety 2019-07-10 (09:34) 11 godzin i 11 minut temu

zawsze jest przed wyborami... tymi czy innymi

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
21
~Moniak 2019-06-01 (17:49) 2 godziny i 56 minut temu

prawda jest taka jaką każdy ma wewnętrznie, Nie oglądałam tego filmu i nie obejrzę bo nie muszę. Moja rodzina była bardzo religijna, byłam ochszczona, okomuniowana, obierzmowana. Co więcej, mój ojciec odszedł od wiary gdy miałam 3 lata i mojej mamy rodzina wygnała go, mam się rozwiodła a ja nigdy wiecej go nie widziałam. Pomimo tego uczestniczyłam w sakramentach i obrządkach do momentu gdy miałam z 19 lat i chłopaka, i na spowiedzi ksiadz zaczął zadawać mi bardzo niewygodne pytania apropo mojego współżycia z chłopakiem. Chciał znać szczególy. Co jak i gdzie mnie dotykał. Czułam wtedy jego napięcie, i to był moment że przestałam chodzić do kościoła. Zeby być dobrym człowiekiem, nie trzeba wcale biegać i się upadlać w świątyniach, wystarczy tylko być współczującym, empatycznym i nie krzywdzić innych, Zycie ma proste zasady. Moja babcia mnie ich nauczyła. Nie czyń drugiemu co tobie nie miłe. Więcej słów nie mam

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
4
~stary emeryt 2019-07-07 (11:44) 9 godzin i 1 minutę temu

No cóż pewnie to prywatna opinia pana Ministra????!!!! A może zmieniono przepisy prawa i księżom wolno to robić??? Przecież samochody na potrzeby parafii kiedyś przywozili masowo, bez cła! To wszystko jest możliwe. Panie Ministrze nie chodzi o mnie, ale co pan "gotuje" naszym dzieciom i wnukom??????

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
8
~jaa 2019-07-04 (16:25) 4 godziny i 20 minut temu

fundacja ojca rydzyka i on sam to pisowskie pijawki!!! zamiast otwierać żłobki, przedszkola, pomagać rodzicom, od których wymaga się zwiększenia przyrostu naturalnego w kraju, wyrzuca się masę pieniędzy na utrzymywanie darmozjadów kościelnych, którzy dostają samochody od bezdomnych... sam rydzyk to stary zapasiony heretyk!!!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
13
Zgadzam się z opinią
2
~emerytka 2019-07-01 (12:54) 7 godzin i 51 minut temu

a mzoe cos o rabiniakach albo mahometach?siekeiski to mega tchorz, jak i to lewactwo! a jak tam pOlanski cyz 'celebryci' z dworca? cisza, co?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
12
~kazimierz77 2019-06-30 (22:17) 22 godzin i 28 minut temu

Ziobro, to nie był atak na kościól ale próba ratowania przed ogniem piekielnym zbłąkanych kapłanów. Czy twój ledwo magisterski móżdżek to pojmie ?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
9
Zgadzam się z opinią
12
~jerzy 2019-05-27 (01:01) 19 godzin i 44 minut temu

kto ma wątpliwość, że Ziobro ma rację jest po prostu ciemniakiem albo "członkiem" Kamaryli Europejskiej

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
4
~jan z kolna 2019-06-30 (11:28) 9 godzin i 17 minut temu

kosciol to budynek ignoranci po licencjatach

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
2
~g:DemaskowanieChrześcijaństwa 2019-06-30 (11:24) 9 godzin i 21 minut temu

a jego żydowska żona go podjudza, bo wie, że chrześcijaństwo jest biznesem ŻYDOWSKIM

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
5
~Donalad M 2019-06-28 (09:57) 10 godzin i 48 minut temu

Kabareciarz czy minister sprawiedliwości celowo z małej litery

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
4
~dodatnia 2019-06-28 (09:21) 11 godzin i 24 minut temu

Ty jesteś prawdziwe ZERO .

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
13
~Polak 2019-06-27 (11:00) 9 godzin i 45 minut temu

To nie atak na kościół tylko na Kler.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
14
~aj 2019-06-23 (08:03) 12 godzin i 42 minut temu

ziobro to absolutne zero on nic nie rozumie dla niego tylko ideologia partyjna i polecenia prezia

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
5
Zgadzam się z opinią
35
~stan 2019-06-05 (13:38) 7 godzin i 7 minut temu

Panie ziobro , dzieki kosciolowi i Pisowi jest pan ministrem , krorego moga zastapic ,berdziej wykwalifikowani fachowcy , myli pan pojecia , co innego kosciol ,a co innego zboczony kler , to nie atak na kosciol , skoro pan nie rozumie , to prosze opuscic stanowisko ministra , , poniewaz to jesz przerazajace ,, ze pan nie odroznia jednego od drugiego

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 2

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
9
~wasyl 2019-06-22 (09:03) 11 godzin i 42 minut temu

Gdyby do wina mszalnego dodawano bromu ,to nie byłoby filmu ,,Tylko nie mów nikomu''

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
12
~Anonim 2019-06-21 (08:46) 11 godzin i 59 minut temu

Tak oczywiście tylko Polański nie był nie jest i nie będzie nigdy zakłamanym księdzem, jak ci pseudo księża którzy którzy dokonali się takich czynów wobec nie dorosłych obywateli a dzieci tak kościół ich chroni żenada, dla nich może istnieć tylko jedna sprawiedliwość dożywocie i odebranie święceń kapłańskich

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
10
~zło 2019-06-19 (10:02) 10 godzin i 43 minut temu

no właśnie Święte krowy nietykalne po układach

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Zobacz także

Powódź grozi Wadowicom Górnym. Nasz reporter jest na miejscu

Powódź grozi Wadowicom Górnym. Nasz reporter jest na miejscu

Wiadomości
Gmina Wadowice Górne należy do najbardziej poszkodowanych przez ulewy i gwałtowny wzrost poziomu rzek na południu Polski. Wisła przerwała tam wał powodziowy i zalała 120 domów. Na miejscu jest nasz reporter Klaudiusz Michalec.
#Newsroom odc. 1

#Newsroom odc. 1

Odcinek: 1
#Newsroom to wspólny program Wirtualnej Polski i Polsat News. Składa się z dwóch części. W pierwszej Tomasza Machała rozmawia z gościem, a w drugiej dwóch komentatorów będzie dyskutować o bieżących tematach politycznych i społecznych. Program jest emitowany w niedziele o godz. 18:00 ze studia Wirtualnej Polski. Można go oglądać w Polsat News oraz na stronie głównej WP.
Zbigniew Ziobro jakiego nie znacie. Mówił o strachu przed dentystą

Zbigniew Ziobro jakiego nie znacie. Mówił o strachu przed dentystą

#Newsroom
Jaki Zbigniew Ziobro jest prywatnie? Jego matka jest stomatologiem, czy minister boi się dentysty? Takie pytania padły w programie #Newsroom. - Jako dziecko przebywałem z pacjentami. Tak mnie nastraszyli, że przez pewien czas bardzo się bałem siadać na fotel, ale od pewno czasu zupełnie się nie boję - odpowiedział Ziobro. Zapytany o kuchnię o. Rydzyka, zapewnił, że jest skromna. - Jest pani, która przychodzi i świetnie gotuje. Warunki życia u ojca dyrektora są bardzo skromne na tle tego, co słyszę . Jest taki malutki maybach, z którego ojciec się śmieje, ale oczywiście to bajka - zaznaczył minister.
Zbigniew Ziobro ostrzega przed Donaldem Tuskiem. "Nie ufam mu"

Zbigniew Ziobro ostrzega przed Donaldem Tuskiem. "Nie ufam mu"

#Newsroom
Na tydzień przed wyborami do Europarlamentu, podczas marszu "Polska w Europie" w Warszawie, Donald Tusk skierował mocne słowa pod adresem obozu rządzącego. W programie #Newsroom odpowiedział mu minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro. - Czy warto głosować na kogoś, kto grzmiał, że wprowadzi kastrację chemiczną pedofilów, a potem złagodził konsekwencje prawne czynów pedofilskich? To świadectwo braku wiarygodności. Nie ufam panu premierowi. Pięknie używa słowa, ale po czynach go poznacie - podkreślił.
Film "Tylko nie mów nikomu" atakiem na Kościół? Zbigniew Ziobro odpowiada

Film "Tylko nie mów nikomu" atakiem na Kościół? Zbigniew Ziobro odpowiada

#Newsroom
Fundacja ojca Tadeusza Rydzyka twierdzi, że film braci Sekielskich "Tylko nie mów nikomu" jest atakiem na Kościół. Zdaniem Zbigniewa Ziobro Kościół ma prawo czuć się atakowany. W programie #Newsroom minister sprawiedliwości przypomniał, że kiedy on chciał, by Roman Polański poniósł odpowiedzialność za swoje czyny, środowisko artystyczne stanęło w obronie reżysera. - Przedstawienie filmu o pedofilii w Kościele jest związane z pewną grą środowisk. Zjednoczona Prawica jest za komisją śledczą, ale przeciwko próbie stworzenia fałszywego wrażenia, że  problem pedofilii dotyczy jednego środowiska - podkreślił.
Zbigniew Ziobro widział film braci Sekielskich. "Jest we mnie smutek przemieszany z żalem i złością"

Zbigniew Ziobro widział film braci Sekielskich. "Jest we mnie smutek przemieszany z żalem i złością"

#Newsroom
Minister sprawiedliwości, prokurator generalny Zbigniew Ziobro w programie #Newsroom przyznał, że oglądał film braci Sekielskich "Tylko nie mówi nikomu". Jak powiedział, docenia odwagę tych, którzy mówią o swojej traumie, przeżyciu gwałtu. - Ja to szanuję i zawsze będę takich osób broni - podkreślił. Dodał, że po zobaczeniu filmu, jest w nim "smutek przemieszany z żalem i złością". Jednocześnie stwierdził, że „jest słabość kościoła instytucjonalnego”.
"Wyborczy Grill". "Mamy całą armię dyplomatołków"

"Wyborczy Grill". "Mamy całą armię dyplomatołków"

Wyborczy Grill
Władysław Teofil Bartoszewski przyznał, że w polskie interesy wciąż reprezentuje "armia dyplomatołków". - Twierdzą, że wynik głosowania 27:1 to nasze zwycięstwo - powiedział kandydat PSL i Koalicji Europejskiej.
ZNP nie chce okrągłego stołu z rządem. Publicyści komentują

ZNP nie chce okrągłego stołu z rządem. Publicyści komentują

Wyborczy Grill
Strajk nauczycieli 2019 nie zostanie zawieszony na czas rozmów z rządem. Szef ZNP Sławomir Broniarz nie chce brać udział w okrągłym stole dla oświaty. Goście "Wyborczego Grilla" komentują.
Jarosław Kaczyński: Platforma chce euro, my mówimy

Jarosław Kaczyński: Platforma chce euro, my mówimy "nie"

Wiadomości
- Nie chcemy wysokich europejskich cen – mówił w sobotę podczas konwencji PiS prezes partii Jarosław Kaczyński. Jak dodawał, Niemcy bronią swoich interesów nawet, gdy godzi to w interesy innych państw (np. Nord Stream). - I my też będziemy bronili interesów naszych obywateli. Europejskie płace "tak", europejskie ceny "nie" i mamy w tym poparcie większości Polaków – zaznaczył odnosząc się do chęci przyjęcia euro przez część polityków Platformy Obywatelskiej i Koalicji Europejskiej.