Wiadomości

Donald Trump podpisał. Odważna decyzja w sprawie Iranu

Prezydent USA Donald Trump podjął odważną decyzję, nakładając dotkliwe sankcje na Iran. Nowe sankcje mają na celu odcięcie dostępu do zasobów finansowych, co będzie kosztowało Iran miliardy dolarów. Napięcia między Waszyngtonem a Teheranem utrzymują się od zeszłego roku, kiedy to Stany Zjednoczone wycofały się z umowy nuklearnej i nałożyły nowe sankcje na irański sektor naftowy w duchu "maksymalnej presji". Niedawne bombardowanie tankowców, za które Waszyngton obwinia Iran, a także nagromadzenie amerykańskich wojsk w regionie, jeszcze bardziej zaogniło złą już sytuację między krajami.

... więcej »

1:45

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

Wszystkie (82)
Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
3
~mag 2019-06-25 (12:25) 22 godzin i 30 minut temu

Jankesi niech siedzą w Ameryce .Szykują nową kolejna wojne a ,,cywilizowany " świat przyglada sie bezczynnie .Moze nalezało by nałozyć sankcje na tą wylęgarnie swiatowego terroryzmu?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
5
~Jerry 2019-06-25 (12:02) 22 godzin i 53 minut temu

Kiedy w roku 1944 w Bretton Woods tworzono zasady nowego systemu finansowego świata ZSRR ostrzegał,że cały ten system z dolarem na czele ma na celu kontrolowanie całego świata i odcinanie samodzielnych krajów od ich własnych pieniędzy. Błędem Iranu było trzymanie swoich rezerw walutowych w bankach amerykanskich i brytyjskich. W wyniku sankcji Iran został odcięty od swoich własnych pieniędzy. Od 2 lat Chiny i Rosja nie trzymaja swoich rezerw w USA, tylko u siebie.W ciagu najbliższych 10 lat, kiedy Chiny staną się pierwsza gospodarka świata rola dolara i całego systemu MFW straci na znaczeniu. Oby jak najszybciej.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~kaktus 2019-06-25 (12:17) 22 godzin i 38 minut temu

jankesi najpierw w zamian za coś wymieniają się albo starą bronią albo jakimiś projektami nawet tymi ścisłymi , arab nie głupek rozbierze na części ente i kombinując buduje a potem zwalcza jankesów jankeską myślą strategiczną budując rakiety typu jankes-beduin z pozdrowieniami z pustyni.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~psychopatów urojenia 2019-06-25 (12:08) 22 godzin i 47 minut temu

Ruda kukiełka działa na całego, ucierpią najbardziej zwykli ludzie, tak jak zawsze.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
14
~leszek 2019-06-25 (11:50) 23 godzin i 5 minut temu

odwagi persowie ,amerykanie jeszcze żadnej wojny nie wygrali ( oprócz wojny secesyjnej )

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
6
~wew 2019-06-25 (11:53) 23 godzin i 2 minuty temu

co trumpie rotszildy z bankami w iranie nie moga sie zainstalowac ?????

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
1
~ania 2019-06-25 (11:58) 22 godzin i 57 minut temu

kiedyś Hitler też był uważany za męża stanu a koniec końcem okazało się ,że to ludobójca. Tak samo może być z tym typem

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
0
~obs 2019-06-25 (11:54) 23 godzin i 1 minutę temu

po pierwsze - w czasie II Wojny swiatowej Iran nie byl samodzielnym panstwem a zaleznym od Wielkiej Brytanii - a za tzw. "pomoc" musielismy i tak zaplacic (czesc dlugu zostala potem przez Wielka Brytanie umorzona) po drugie - Iran byl pokojowym panstwem do lat 70 i rewolucji religijnej - to fakt - potem stal sie Islamskim rezimem wspierajacym terrryzm na calym swiecie.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
3
~kama 2019-06-25 (11:52) 23 godzin i 3 minuty temu
Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
3
~TEN BANDYTA 2019-06-25 (11:44) 23 godzin i 11 minut temu

doprowadzi do 3 wojny światowej . A nasze władze mu dudę liżą .

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
0
~gosc 2019-06-25 (11:50) 23 godzin i 5 minut temu

Trump sobie poradzi z nimi, mimo śmiesznej fryzury ufam mu

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
2
~Jurek 2019-06-25 (11:43) 23 godzin i 12 minut temu

Niezrównoważony typ.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
4
~Kajtek 2019-06-25 (11:42) 23 godzin i 13 minut temu

A ja nakładam dodatkowe sankcje na USA. Od dzisiaj nie słucham ich stacji telewizyjnych. Tramp pewnie się tym przerazi.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~pilgrimm 2019-06-25 (11:42) 23 godzin i 13 minut temu

w ramach sankcji na jankesów , powinnismy zerwać z nimi wszystkie kontakty i nic u nich nie kupować ten kraj ciagnie świat na dno

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
1
~.przyjdzie czas ze to 2019-06-25 (11:42) 23 godzin i 13 minut temu

wszystko wróci do was co nam dajecie nam na naszym kontynencie jak weżnie się za was ... nie tworzycie tylko z mordu żyjecie i oszustwach ,złodziejstwie na naszym jak zyd ...pora przyszła na was aby czystkę zrobić u was dranie ..a zyda pogonimy na pustynie niczego tam nie schrzanią

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
1
~Paki6781 2019-06-25 (11:41) 23 godzin i 14 minut temu

Nikt nie wspomina jaka w tym rola małego Państewka w środkowej Azji wielkości województwa. Widać że obietnice ropy i innych surowców przesłaniają Amerykanom zdrowy rozsądek. Ja nie rozumiem Polacy robią interesy z Amerykanami a ci w zamian piszą głupie i niekonstytucyjne ustawy typu JUST 447. A inni tylko wymagają i krytykują USA a w zamian nie oferują dosłownie nic i mają większe względy. Trump jest biznesmenem powinien lepiej kalkulować z kim się bardziej opłaca doga biznesowa Polakami czy innymi którzy tylko w koło wołają roszczenia i płaćcie nam ewentualnie teraz wywołajmy wojnę ( bo nie mamy doświadczenia na tle historycznym) - tak ofiary się nie zachowują.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
6
~POLAK 2019-06-25 (11:41) 23 godzin i 14 minut temu

PRZYPOMINAM , IRAN POMAGAŁ POLAKOM PODCZAS WOJNY , WIĘC POLACY HONOROWO SIĘ ZACHOWAJMY

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
9
~pmm 2019-06-25 (11:37) 23 godzin i 18 minut temu

Oglądałem film jak Iran rozdawał byty dzieciom z Polski, które uciekły przed wojną. Taka zdrada w stosunku do Iranu. Oni nam kiedyś pomagali.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
2
~CAŁY SWIAT WIE 2019-06-25 (11:37) 23 godzin i 18 minut temu
Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
7
~Maciej 2019-06-25 (11:34) 23 godzin i 21 minut temu

W czasie II-giej wijny światowej Irańczycy przyjmowali Polaków, teraz dla potrzeb polityki USA możemy być ich wrogami. Oto jak pod rządami PiS odpłacamy "pięknym za nadobne"

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Zobacz także

Powódź grozi Wadowicom Górnym. Nasz reporter jest na miejscu

Powódź grozi Wadowicom Górnym. Nasz reporter jest na miejscu

Wiadomości
Gmina Wadowice Górne należy do najbardziej poszkodowanych przez ulewy i gwałtowny wzrost poziomu rzek na południu Polski. Wisła przerwała tam wał powodziowy i zalała 120 domów. Na miejscu jest nasz reporter Klaudiusz Michalec.
#Newsroom odc. 1

#Newsroom odc. 1

Odcinek: 1
#Newsroom to wspólny program Wirtualnej Polski i Polsat News. Składa się z dwóch części. W pierwszej Tomasza Machała rozmawia z gościem, a w drugiej dwóch komentatorów będzie dyskutować o bieżących tematach politycznych i społecznych. Program jest emitowany w niedziele o godz. 18:00 ze studia Wirtualnej Polski. Można go oglądać w Polsat News oraz na stronie głównej WP.
Zbigniew Ziobro jakiego nie znacie. Mówił o strachu przed dentystą

Zbigniew Ziobro jakiego nie znacie. Mówił o strachu przed dentystą

#Newsroom
Jaki Zbigniew Ziobro jest prywatnie? Jego matka jest stomatologiem, czy minister boi się dentysty? Takie pytania padły w programie #Newsroom. - Jako dziecko przebywałem z pacjentami. Tak mnie nastraszyli, że przez pewien czas bardzo się bałem siadać na fotel, ale od pewno czasu zupełnie się nie boję - odpowiedział Ziobro. Zapytany o kuchnię o. Rydzyka, zapewnił, że jest skromna. - Jest pani, która przychodzi i świetnie gotuje. Warunki życia u ojca dyrektora są bardzo skromne na tle tego, co słyszę . Jest taki malutki maybach, z którego ojciec się śmieje, ale oczywiście to bajka - zaznaczył minister.
Zbigniew Ziobro ostrzega przed Donaldem Tuskiem. "Nie ufam mu"

Zbigniew Ziobro ostrzega przed Donaldem Tuskiem. "Nie ufam mu"

#Newsroom
Na tydzień przed wyborami do Europarlamentu, podczas marszu "Polska w Europie" w Warszawie, Donald Tusk skierował mocne słowa pod adresem obozu rządzącego. W programie #Newsroom odpowiedział mu minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro. - Czy warto głosować na kogoś, kto grzmiał, że wprowadzi kastrację chemiczną pedofilów, a potem złagodził konsekwencje prawne czynów pedofilskich? To świadectwo braku wiarygodności. Nie ufam panu premierowi. Pięknie używa słowa, ale po czynach go poznacie - podkreślił.
Film "Tylko nie mów nikomu" atakiem na Kościół? Zbigniew Ziobro odpowiada

Film "Tylko nie mów nikomu" atakiem na Kościół? Zbigniew Ziobro odpowiada

#Newsroom
Fundacja ojca Tadeusza Rydzyka twierdzi, że film braci Sekielskich "Tylko nie mów nikomu" jest atakiem na Kościół. Zdaniem Zbigniewa Ziobro Kościół ma prawo czuć się atakowany. W programie #Newsroom minister sprawiedliwości przypomniał, że kiedy on chciał, by Roman Polański poniósł odpowiedzialność za swoje czyny, środowisko artystyczne stanęło w obronie reżysera. - Przedstawienie filmu o pedofilii w Kościele jest związane z pewną grą środowisk. Zjednoczona Prawica jest za komisją śledczą, ale przeciwko próbie stworzenia fałszywego wrażenia, że  problem pedofilii dotyczy jednego środowiska - podkreślił.
Zbigniew Ziobro widział film braci Sekielskich. "Jest we mnie smutek przemieszany z żalem i złością"

Zbigniew Ziobro widział film braci Sekielskich. "Jest we mnie smutek przemieszany z żalem i złością"

#Newsroom
Minister sprawiedliwości, prokurator generalny Zbigniew Ziobro w programie #Newsroom przyznał, że oglądał film braci Sekielskich "Tylko nie mówi nikomu". Jak powiedział, docenia odwagę tych, którzy mówią o swojej traumie, przeżyciu gwałtu. - Ja to szanuję i zawsze będę takich osób broni - podkreślił. Dodał, że po zobaczeniu filmu, jest w nim "smutek przemieszany z żalem i złością". Jednocześnie stwierdził, że „jest słabość kościoła instytucjonalnego”.
"Wyborczy Grill". "Mamy całą armię dyplomatołków"

"Wyborczy Grill". "Mamy całą armię dyplomatołków"

Wyborczy Grill
Władysław Teofil Bartoszewski przyznał, że w polskie interesy wciąż reprezentuje "armia dyplomatołków". - Twierdzą, że wynik głosowania 27:1 to nasze zwycięstwo - powiedział kandydat PSL i Koalicji Europejskiej.
ZNP nie chce okrągłego stołu z rządem. Publicyści komentują

ZNP nie chce okrągłego stołu z rządem. Publicyści komentują

Wyborczy Grill
Strajk nauczycieli 2019 nie zostanie zawieszony na czas rozmów z rządem. Szef ZNP Sławomir Broniarz nie chce brać udział w okrągłym stole dla oświaty. Goście "Wyborczego Grilla" komentują.
Jarosław Kaczyński: Platforma chce euro, my mówimy

Jarosław Kaczyński: Platforma chce euro, my mówimy "nie"

Wiadomości
- Nie chcemy wysokich europejskich cen – mówił w sobotę podczas konwencji PiS prezes partii Jarosław Kaczyński. Jak dodawał, Niemcy bronią swoich interesów nawet, gdy godzi to w interesy innych państw (np. Nord Stream). - I my też będziemy bronili interesów naszych obywateli. Europejskie płace "tak", europejskie ceny "nie" i mamy w tym poparcie większości Polaków – zaznaczył odnosząc się do chęci przyjęcia euro przez część polityków Platformy Obywatelskiej i Koalicji Europejskiej.