Wiadomości

Co widzimy i czujemy, gdy umieramy?

Nigdy nie będziemy pewni, co dzieje się po śmierci. Jednak to co dzieje się tuż przed nią nie jest już takie odległe.   Światełko w tunelu to jedna z najczęstszych wizji, o jakich wspominają ci, którzy otarli się o śmierć i których, dzięki postępowi medycyny, udało się uratować. Mogli więc opowiedzieć o swoich doświadczeniach. Wizji doświadczyła 1/3 z takich osób. 80%  odczuwało spokój, 69% widziało jasne światło, a 64% innych ludzi. Chrześcijanie często widzą Jezusa, Hindusi natomiast boga śmierci Jamę. Wiele wskazuje na to, że duży wpływ na przedśmiertne wizje ma kultura, w jakiej jesteśmy wychowywani.

... więcej »

śmierć, wizje, bóg, nauka, zgon 2:33

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

Wszystkie (77)
Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~No na pewno 2018-12-10 (15:03) 1 godzinę i 43 minut temu

zaboli .. tak to chyba jest

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
9
~oto jest pytanie... 2018-12-09 (12:01) 4 godziny i 45 minut temu

Dlaczego lekarze neurobiolodzy, po przeżyciu osobiście takiego stanu, już nie mówią o wizjach tylko o realnym przeżyciu?...

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 3

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
0
~na logikę biorąc 2018-12-10 (13:50) 2 godziny i 56 minut temu

Pan Jezus przecież wie, że to jest tylko śmierć kliniczna, a nie śmierć prawdziwa, więc ani sam się nie ukazuje choremu, ani żadnego światełka w tunelu mu nie pokazuje.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
37
Zgadzam się z opinią
22
~MAZUR 2018-12-08 (15:35) 1 godzinę i 11 minut temu

wracalem dwa razy i zadnego swiatla niewidzialem PAMIETAM TYLKO CZARNA DZIURE I JAK OGLADAM SWOIE CIALO Z GORY I ORDYNATORA KTORY KRZYCZ ZE NA JEGO ODDZIALE NIE MA PRAWA BYC ZGONOW OBUDZILEM SIE OWINIETY FOLIA A WOKOLO LEKARZ NIEDOEIERZAJACY CODOWI ZADNE JEZUSY JAMY SIE NIEPOJAWILY TYLE PRAWDY ROK 2005 2006 SZPITAL WOJEWODZKI OLSZTYN W-MAZURSKIE NIECH NIKT NIE PIEPSZY GLUPOT SZCZEGULNIE NAWIEDZENI I TYLE W TEMACIE

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 4

Nie zgadzam się z opinią
39
Zgadzam się z opinią
7
~prosta prawda 2018-12-10 (11:28) 5 godzin i 18 minut temu

Po śmierci jest sąd Boga nad człowiekiem. A później niebo, piekło lub czyściec. Reszta to domysły i dywagacje.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 5

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~Olo 2018-12-10 (13:39) 3 godziny i 7 minut temu

Same bzdety ludzie wymyślają...wizje maja słabi ludzie omamieni przez sektę kościelną...

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
1
~coffin 2018-12-10 (13:30) 3 godziny i 16 minut temu

To, co niby się widzi , to nic innego jak ostatnie przedśmiertne wyobrażenie i wrażenia przetwarzane przez mozg tuż przed jego wyłączeniem. Gdyby ktoś dokonał życia na fotelu u dentysty, widziałby jasne światło, ten kto żegna się w umyśle z rodziną widzi ludzi. Często zdarza się , że jeśli przed snem o czymś intensywnie myślimy, snimy wtedy o czymś , co ma z tym związek. Poznamy więcej szczegółów na temat procesów zachodzących w mózgu, będziemy wiedzieć więcej w owej materii.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
12
Zgadzam się z opinią
1
~Żarówa 2018-12-10 (11:58) 4 godziny i 48 minut temu

To Światło, to sam Bóg. To jasne Światło, ciepłe, bezpieczne,, nierażące, otulające miłością, to Światło Świata!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
4
~hmm 2018-12-10 (11:37) 5 godzin i 9 minut temu

A muzułmanie kogokolwiek widzą czy tylko odchłań piekła i kopytka Mohameta?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~Hose Perez 2018-12-10 (10:47) 5 godzin i 59 minut temu

ja, ale odkrywczy ten filmik, połowa tekstu już do przeczytania przed a "naukowcy" przelewający z menzurki do menzurki kojarzą mi się ze szczylem w kitlu, z menzurką, który w mak.ro chciał mi kiedyś proszek sprzedać film o wartości zero, szkoda prądu

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
5
Zgadzam się z opinią
7
~takigrześ 2018-12-10 (10:15) 6 godzin i 31 minut temu

Mruku, KAŻDY WYZNAJE JAKĄŚ RELIGIĘ. Wiara w komunizm, w postęp, w demokrację czy cokolwiek jeszcze jest formą religii. Laickość jest bardziej pozbawiona racjonalizmu niż religia. Ja wolę jednak nadal być "zacofany" i pozostać tradycyjnie przy kościele. I nikt nie ma prawa mi tego zabronić.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
66
Zgadzam się z opinią
52
~Mruk 2018-12-08 (14:33) 2 godziny i 13 minut temu

Najbardziej jest przerażająca nie śmierć, ale fakt ze w XXI wieku ktoś jeszcze wyznaje jakąkolwiek religię.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 5

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
2
~chris 2018-12-10 (09:47) 6 godzin i 59 minut temu

Podali 3 teorie których naukowcy nie są pewni, ale oczywiście nie zakładają jeszcze jednej, że wizja Jezusa, krewnych czy światełko w tunelu jest prawdą.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
2
~są też tacy 2018-12-10 (09:42) 7 godzin i 4 minuty temu

co wiedzą ale już nie powiedzą

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
13
Zgadzam się z opinią
13
~rytuał 2018-12-10 (08:08) 8 godzin i 38 minut temu

To widać jakie piętno wycisnęła religia na nasz mózg !!!! To zatrważające !!! Nie dajmy się ogłupiać jakimś fanatykom ,którzy dobrze żyją na nasz koszt !!!!!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
4
~robert 2018-12-10 (08:08) 8 godzin i 38 minut temu

A JA UMRĘ 12 MAJA 2060 ROKU I SIĘ NIE CHWALĘ

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
9
~Ten 2018-12-10 (00:39) 16 godzin i 7 minut temu

Nikt nigdy nie przeżył faktycznej śmierci mózgu. Wszystkie te opowieści i wizje dzieją się w momentach klinicznej śmierci gdy ciało przestaje funkcjonować. O ile w takim przypadku jest szansa na odratowanie pacjenta o tyle z biologicznej śmierci mózgu nikt nie wraca. Nigdy. Niestety.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
0
~stan 2018-12-10 (00:30) 16 godzin i 16 minut temu

A jednak idiotów nie brakuje tyle mogę powiedzieć bo miałem już dwa zejścia.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
5
~Piast 2018-12-09 (18:28) 22 godzin i 18 minut temu

Ja przeżyłem taką chwilę w młodości, światło w tunelu przyciągało spokojem ale czułem nakaz powrotu który mi się nie podobał i wróciłem.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
7
~wyrwany jej 2018-12-09 (17:52) 22 godzin i 54 minut temu

już raz umierałem i nic nie widziałem ten tunel to bujda lepiej żyć !!!!! szanujcie się bo nie wiadomo kiedy zgaszą światło!?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Zobacz także

Stanisław karczewski o odejściu Krystyny Pawłowicz

Stanisław karczewski o odejściu Krystyny Pawłowicz

Tłit
- Każdy ma prawo do podejmowania decyzji, żyjemy w demokratycznym państwie i demokratycznej partii. Poznałem prof. Pawłowicz wiele lat temu, wielokrotnie z nią rozmawiałem, jest bardzo wartościowym politykiem. Ma twarde poglądy, nie ze wszystkimi się zgadzam, ale to świadczy, że nasze środowisko jest szerokie - mówił marszałek Senatu w programie "Tłit". Dopytywany, czy będzie tęsknił, odpowiedział: "Będzie mi bardzo brakować pani profesor".
Kosmiczny kret na księżycu Jowisza

Kosmiczny kret na księżycu Jowisza

Wiadomości
Europa, jeden z satelitów Jowisza, jest od lat obiektem wielu badań. Wszystko z powodu wody, jaka się tam znajduje. Nie wszystko jednak da się sprawdzić za pomocą sondy, dlatego NASA pracuje nad robotem do eksploracji Europy. Musi on być w stanie przewiercić się przez warstwę lodu o grubości co najmniej 2 km, a gdzieniegdzie nawet 30. Stąd pomysł na zbudowanie zasilanego nuklearnie kosmicznego robo-kreta. Byłby on wyposażony w instrumenty badawcze służące poszukiwaniu śladów życia w podziemnym oceanie. Lód topiłby dzięki atomowemu napędowi. Produkuje on dużo ciepła, w sam raz aby przetopić się przez powłokę. Z lądownikiem łączyłby go światłowód dzięki któremu zachowana będzie komunikacja z Ziemią. Kosmiczny kret to niestety na razie tylko koncept.
Stanisław Karczewski "bohaterem" tabloidów. Tak się tłumaczy

Stanisław Karczewski "bohaterem" tabloidów. Tak się tłumaczy

Tłit
- Po ludzku jest to przykre. To średnia cena. We wszystkich Senatach wiszą portrety marszałków, to naturalne, to tradycja europejska. Dziwię się, że jest tak dużo wokół tego hałasu - mówił Stanisław Karczewski w programie "Tłit", komentując zakup za blisko 8 tys. zł przez Kancelarię Senatu portretu marszałka. Odnosząc się z kolei do 307 tys. na "grecką ucztę", powiedział: "Kłamstwo, kłamstwo i jeszcze raz kłamstwo. To długoterminowy kontrakt na wszystkie organizowane konferencje, sympozja, przyjęcia. Nigdy nie jadłem ośmiorniczek w gronie partyjnym. Jeśli coś jem, to z gośćmi zagranicznymi. Przecież muszą zjeść na niezłym poziomie".
Kwaśniewska ostro o rządach PiS. Stanisław Karczewski odpowiada

Kwaśniewska ostro o rządach PiS. Stanisław Karczewski odpowiada

Tłit
"W 2005 r. myślałam, że sprawy Polski idą w dobrą stronę i nikt już tego nie spieprzy. Mój optymizm był przedwczesny" - powiedziała Jolanta Kwaśniewska w rozmowie z "Wprost", komentując rządy PiS. - Zachęcam panią Jolantę Kwaśniewską do porozmawiania z ludźmi. Niech posłucha jak oceniają swoją sytuację. Polacy są zadowoleni. Życzę pani Kwaśniewskiej dużo optymizmu - komentował marszałek Senatu Stanisław Karczewski w programie "Tłit".
Stanisław Karczewski o wpisach nt. Jolanty Szczypińskiej. "Zbydlęcenie"

Stanisław Karczewski o wpisach nt. Jolanty Szczypińskiej. "Zbydlęcenie"

Tłit
- Przeczytałem artykuł o chorobie Joli i masę wpisów, które mnie załamały. To było po prostu zbydlęcenie. Widziałem, w jakim stanie jest Jola, jak dzielnie walczy, prezes to bardzo przeżywał, a z drugiej strony takie niezwykłe chamstwo, odczłowieczenie. To był dla mnie szok. Ta śmierć powinna być lekcją dla tych bydlaków, którzy nie mają sumienia, nienawidzą z nienawiści, nie myślą - mówił marszałek Senatu Stanisław Karczewski w programie "Tłit". Podziękował przy tym politykom opozycji, że "stanęli na wysokości zadania" i "zachowali się po ludzku". 
Stanisław Karczewski o podpisie Andrzeja Dudy pod ustawą o SN: kompromis

Stanisław Karczewski o podpisie Andrzeja Dudy pod ustawą o SN: kompromis

Tłit
Prezydent podpisał nowelizację ustawy o Sądzie Najwyższym, która m.in. umożliwia powrót do orzekania sędziów SN, którzy w wyniku wejścia w życie dotychczasowych przepisów po osiągnięciu 65. roku życia przeszli w stan spoczynku. - Jeśli trzeba się wycofać, wycofujemy się. Osobiście głosowałbym za tymi ustawami, bo uważam, że były to dobre, potrzebne rozwiązania, ale że inni uważają inaczej i musieliśmy się wycofać - ok. Sukcesem jest to, że część naszych rozwiązań weszła w życie, i to, że potrafimy osiągać kompromis - mówił marszałek Senatu Stanisław Karczewski w programie "Tłit". Dopytywany o przeprosiny dla prof. Małgorzaty Gersdorf, dodał: "To była dyskusja polityczna, która miała doprowadzić do dobrych rozwiązań".
Różowa planeta Farout

Różowa planeta Farout

Wiadomości
Astronomowie odkryli najbardziej odległe ciało, jakie kiedykolwiek zaobserwowano w Układzie Słonecznym. Nowy obiekt o oznaczeniu 2018 VG18 otrzymał pseudonim Farout. To planeta karłowata, znajdująca się ponad 120 razy dalej niż wynosi odległość Ziemi do Słońca. Jej jasność sugeruje, że ma około 500 km średnicy, a jej powierzchnia jest bogata w lód.
Pogrzeb Jolanty Szczypińskiej. Wzruszające pożegnanie przyjaciółki

Pogrzeb Jolanty Szczypińskiej. Wzruszające pożegnanie przyjaciółki

Wiadomości
Elżbieta Witek podczas uroczystości pogrzebowych w Słupsku pożegnała swoją koleżankę z sejmowych ław Jolantę Szczypińską. Była rzeczniczka rządu Beaty Szydło spędziła najwięcej czasu ze zmarłą posłanką w ostatnich miesiącach jej życia.
Co dalej z Hanną Gronkiewicz-Waltz? Marcin Kierwiński odpowiada

Co dalej z Hanną Gronkiewicz-Waltz? Marcin Kierwiński odpowiada

Tłit
- Jeśli chodzi o kwestie personalne, jeszcze na ten temat nie rozmawialiśmy. Nie zaczyna się budowania strategii wyborczej od zastanawiania się nad pojedynczymi osobami. Ale osobiście uważam, że Hanna Gronkiewicz-Waltz jest dla elektoratu warszawskiego bardzo ważną osobą i warto wykorzystać jej wiedzę, doświadczenie, rozpoznawalność i popularność - mówił Marcin Kierwiński (PO) w programie "Tłit". Dopytywany, czy w grę wchodzi Senat czy PE, unikał odpowiedzi.