Finanse

Banki nie zapłacą rachunku za frankowiczów. "Za wszystko zapłaci klient"

Prezes największego banku w Polsce mówi bez ogródek, że nie będzie płacił rachunków frankowiczów, bo inaczej groziłby mu los banków włoskich pogrążonych obecnie w dużym kryzysie. - Zwalczam pogląd, że banki za to płacą, za wszystko płaci klient – powiedział Zbigniew Jagiełło.

... więcej »

pkobp, frankowicze, jagiełło 2:36

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

Wszystkie (19)
Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~Tępy CHF 2018-01-05 (07:39) 16 godzin i 40 minut temu

Panie JAGIEŁO - dlatego że jesteś oszustem ma Pan ze mną 3 pozwy - zaczynamy w kwietniu. Jak się zamawia opinię prawną z góry określoną tezą, że kredyt chf wypłacony w złotówkach jest kredytem walutowym to sorry trzeba c hyba za to zapłacić z zysków banku, a akcjonariusze rozliczą na Walnym i pogonią Radę Nadzorczą i Zarząd

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
2
~kk 2016-09-22 (10:42) 13 godzin i 37 minut temu

należy wprowadzić przymusowe przewalutowanie i wszystko inne na niekorzyść banku. Jak właściciela banku nie stać na dokładkę do kapitału - to bank upada. Przejmuje go państwo. Właściciele (banki - matki tracą wszystko) a klienci i tak zapłacą , ale bank nie będzie już obcy a polski - proste... , Jak chcą - to mogą zacząć od zera .. inwestycje.. Jaki sens aby klienci zapłacili za wszystko? a zagraniczne banki miały dalej zyski?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
2
~m-ka 2016-09-22 (08:40) 15 godzin i 39 minut temu

"Zapłaci klient". A czy klient zgarniał nielegalne zyski przez lata, bucu jeden!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
3
~mmm 2016-09-21 (19:32) 4 godziny i 47 minut temu

Banksterzy kochani. Zrobią wszystko dla klientów, nieba im przychylą żeby chronić ich pieniądze. Popłakać się można ze wzruszenia.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
0
~hahahahaha 2016-09-21 (19:26) 4 godziny i 53 minut temu

nikt wam nie kazał brać tych kredytów macie za swoje !!!!!!!!!!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
5
~m-ka 2016-09-21 (17:19) 7 godzin temu

To nie są rachunki frankowiczów. To są rachunki krzywd. Krzywd wyrządzonych przez banki. Ludzie, gdzie my żyjemy? Trzeba było nie oszukiwać!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
7
~państwo teoretyczne 2016-09-21 (16:52) 7 godzin i 27 minut temu

to nie są rachunki frankowiczów, tylko wasze własne. do zobaczenia w sądzie.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
6
~xxxx 2016-09-21 (16:50) 7 godzin i 29 minut temu

ale bym mu xxxxxx, gdyby przy mnie coś takiego powiedział...

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
6
~heheszki 2016-09-21 (16:49) 7 godzin i 30 minut temu

jak bank kradnie to upadnie.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
7
~sragiełło 2016-09-21 (16:32) 7 godzin i 47 minut temu

frankowicze to właśnie ci klienci, którzy płacą za wasze oszustwa. w głowie mi się mieści jak można być aż tak bezczelnym. ten kmiot nie zasługuje na własne nazwisko

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
7
~prawo i sprawiedliwość 2016-09-21 (16:30) 7 godzin i 49 minut temu

kiedy odpowiedzialność karna członków zarządów banków?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
4
~polak 2016-09-21 (16:29) 7 godzin i 50 minut temu

ja to bym się zupełnie nie zdziwił jakby teraz jakiś prezes banku na przykład wpadł pod samochód ;-)

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
5
~klient 2016-09-21 (16:27) 7 godzin i 52 minut temu

co to za marna próba szantażowania opinii publicznej? odpowiedzialność karną i majątkową powinni ponieść członkowie zarządów banków skazanych prawomocnymi wyrokami za oszustwa na niekorzyść klientów.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
7
~Twój nick 2016-09-21 (16:09) 8 godzin i 10 minut temu

zaraz sie rozplacze :( jaki biednyt bank, ukradł pienidze ale oddadza wszyscy !!!!! wiec trole , prestensje do pracodawców bo to pracodawca wpisał zapisy niedozwolone do umow !!!!!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
11
~Robespiere 2016-09-21 (15:49) 8 godzin i 30 minut temu

Nie pozwolimy by złodzieje się wykręcili i kosztami tej grabieży obciążyli innycj klientów banku. Prezesie Jagiełło zostanie pan obciążony i panu podobni. To co zarobiliście na krzywdzie własnych klientów będziecie musieli oddać z własnego prywatnego majątku

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
11
~amus 2016-09-21 (15:41) 8 godzin i 38 minut temu

Czy aby nie zbyt bezczelnie, prezesiku? Rozumiem, że już nic innego wam nie pozostało, jak straszyć rząd i obywateli, ze zapłacą bankom za to, że w kraju będzie respektowane prawo. Wyjątkowe chamstwo z pana strony.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
12
~McGyver 2016-09-21 (15:37) 8 godzin i 42 minut temu

Nie jesteście żadną instytucją tylko firmą, oszukańczą firmą. Jeśli coś ukradliście, to musicie oddać, nie zasłaniajcie się klientami.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
10
~Lol 2016-09-21 (15:26) 8 godzin i 53 minut temu

Prezesie skąd ta troska o klientów banku, przecież frankowicze to właśnie wasi klienci wydymani przez waszą mafię na potężną kasę

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
9
~Jewdokia 2016-09-21 (15:18) 9 godzin i 1 minutę temu

A kraść to można było - będziecie musieli za wszystko zapłacić. Ciągajcie z Merkel i commerzbanku. nie wolno pozwolić przełożyć ten koszt na ludzi. A ni na kredytobiorców a ni na kogokolwiek w Polsce. Banki MUSZĄ zapłacić za zwoje zbrodnie! Za wszystkie zrujnowane rodziny. Muszą zwrócić zagrabione pieniądze. Muszą odpowiedzieć za bezprawne działania.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Zobacz także

Powódź grozi Wadowicom Górnym. Nasz reporter jest na miejscu

Powódź grozi Wadowicom Górnym. Nasz reporter jest na miejscu

Wiadomości
Gmina Wadowice Górne należy do najbardziej poszkodowanych przez ulewy i gwałtowny wzrost poziomu rzek na południu Polski. Wisła przerwała tam wał powodziowy i zalała 120 domów. Na miejscu jest nasz reporter Klaudiusz Michalec.
#Newsroom odc. 1

#Newsroom odc. 1

Odcinek: 1
#Newsroom to wspólny program Wirtualnej Polski i Polsat News. Składa się z dwóch części. W pierwszej Tomasza Machała rozmawia z gościem, a w drugiej dwóch komentatorów będzie dyskutować o bieżących tematach politycznych i społecznych. Program jest emitowany w niedziele o godz. 18:00 ze studia Wirtualnej Polski. Można go oglądać w Polsat News oraz na stronie głównej WP.
Zbigniew Ziobro jakiego nie znacie. Mówił o strachu przed dentystą

Zbigniew Ziobro jakiego nie znacie. Mówił o strachu przed dentystą

#Newsroom
Jaki Zbigniew Ziobro jest prywatnie? Jego matka jest stomatologiem, czy minister boi się dentysty? Takie pytania padły w programie #Newsroom. - Jako dziecko przebywałem z pacjentami. Tak mnie nastraszyli, że przez pewien czas bardzo się bałem siadać na fotel, ale od pewno czasu zupełnie się nie boję - odpowiedział Ziobro. Zapytany o kuchnię o. Rydzyka, zapewnił, że jest skromna. - Jest pani, która przychodzi i świetnie gotuje. Warunki życia u ojca dyrektora są bardzo skromne na tle tego, co słyszę . Jest taki malutki maybach, z którego ojciec się śmieje, ale oczywiście to bajka - zaznaczył minister.
Zbigniew Ziobro ostrzega przed Donaldem Tuskiem. "Nie ufam mu"

Zbigniew Ziobro ostrzega przed Donaldem Tuskiem. "Nie ufam mu"

#Newsroom
Na tydzień przed wyborami do Europarlamentu, podczas marszu "Polska w Europie" w Warszawie, Donald Tusk skierował mocne słowa pod adresem obozu rządzącego. W programie #Newsroom odpowiedział mu minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro. - Czy warto głosować na kogoś, kto grzmiał, że wprowadzi kastrację chemiczną pedofilów, a potem złagodził konsekwencje prawne czynów pedofilskich? To świadectwo braku wiarygodności. Nie ufam panu premierowi. Pięknie używa słowa, ale po czynach go poznacie - podkreślił.
Film "Tylko nie mów nikomu" atakiem na Kościół? Zbigniew Ziobro odpowiada

Film "Tylko nie mów nikomu" atakiem na Kościół? Zbigniew Ziobro odpowiada

#Newsroom
Fundacja ojca Tadeusza Rydzyka twierdzi, że film braci Sekielskich "Tylko nie mów nikomu" jest atakiem na Kościół. Zdaniem Zbigniewa Ziobro Kościół ma prawo czuć się atakowany. W programie #Newsroom minister sprawiedliwości przypomniał, że kiedy on chciał, by Roman Polański poniósł odpowiedzialność za swoje czyny, środowisko artystyczne stanęło w obronie reżysera. - Przedstawienie filmu o pedofilii w Kościele jest związane z pewną grą środowisk. Zjednoczona Prawica jest za komisją śledczą, ale przeciwko próbie stworzenia fałszywego wrażenia, że  problem pedofilii dotyczy jednego środowiska - podkreślił.
Zbigniew Ziobro widział film braci Sekielskich. "Jest we mnie smutek przemieszany z żalem i złością"

Zbigniew Ziobro widział film braci Sekielskich. "Jest we mnie smutek przemieszany z żalem i złością"

#Newsroom
Minister sprawiedliwości, prokurator generalny Zbigniew Ziobro w programie #Newsroom przyznał, że oglądał film braci Sekielskich "Tylko nie mówi nikomu". Jak powiedział, docenia odwagę tych, którzy mówią o swojej traumie, przeżyciu gwałtu. - Ja to szanuję i zawsze będę takich osób broni - podkreślił. Dodał, że po zobaczeniu filmu, jest w nim "smutek przemieszany z żalem i złością". Jednocześnie stwierdził, że „jest słabość kościoła instytucjonalnego”.
"Wyborczy Grill". "Mamy całą armię dyplomatołków"

"Wyborczy Grill". "Mamy całą armię dyplomatołków"

Wyborczy Grill
Władysław Teofil Bartoszewski przyznał, że w polskie interesy wciąż reprezentuje "armia dyplomatołków". - Twierdzą, że wynik głosowania 27:1 to nasze zwycięstwo - powiedział kandydat PSL i Koalicji Europejskiej.
ZNP nie chce okrągłego stołu z rządem. Publicyści komentują

ZNP nie chce okrągłego stołu z rządem. Publicyści komentują

Wyborczy Grill
Strajk nauczycieli 2019 nie zostanie zawieszony na czas rozmów z rządem. Szef ZNP Sławomir Broniarz nie chce brać udział w okrągłym stole dla oświaty. Goście "Wyborczego Grilla" komentują.
Jarosław Kaczyński: Platforma chce euro, my mówimy

Jarosław Kaczyński: Platforma chce euro, my mówimy "nie"

Wiadomości
- Nie chcemy wysokich europejskich cen – mówił w sobotę podczas konwencji PiS prezes partii Jarosław Kaczyński. Jak dodawał, Niemcy bronią swoich interesów nawet, gdy godzi to w interesy innych państw (np. Nord Stream). - I my też będziemy bronili interesów naszych obywateli. Europejskie płace "tak", europejskie ceny "nie" i mamy w tym poparcie większości Polaków – zaznaczył odnosząc się do chęci przyjęcia euro przez część polityków Platformy Obywatelskiej i Koalicji Europejskiej.