Ciekawostki

Bitwa nad Niemnem, czyli jak Polacy rozgromili Sowietów

W 1920 roku Armia Czerwona miała wielkie plany. Lenin chciał obalić "polski rząd burżuazyjny". Po Bitwie Warszawskiej okazało się, że nie będzie to jednak łatwe. Po porażce pod Warszawą Michaił Tuchaczewski wycofał się ze swoim oddziałem nad Niemen. Z Rosji nadciągnęły posiłki i Armia Czerwona znów była gotowa uderzyć. Z kolei Marszałek Piłsudski wiedział, że potrzeba jeszcze jednej bitwy, która zdecyduje o zwycięstwie. W ten oto sposób 20 września doszło do kolejnego starcia Armii Czerwonej i Wojska Polskiego. Bitwa nad Niemnem trwała 6 dni i przesądziła o wyniku wojny polsko-bolszewickiej. W walkach poległo 7 tys. Polaków i 40 tys. Sowietów. Przegrana zniweczyła bolszewickie plany zawładnięcia Polską i w końcu całą Europą.

... więcej »

sowieci, armia czerwona, wojsko polskie, michaił tuchaczewski, józef piłsudski, wojna, bitwa nad niemnem 8 130 0:59

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

Wszystkie (48)
Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~Prawda 2018-09-25 (23:04) 15 godzin i 40 minut temu

Dał nam przykład Bonaparte jak zwyciężać mamy- szczególnie jak przez niego w Rosji straciło życie około 200 tys. Polaków. Sam wracał z podkulonym ogonem- też mi przykład. Czytaj historię.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
1
~ohel 2018-09-25 (22:09) 16 godzin i 35 minut temu

Czemu nie piszecie,że sukcesy Lenina były możliwe dzięki Piłsudskiemu?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
12
Zgadzam się z opinią
14
~Zenek 2018-09-25 (15:43) 23 godzin i 1 minutę temu

Wtedy rozgromiliśmy, TERAZ nawet białoruska armia może być w Warszawie w TYDZIEŃ ! Liczy się co jest TERAZ, a nie historia, pomniki, muzea i kościoły.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
9
Zgadzam się z opinią
2
~białorusin 2018-09-25 (21:55) 16 godzin i 49 minut temu

za te rozgromienie armii czerwonej był Wołyń durnie i Katyń !

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
4
Zgadzam się z opinią
7
~aweqefdfsd 2018-09-25 (16:14) 22 godzin i 30 minut temu

I co z tego, skoro 20 lat później zajęli Polskę praktycznie bez strat i wysłali pół miliona polskiego luda na Sybir?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
1
~o 2018-09-25 (15:35) 23 godzin i 9 minut temu
Nie zgadzam się z opinią
21
Zgadzam się z opinią
27
~ziut 2018-09-22 (08:24) 6 godzin i 20 minut temu

zawsze mnie śmieszy jak różnego rodzaju,nazwijmy to,prelegenci aby podkreślić swoją wrogość i zaangażowanie w ocenę historii piszą o Rosjanach sowieci.Nie ma i nie było takiej narodowości.To tak jakby o Polakach pisać rzeczypospoliczanie

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 4

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
3
~Marcus 2018-09-25 (11:04) 3 godziny i 40 minut temu

Postowieckie trole internetowe nieźle się już nauczyły języka polskiego

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
16
Zgadzam się z opinią
6
~km 2018-09-25 (04:46) 9 godzin i 58 minut temu

PO PIERWSZE AUTORZE W ROSJI WTEDY TOCZYŁA SIĘ WOJNA DOMOWA I ROSJA WALCZYŁA NA TRZY FRONTY - 1.FRONT EUROPEJSKI W WOJNIE DOMOWEJ, 2. FRONT EUROPEJSKI W WOJNIE Z POLSKĄ, 3.FRONT DALEKOWSCHODNI W WOJNIE DOMOWEJ. WOJNA DOMOWA W ROSJI ROZPOCZEŁA SIĘ W 1917 ROKU, WOJNA Z POLSKĄ ZACZĘŁA SIĘ W 1918 ROKU CZYLI W ROK PO ROZPOCZĘCIU WOJNY DOMOWEJ, WOJNA Z POLSKA ZAKOŃCZYŁA SIE W 1921 ROKU W TYM SAMYM ROKU ZAKOŃCZYŁA SIĘ WOJNA DOMOWA W CZĘŚCI EUROPEJSKIEJ NATOMIAST WOJNA DOMOWA NA DALEKIM WSCHODZIE ZAKOŃCZYŁA SIE W 1923 ROKU - W PIĘĆ LAT PO NAPADZIE POLSKI NA ROSJĘ ORAZ W DWA LATA PO ZKOŃCZENIU WOJNY Z POLSKĄ – I GDYBY ROSJA CHCIAŁA NAPADAĆ NA POLSKE TO PO UWOLNIENIU WSZYSTKICH SIŁ CZYLI PO ZKOŃCZENIU WOJNY DOMOWEJ NAPADŁABY NA POLSKĘ. SEK W TYM AUTORZE ARTYKUŁU ŻE PO KILKU LATACH OD ZAKONCZENIA WOJNY Z POLSKĄ I DOMOWEJ TO POLSKA PONOWNIE CHCIAŁA WSPÓLNIE Z HITLEREM NAPAŚĆ NA ROSJĘ A NIE NA ODWRÓT - O CZYM SKRZĘTNIE SIĘ MILCZY. HITLER, PIŁSUDSKI, NAPOLEON NAPADLI NA ROSJE NIE DLATEGO ZE SIĘ JEJ BALI LECZ DLATEGO BO UWAŻALI ŻE JEST SŁABA I JĄ ŁATWO PODBIJĄ. AUTORZE JAK PAN SIĘ POUCZY TO DOWIE SIE PAN ŻE TRAKTAT ROZBIOROWY WYPOWIEDZIAŁ RZAD BOLSZEWIKÓW W SPECJALNYM AKCIE UZNAJĄCYM PRAWO POLAKOW I POLSKI DO ISTNIENIA JAKO WOLNY I NIEZALEŻNY KRAJ – PO TO GO ROSJA WYPOWIEDZIAŁA ŻEBY NAPADAĆ NA POLSKĘ – RADZE PRZESTAĆ BEZMYŚLNIE POWTARZAĆ KLAMSTWA I BREDNIE RUSOFOBÓW. PROBLEM JEDYNIE ISTNIAŁ W PRZYNALEŻNOŚCI DO POLSKI PEWNYCH ZIEM WSCHODNICH.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
11
~eni 2018-09-24 (09:01) 5 godzin i 43 minut temu

szkoda, że już tak dobrze nie poszło nam nad tym Niemnem 18 lat później. W ogóle tak jakoś nam nie poszło wtedy. A przecież byliśmy tak silni, zwarci i gotowi, że nawet guzika nie było szans nam zerwać.Tymczasem dzielni pogromcy z tego pierwszego Niemna, teraz już ubrani w mundury z lampasami i generalskie szlify, tudzież we fraki i cylindry, szybciutko przeskoczyli przez inną rzekę graniczną, Czeremosz, i udali się na zasłużoną emigrację, zostawiając żołnierza bez dowódcy i naród na pastwę najeźdźcy. PS. nie ma i nigdy nie było takiej nacji, jak "sowieci" ani takiego państwa jak Związek Sowiecki. Jeśli już, to Sojuz Sowiecki albo Związek Radziecki

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
2
~Ringo 2018-09-24 (10:26) 4 godziny i 18 minut temu

A NASTEPNIE POLACY,A SZKODA DOSTALI LUPNIA OD SZKOPOW,A NASTEPNIE SZKOPY DOSTALI LUPNIA OD AR I LWP,AMEN!!!!!!!!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
40
Zgadzam się z opinią
14
~juras 2018-09-24 (08:26) 6 godzin i 18 minut temu

gdyby Piłsudzki nie podbijał od 1918 Ukrainy Bialorusi i Litwy nie byloby wojny z tymi krajami i nie byloby katastrofy II wojny swiatowej..dlaczego my Polacy złe decyzje chcemy przekuc w sukces a niestety wychodziu jak zwykle: Polak przed szkoda i po szkodzie głupi

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 4

Nie zgadzam się z opinią
4
Zgadzam się z opinią
6
~HETMAN POLNY 2018-09-24 (18:18) 20 godzin i 26 minut temu

NIE SOWIETÓW TYLKO CHAZARSKICH ŻYDÓW. CZYLI KOMUNISTÓW.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
11
Zgadzam się z opinią
4
~km 2018-09-25 (04:45) 9 godzin i 59 minut temu

PO PIERWSZE AUTORZE W ROSJI WTEDY TOCZYŁA SIĘ WOJNA DOMOWA I ROSJA WALCZYŁA NA TRZY FRONTY - 1.FRONT EUROPEJSKI W WOJNIE DOMOWEJ, 2. FRONT EUROPEJSKI W WOJNIE Z POLSKĄ, 3.FRONT DALEKOWSCHODNI W WOJNIE DOMOWEJ. WOJNA DOMOWA W ROSJI ROZPOCZEŁA SIĘ W 1917 ROKU, WOJNA Z POLSKĄ ZACZĘŁA SIĘ W 1918 ROKU CZYLI W ROK PO ROZPOCZĘCIU WOJNY DOMOWEJ, WOJNA Z POLSKA ZAKOŃCZYŁA SIE W 1921 ROKU W TYM SAMYM ROKU ZAKOŃCZYŁA SIĘ WOJNA DOMOWA W CZĘŚCI EUROPEJSKIEJ NATOMIAST WOJNA DOMOWA NA DALEKIM WSCHODZIE ZAKOŃCZYŁA SIE W 1923 ROKU - W PIĘĆ LAT PO NAPADZIE POLSKI NA ROSJĘ ORAZ W DWA LATA PO ZKOŃCZENIU WOJNY Z POLSKĄ – I GDYBY ROSJA CHCIAŁA NAPADAĆ NA POLSKE TO PO UWOLNIENIU WSZYSTKICH SIŁ CZYLI PO ZKOŃCZENIU WOJNY DOMOWEJ NAPADŁABY NA POLSKĘ. SEK W TYM AUTORZE ARTYKUŁU ŻE PO KILKU LATACH OD ZAKONCZENIA WOJNY Z POLSKĄ I DOMOWEJ TO POLSKA PONOWNIE CHCIAŁA WSPÓLNIE Z HITLEREM NAPAŚĆ NA ROSJĘ A NIE NA ODWRÓT - O CZYM SKRZĘTNIE SIĘ MILCZY. HITLER, PIŁSUDSKI, NAPOLEON NAPADLI NA ROSJE NIE DLATEGO ZE SIĘ JEJ BALI LECZ DLATEGO BO UWAŻALI ŻE JEST SŁABA I JĄ ŁATWO PODBIJĄ. AUTORZE JAK PAN SIĘ POUCZY TO DOWIE SIE PAN ŻE TRAKTAT ROZBIOROWY WYPOWIEDZIAŁ RZAD BOLSZEWIKÓW W SPECJALNYM AKCIE UZNAJĄCYM PRAWO POLAKOW I POLSKI DO ISTNIENIA JAKO WOLNY I NIEZALEŻNY KRAJ – PO TO GO ROSJA WYPOWIEDZIAŁA ŻEBY NAPADAĆ NA POLSKĘ – RADZE PRZESTAĆ BEZMYŚLNIE POWTARZAĆ KLAMSTWA I BREDNIE RUSOFOBÓW. PROBLEM JEDYNIE ISTNIAŁ W PRZYNALEŻNOŚCI DO POLSKI PEWNYCH ZIEM WSCHODNICH. POZA KILKOMA WYPOWIEDZIAMI NAWIEDZEŃCÓW NA JAKIMŚ ZJEŹDZIE NIE ISTNIEJE ŻADEN DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY CHĘĆ NAPAŚCI ROSJI NA EUROPĘ – TO WYMYSŁ RUSOFOBÓW MAJĄCY USPRAWIEDLIWIĆ AGRESJE NA ROSJE. NIE BEDE TEŻ PORUSZAŁ BREDNI O TESTAMENTACH LENINA KTÓRY TEŻ W NICH MÓWIŁ BY STALINA NIE DOPUŚCIĆ DO WŁADZY – SKUTEK ZNA KAŻDY. JAK SIĘ PAN POUCZY HISTORII TO DOWE SIĘ PAN ŻE POLSKA RÓWNIEŻ WCZEŚNIEJ ODNOSIŁA PODOBNE „ZWYCIĘSTWA” NAD ROSJA – W IDENTYCZNEJ SYTUACJI NAPADŁA NA ROSJE W OKRESIE INNEJ WOJNY DOMOWEJ W ROSJI, W OKRESIE TZW WIELKIEJ SMUTY TRWAJACEJ OD 1598 DO 1613 CZYLI WALK WEWNĘTRZNYCH W ROSJI O TRON ROSJI. ÓWCZESNA WOJNA POLSKO – ROSYSJKA TRWAŁA OD 1609 DO 1618 R. POLSKA NAPADŁA WTEDY NA ROSJE CHCĄC POSADZIĆ NA TRONIE ROSJI OSOBĘ KTÓRĄ DO TEGO WYBRALIŚMY. WTEDY TEŻ ODNOSILIŚMY TAKIE ZWYCIĘSTWA WSKUTEK WOJNY DOMOWEJ W ROSJI AŻ DO ZDOBYCIA MOSKWY W KTÓREJ DOKONALIŚMY RZEZI LUDNOSCI MOSKWY – WIEŚĆ O DOKONANEJ RZEZI WZBURZYŁA ROSJAN NA TYLE ŻE ZAPRZESTALI WOJNY DOMOWEJ I ZJEDNOCZYLI SIĘ DO WALKI Z POLSKĄ CO ZAKOŃCZYŁO NASZE SUKCESY. RZEŹ W MOSKWIE SPOWODOWAŁA WYGASANIE WOJNY DOMOWEJ I POWOLNE JEDNOCZENIE ROSJI I W EFEKCIE DOPROWADZIŁA DO WYNIESIENIA NA TRON W ROSJI RODZINY ROMANOWÓW – OD TEJ PORY ROSJA ROSŁA W SIŁĘ WSKUTEK MĄDREGO RZADZENIA ROMANOWÓW A POLSKA SŁABŁA AŻ DO ZNKNIECIA Z MAPY ŚWIATA WSKUTEK ROZBIORÓW DOKONANYCH PRZEZ: PRUSY, IMPERIUM HABSBURGÓW I IMPERIUM ROSYJSKIE. PARADOKSALNIE IMPERIUM ROSYJSKIM RZĄDZILI WTEDY ROMANOWOWIE KTÓRYM DOKONANA PRZEZ NAS RZEŹ W MOSKWE W DUŻEJ MIERZE UTOROWAŁA DROGĘ DO TRONU ROSJI I KTÓRZY RZĄDZILI ROSJĄ DO WOJNY DOMOWEJ CZYLI REWOLUCJI PAŹDZIERNIKOWEJ.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
2
~polak mały 2018-09-25 (08:26) 6 godzin i 18 minut temu

Wojna z Rosją fakty i mity ----- rok 1918 po latach niebytu powstaje PAŃSTWO POLSKIE trochę z dyktatem jednej opcji pod przywództwem twórcy legionów -- pod różnymi hasłami wywołujemy wojnę z Rosją ( bolszewicką ) państwem jeszcze bez struktur płonącym po rewolucyjną biedą ( roku 1918) -- idzie nam dobrze aż załamanie prawie na przedpolach Moskwy i ..... nagłe coś nie tak ... na przedpolach Warszawy CUD NA WISŁĄ !! Bolszewicy nie walczą poddają się do niewoli trafiają tysiące jeńców ( ok 40 000 umiera potem z głodu i ran w POLSKICH OBOZACH JENIECKICH ) .............. a dalej .... szkoda pisać bo pomiędzy prawdą a propagandą jest spora przepaść

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
4
~Paweł 2018-09-25 (08:15) 6 godzin i 29 minut temu

Jedni biedacy na konikach pokonali jeszcze większych biedaczków na konikach. I tak do 1939 roku dalej wierzyliśmy w Piłsudskiego i jego koniki. Niemcy i Rosjanie ruszyli do zbrojeń i postawili na czołgi, samoloty i sprzęt mobilny a my dalej wierzyliśmy w koniki. I tak jest do dzisiaj. Dzisiaj wszyscy walczą w powietrzu rakietami i supernowoczesnymi samolotami a my wierzymy w czołgi i myślimy o wielkich bitwach pancernych. Zawsze o kilka dekad jesteśmy do tyłu z myśleniem i działaniem.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
0
~Mariusz 2018-09-25 (08:11) 6 godzin i 33 minut temu

A Wy w Interia pewnie płaczecie z tego powodu, że wasi dziadowie i pradziadowie służący w Armii Czerwonej dostali wtedy po łapkach, nie?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
1
~krogulec 2018-09-25 (08:10) 6 godzin i 34 minut temu

A skąd tu tylu obrońców ruskich bandytów ???

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
3
~hist 2018-09-25 (07:44) 7 godzin temu

Nie pęknijmy z samozachwytu ! Rosja toczyła wówczas wojne na trzy fronty, w której praktycznie wszystkie liczace się kraje były przeciwko niej ! I może to mniej ważne, ważniejszym jest to jak wykorzystaliśmy to nasze zwycięstwo i jak ono zaowocowało w 1939 roku, oraz jak nasi sprzymierzeńcy nam we wrześniu podziękowali za zatrzymanie sowieckiej w 1920 roku !

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
4
~pawel 2018-09-25 (07:38) 7 godzin i 6 minut temu

nie było żadnego rozgromienia ...Rosja była wyczerpana po I wojnie i po rewolucji ...był nakaz odwrotu a nie żadne zwycięstwo

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Zobacz także

Niespodzianki na targach funeralnych

Niespodzianki na targach funeralnych

Wiadomości
Jest modowe stoisko (ubrać się na tamten świat można już za coś około 430 zł), są kosmetyki do pielęgnacji denatów (specjalnie, za PRL-u używało się takich normalnych, mniej trwałych), jest stoisko na którym można przeszkolić się z tanatopraksji (rekonstrukcji twarzy, np. po wypadku).
Najgorszy rok w dziejach świata

Najgorszy rok w dziejach świata

Wiadomości
Jaki był najgorszy rok w historii świata? Profesor  z Harvardu uważa, że był to 536 rok naszej ery. Co się wtedy wydarzyło? W wyniku erupcji wulkanu na Islandii Europę, Bliski Wschód i część Azji na 18 miesięcy spowiły ciemności. Temperatura w Europie spadła o 1,5 – 2,7 stopnia aż na 18 miesięcy, co było absolutnym rekordem w ciągu 2300 lat. Większość północnej półkuli nawiedziła klęska nieurodzaju, ekstremalne susze, głód i choroby. 
PiS przejmuje Dolny Śląsk. Tomasz Siemoniak: to się fatalnie odbije

PiS przejmuje Dolny Śląsk. Tomasz Siemoniak: to się fatalnie odbije

Tłit
- Fatalnie to wygląda. Schetyna ma rację, mówiąc, że to korupcja polityczna. Bezpartyjnych Samorządowców kupiono różnymi rzeczami, fatalnie to się odbije. Nie dość, że zaprzecza to samorządności, to tym bardziej bezpartyjności. Znam wielu rozczarowanych wyborców na Dolnym Śląsku, którzy głosowali na Bezpartyjnych, a teraz zgrzytają zębami, że idą z PiS-em - komentował Tomasz Siemoniak w programie "Tłit".
Tomasz Siemoniak o odbudowie Pałacu Saskiego: to jeden z wielu dmuchanym balonów PiS-u

Tomasz Siemoniak o odbudowie Pałacu Saskiego: to jeden z wielu dmuchanym balonów PiS-u

Tłit
- PiS pokazał, że nie liczy się z opinią warszawiaków. Na placu Piłsudskiego postawił dwa pomniki. Nie wydaje mi się więc, żeby prezydent Duda chciał z kimkolwiek o czymkolwiek rozmawiać. Mowa o ludziach, którzy kompletnie się z niczym nie liczą, a na pewno nie z warszawiakami. Odbudowa Pałacu Saskiego pojawia się w przestrzeni co parę lat. Są tacy, którzy uważają: zostawmy Grób Nieznanego Żołnierza jako pamiątkę po najtragiczniejszej wojnie. Tak jak Centralny Port Komunikacyjny to jeden z wielu dmuchanym balonów PiS-u - mówił Tomasz Siemoniak w programie "Tłit".
Tomasz Siemoniak o aferze w KNF. "Standard środkowej Azji"

Tomasz Siemoniak o aferze w KNF. "Standard środkowej Azji"

Tłit
- Urzędnicy państwowi próbują powiedzieć, że wszystko jest świetnie. Oby PiS przejrzał na oczy i w końcu zaczął działać i wyciągać wnioski. To standard środkowej Azji, że wymusza się na inwestorach zatrudnianie "swojego" - w zamkniętym gabinecie, przy włączonych zagłuszarkach, bez notatek, bez świadków. Gdzie my jesteśmy? Jeśli PiS tego nie rozumie, to znaczy, że przez 3 lata oderwali się od rzeczywistości, kompletnie stracili słuch społeczny, nie rozumieją jak się rządzi państwem - mówił Tomasz Siemoniak w programie "Tłit. 
Tomasz Siemoniak o słowach Glińskiego: po prostu wstyd

Tomasz Siemoniak o słowach Glińskiego: po prostu wstyd

Tłit
"PiS jest traktowany przez opozycję jak Żydzi przez Goebbelsa" - stwierdził Piotr Gliński. - To kompletnie niestosowne. Przekracza granicę debaty. Po prostu wstyd - komentował Tomasz Siemoniak w programie "Tłit". Polityk PO bronił przy tym Donalda Tuska w kontekście niedawnych słów o "bolszewikach". - Tusk wyjaśniał o kogo mu chodziło, a raczej o kogo mu nie chodziło - podkreślił. - Tusk mówił bardzo ważne rzeczy. Nadmiernie się koncentrujemy na jednym słowie czy jednym zdaniu - stwierdził Siemoniak.
Afera w KNF. Tomasz Siemoniak: PiS jest na równi pochyłej, przegra wybory

Afera w KNF. Tomasz Siemoniak: PiS jest na równi pochyłej, przegra wybory

Tłit
- Afera w KNF jest poważna, pokazuje, że w centrum władzy dzieją się złe rzeczy. PiS jest na równi pochyłej, przegra wybory. Kaczyński musi kogoś poświęcić, kandydatem jest premier Morawiecki. To kolejna rzecz, która przynosi z nim obciążenie - mówił Tomasz Siemoniak w programie "Tłit". Polityk zapowiedział, że w najbliższym czasie PO przedstawi wniosek o wotum nieufności dla premiera. Może to nastąpić jeszcze w tym tygodniu.
Konsekwencje zmiany klimatu

Konsekwencje zmiany klimatu

Wiadomości
Przyszłe burze będą bardziej wietrzne, bardziej wilgotne i bardziej niszczące. Naukowcy przeanalizowali 15 cyklonów tropikalnych z ostatnich 10 lat. Zestawili je z huraganami z czasów przedindustrialnych. Okazało się, że w ostatnich latach najgroźniejsze burze były napędzane przez zmiany klimatyczne.
"Haniebne" okładki z Tuskiem. Tomasz Siemoniak mówi o "obsesji"

"Haniebne" okładki z Tuskiem. Tomasz Siemoniak mówi o "obsesji"

Tłit
"Boże, chroń nas przed Tuskiem", "Wraca koszmar" - grzmią "Sieci" i "Do Rzeczy". - To okładki haniebne, haniebne atakowanie ważnego polityka w UE i Polsce, byłego premiera. Absurdalne, bo jak można łączyć tęczową flagę z uchodźcami? To oznacza, że PiS i usłużne im media mają obsesję na punkcie Tuska. Nie dziwię się, że sprzedaż takich gazet spada - komentował Tomasz Siemoniak w programie "Tłit".