Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

Wszystkie (39)
Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~Sem 2012-01-13 (15:45) 3 godziny i 20 minut temu

Z całym szacunkiem ale ta pani jest na usługach NWO !

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~mason 2011-10-09 (00:52) 18 godzin i 13 minut temu

Dobrze wysterylizowany chemicznie słoik zakręcamy szczelnie szklaną pokrywką. Poczejmy (jakis czas) lub kilka pokoleń czy w nim samo coś powstanie ? Były odpowiedzi wierzacych i niewierzacych uczniów nie wypada mi cytować ( wasz domysł ). Japonczycy kombinowali nad komputerem sterowanym ludzkim głosem,i co wyszło N I C,a to niby takie proste !

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~Xyz 2011-10-09 (00:42) 18 godzin i 23 minut temu

Co nam skonstruowano w ciągu paru lat swymi prymitywnymi modyfikacjami. Chorowały krowy,świnie,ptaki jakie zwierzeta czekają w kolejce ?Chcą pewnikiem zrobić kasę lekami na naiwnych ludziach.Robią ostanio eksperymenty chemiczne nie na szurach na na ludziach. Jak chemia jest niewyobrażalnie skomplikowana brak jakieś definicji na to,biorąc jakiś lek który szkodzi innemu lekowi.Jak to się kończy można sobie wyobrazić,załatwimy się sami.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~olbrick 2010-05-17 (15:16) 3 godziny i 49 minut temu

Idąc dalej tym rozumowaniem, należałoby też zadać pytanie; a któż to stworzył tego wszechmocnego?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~Bogdan 2010-08-12 (16:35) 2 godziny i 30 minut temu

Każdy co sądzi że gdy tylko człowiek będzie zdolny modyfikować przyszłych ludzi to zapanuje 'lepsze jutro' jest po prostu głupi. Jakim prawem Kowalski ma tworzyć Nowaka?Naziści oraz komuniści dali by wszystko by móc stworzyć 'nowego człowieka'. Wtedy jednak nie mieli takiej wiedzy jaką mamy teraz – całe szczęście dla nas teraz żyjących. Lenin mówił otwarcie że chce stworzyć nowego człowieka – posłusznego, uległego, nie mającego wybujałych ambicji. Chciał aby każdy zachowywał się tak samo – w skrócie – aby każdy był klonem kolejnego. Chciał aby ten nowy człowiek nie bronił się przed komunizmem. Możliwe by to było tylko wówczas gdyby każdy człowiek był identyczny – bez silnej woli, bez ambicji ale przede wszystkim posłuszny. Wtedy nie było możliwości aby wpływać na geny. Próbowano więc człowieka tresować. Wmawiać mu kłamstwo że nie ma czegoś takiego jak własność prywatna, istnieje tylko własność państwowa, że nie ma wolności jednostek, że istnieje tylko kolektyw. Ludzie nie dali się wytresować, ale nawet gdyby dali to ich dzieci będą niezapisaną kartą którą na nowo trzeba by było zapisać. Rozumiecie teraz zapewne jakie możliwości dawała by im nauka jaka teraz i wkrótce będzie wpływać na kształt przyszłego człowieka. Gdy wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli za dużo. Gdy każdy jest identyczny i uległy, wtedy władza może zrobić z nim co zechce. Gdy tylko w wyniku modyfikacji genów można będzie dowolnie kształtować człowieka, wtedy władza doprowadzi do tego że tylko ona będzie mogła brać w tym udział . Powoła urząd ds 'Planowanego Rozrodu'. Naturalnie pod pretekstem troski o dobro człowieka, gdyż istota ludzka jest zbyt cenna aby państwo nie kontrolowało tego istotnego procesu jakim jest 'kształtowanie przyszłych pokoleń na najwcześniejszych etapach rozwoju'. Zresztą mniejsza o ilość oraz zakres podstępności argumentów. Ważne że dopną swego. Będzie tak jak z gospodarką. Mówią że jest zbyt istotna by w całości zostawić ją wolnemu rynkowi więc wpływają na nią. Jednak nigdy nie wiedzą jak wolny rynek się rozwinie to wprowadzając swoje 'ulepszenia' zawsze doprowadzą do nędzy i bezrobocia. Poza tym należy pamiętać że w sejmie nie zasiadają posłowie tylko przedstawiciele 'grup nacisku'. Wielkie firmy dają w łapę politykom aby ci wprowadzali w życie faszystowskie przepisy które tym wielkim i bogatym dają większe możliwości rozwoju kosztem pozostałych przedsiębiorców. Jest na to jedno lekarstwo – sprywatyzować co się da oraz uniemożliwić politykom grzebać w gospodarce. Gdy tylko wiedza pozwoli na dowolna modyfikację przyszłych ludzi władza będzie miała nad tym procesem absolutną kontrole i będzie tak samo jak z gospodarką. Wielkie koncerny farmaceutyczne będą dawać gigantyczne łapówki politykom aby ci już zadbali o to aby ten nowy 'doskonały' człowiek którego w pocie czoła stara się 'ulepszyć' władza był już od najmłodszych lat stałym klientem wielkich koncernów farmaceutycznych.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 2

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~<> 2010-05-05 (17:36) 1 godzinę i 29 minut temu

ma skutki uboczne, wiec nie wazne czy to robia 'dobrzy' czy 'zli' ludzie; w woli scislosci czlowiek niczego nie tworzy - wykorzystuje istniejace np pary hromosomow tj dziecko ktore bawi sie klackami - zeby byc tworca musialby te klocki stworzyc (z pustego w prozne nawet salomon nie naleje)

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 2

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~pablo3521957 2010-08-22 (22:59) 20 godzin i 6 minut temu

Programy fajne, aczkolwiek nie wolno przyjmować wszystkiego co tutaj jest podane za pewnik.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~Zbyszek 2010-08-12 (12:57) 6 godzin i 8 minut temu

dlaczego nie chce mi się włączyć filmik!?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~PS-G 2010-08-03 (00:40) 18 godzin i 25 minut temu
Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~Realista Rob 2010-04-22 (13:14) 5 godzin i 51 minut temu

Raczej powinno się to nazywać EWOLUCJA* To jest następny krok do obalenia teorii o wszechmocnym i wszechwiedzącym :)

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 4

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~zwierzak 2010-04-22 (13:26) 5 godzin i 39 minut temu

Kilka lat temu grupa naukowców (chyba z Hiszpanii, pewny nie jestem ale coś w tym kierunku) postawiła sobie za zadanie stworzenie od podstaw "sztucznej" i żywej komórki. Komórka ta miała spełniać podstawowe warunki życia, tzn. pobierać i przetwarzać na własne potrzeby materiały odżywcze z otoczenia i być zdolna do rozmnażania. Udało się połowicznie :) Komórka została zbudowana z różnych elementów pobranych z innych komórek - chodzi o poszczególne organelle takie jak błony komórkowe, aparat Golgiego, mitochondria itp. Wszystkie części zostały poskładane "do kupy" i... oczywiście nic się nie stało, sztuczna komórka się rozpadła. Podczas kilku kolejnych testów, naukowcy odkryli, że jednak są w stanie ożywić komórkę. Nie wiem czy pomysł zaciągnęli z Frankensteina :) ale, w uproszczeniu, podłączyli sztuczną komórkę do prądu. Komórka ożyła, jednak nie spełniła warunków - tzn. nie pobierała pokarmu i nie miała ochoty na seks :). Podczas tych badań jednak odkryto coś bardzo ważnego - warunkiem koniecznym do ożywienia komórki okazał się impuls elektryczny, który spowodował powstanie różnicy potencjałów na błonach komórki.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
1
~Obserwator 3 2010-06-05 (17:44) 1 godzinę i 21 minut temu

Jak głęboko w bagnie trzeba zakopac te Wasze wypociny. W Bablonie podobną zabawę nasi przodkowie już robili.I co, jaki mamy z tego pożytek?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
1
~gość serwisu 2010-06-02 (16:21) 2 godziny i 44 minut temu

Opinia spoleczna nie ma zadnej sily - tak bylo za Stalina, Hitlera i tak jest dzisiaj w kazdym panstwie. Tusk, Obama, Putin - robia co chca i mozesz im naskoczyc. Kto ma wojsko, czy odpowiednik NKWD - temu nic nie zrobisz. Tak samo jak nikt nie radzi sobie z mafia dopoki nie zacznie sie do nich strzelac w szeroko zakrojonej akcji..

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~tosemjo 2010-05-13 (08:04) 11 godzin i 1 minutę temu

i nie przerywa mówiąc: " yyyy..., mmm...", czyli w przeciwieństwie do naszych polityków wie co mówi ;D

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
1
~xxxx 2010-04-30 (22:15) 20 godzin i 50 minut temu

Czyli ze to bedzie cos w stylu stworzenia organizmu ktory bedzie myslacy a w dodatku np bedzie umiał latac czy oddychac pod woda czy wytrzymywac w b duzej temp ????

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
1
~ana 2010-04-26 (15:48) 3 godziny i 17 minut temu

Nareszcie z przyjemnosia sluchalam kogos interesujaego.Nikt z Nas nie widzial Boga ale on jest a Wasze bluznierstwa beda wam policzone ..............Czlowiek nie jest Bogiem i nigdy nim nie bedzie ..........Skad jestesmy dlaczgego mamy taki umysl a nie inny ..........?da

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
0
~Nick 2010-04-22 (12:10) 6 godzin i 55 minut temu

Czlowieku, robisz material o genetyce i pomimo tego, ze robisz to w sieci jestes dziennikarzem i podstawy jezyka polskiego powinienes znac. Laboratorium (lac. laboro- pracowac) a nie labolatorium.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 2

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
1
~Basia 2010-04-25 (16:08) 2 godziny i 57 minut temu

Prawda jest taka ze to ktos lepszy od nas stworzyl nas, a my nauke i tak dalej. Po drugie dzieki genetyce mamy mase grubasow i chorób, co oczywiście obraca sie przeciwko nas, bo co? Prosta zasada musi być balans w naturze!!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~granat 2010-04-22 (13:26) 5 godzin i 39 minut temu

do roboty! Nie może nauka zawłaszczać sobie tego co boskie !

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
0
~piłat 2010-04-22 (12:48) 6 godzin i 17 minut temu

tylko niewiedza stworzyła boga.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Zobacz także

Powódź grozi Wadowicom Górnym. Nasz reporter jest na miejscu

Powódź grozi Wadowicom Górnym. Nasz reporter jest na miejscu

Wiadomości
Gmina Wadowice Górne należy do najbardziej poszkodowanych przez ulewy i gwałtowny wzrost poziomu rzek na południu Polski. Wisła przerwała tam wał powodziowy i zalała 120 domów. Na miejscu jest nasz reporter Klaudiusz Michalec.
#Newsroom odc. 1

#Newsroom odc. 1

Odcinek: 1
#Newsroom to wspólny program Wirtualnej Polski i Polsat News. Składa się z dwóch części. W pierwszej Tomasza Machała rozmawia z gościem, a w drugiej dwóch komentatorów będzie dyskutować o bieżących tematach politycznych i społecznych. Program jest emitowany w niedziele o godz. 18:00 ze studia Wirtualnej Polski. Można go oglądać w Polsat News oraz na stronie głównej WP.
Zbigniew Ziobro jakiego nie znacie. Mówił o strachu przed dentystą

Zbigniew Ziobro jakiego nie znacie. Mówił o strachu przed dentystą

#Newsroom
Jaki Zbigniew Ziobro jest prywatnie? Jego matka jest stomatologiem, czy minister boi się dentysty? Takie pytania padły w programie #Newsroom. - Jako dziecko przebywałem z pacjentami. Tak mnie nastraszyli, że przez pewien czas bardzo się bałem siadać na fotel, ale od pewno czasu zupełnie się nie boję - odpowiedział Ziobro. Zapytany o kuchnię o. Rydzyka, zapewnił, że jest skromna. - Jest pani, która przychodzi i świetnie gotuje. Warunki życia u ojca dyrektora są bardzo skromne na tle tego, co słyszę . Jest taki malutki maybach, z którego ojciec się śmieje, ale oczywiście to bajka - zaznaczył minister.
Zbigniew Ziobro ostrzega przed Donaldem Tuskiem. "Nie ufam mu"

Zbigniew Ziobro ostrzega przed Donaldem Tuskiem. "Nie ufam mu"

#Newsroom
Na tydzień przed wyborami do Europarlamentu, podczas marszu "Polska w Europie" w Warszawie, Donald Tusk skierował mocne słowa pod adresem obozu rządzącego. W programie #Newsroom odpowiedział mu minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro. - Czy warto głosować na kogoś, kto grzmiał, że wprowadzi kastrację chemiczną pedofilów, a potem złagodził konsekwencje prawne czynów pedofilskich? To świadectwo braku wiarygodności. Nie ufam panu premierowi. Pięknie używa słowa, ale po czynach go poznacie - podkreślił.
Film "Tylko nie mów nikomu" atakiem na Kościół? Zbigniew Ziobro odpowiada

Film "Tylko nie mów nikomu" atakiem na Kościół? Zbigniew Ziobro odpowiada

#Newsroom
Fundacja ojca Tadeusza Rydzyka twierdzi, że film braci Sekielskich "Tylko nie mów nikomu" jest atakiem na Kościół. Zdaniem Zbigniewa Ziobro Kościół ma prawo czuć się atakowany. W programie #Newsroom minister sprawiedliwości przypomniał, że kiedy on chciał, by Roman Polański poniósł odpowiedzialność za swoje czyny, środowisko artystyczne stanęło w obronie reżysera. - Przedstawienie filmu o pedofilii w Kościele jest związane z pewną grą środowisk. Zjednoczona Prawica jest za komisją śledczą, ale przeciwko próbie stworzenia fałszywego wrażenia, że  problem pedofilii dotyczy jednego środowiska - podkreślił.
Zbigniew Ziobro widział film braci Sekielskich. "Jest we mnie smutek przemieszany z żalem i złością"

Zbigniew Ziobro widział film braci Sekielskich. "Jest we mnie smutek przemieszany z żalem i złością"

#Newsroom
Minister sprawiedliwości, prokurator generalny Zbigniew Ziobro w programie #Newsroom przyznał, że oglądał film braci Sekielskich "Tylko nie mówi nikomu". Jak powiedział, docenia odwagę tych, którzy mówią o swojej traumie, przeżyciu gwałtu. - Ja to szanuję i zawsze będę takich osób broni - podkreślił. Dodał, że po zobaczeniu filmu, jest w nim "smutek przemieszany z żalem i złością". Jednocześnie stwierdził, że „jest słabość kościoła instytucjonalnego”.
"Wyborczy Grill". "Mamy całą armię dyplomatołków"

"Wyborczy Grill". "Mamy całą armię dyplomatołków"

Wyborczy Grill
Władysław Teofil Bartoszewski przyznał, że w polskie interesy wciąż reprezentuje "armia dyplomatołków". - Twierdzą, że wynik głosowania 27:1 to nasze zwycięstwo - powiedział kandydat PSL i Koalicji Europejskiej.
ZNP nie chce okrągłego stołu z rządem. Publicyści komentują

ZNP nie chce okrągłego stołu z rządem. Publicyści komentują

Wyborczy Grill
Strajk nauczycieli 2019 nie zostanie zawieszony na czas rozmów z rządem. Szef ZNP Sławomir Broniarz nie chce brać udział w okrągłym stole dla oświaty. Goście "Wyborczego Grilla" komentują.
Jarosław Kaczyński: Platforma chce euro, my mówimy

Jarosław Kaczyński: Platforma chce euro, my mówimy "nie"

Wiadomości
- Nie chcemy wysokich europejskich cen – mówił w sobotę podczas konwencji PiS prezes partii Jarosław Kaczyński. Jak dodawał, Niemcy bronią swoich interesów nawet, gdy godzi to w interesy innych państw (np. Nord Stream). - I my też będziemy bronili interesów naszych obywateli. Europejskie płace "tak", europejskie ceny "nie" i mamy w tym poparcie większości Polaków – zaznaczył odnosząc się do chęci przyjęcia euro przez część polityków Platformy Obywatelskiej i Koalicji Europejskiej.